سختی بیت کوین پس از چهارمین افزایش متوالی به بالاترین حد خود رسید – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در 6 آوریل 2023، درجه سختی بیت کوین 2.23 درصد در ارتفاع بلوک 784224 افزایش یافت و بالاترین رکورد تاریخ را لمس کرد. این چهارمین افزایش سختی متوالی در شبکه بیت کوین از 24 فوریه است و سختی فعلی پروتکل 47.89 تریلیون است که تنها 2.11 تریلیون تا رسیدن به محدوده 50 تریلیون فاصله

کد خبر : 343952
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
سختی بیت کوین پس از چهارمین افزایش متوالی به بالاترین حد خود رسید – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در 6 آوریل 2023، درجه سختی بیت کوین 2.23 درصد در ارتفاع بلوک 784224 افزایش یافت و بالاترین رکورد تاریخ را لمس کرد. این چهارمین افزایش سختی متوالی در شبکه بیت کوین از 24 فوریه است و سختی فعلی پروتکل 47.89 تریلیون است که تنها 2.11 تریلیون تا رسیدن به محدوده 50 تریلیون فاصله دارد.

جهش سختی بیت کوین 2.23 درصد بالاتر

دشواری فعلی بیت‌کوین که تقریباً 47.89 تریلیون است، بی‌سابقه است، به این معنی که یافتن بلاک‌ها برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین هرگز سخت‌تر نبوده است. سطح دشواری پروتکل فعلی بیت کوین، ماینرها را ملزم می کند که تقریباً 47.89 تریلیون محاسبات را از طریق یک رویکرد آزمون و خطا برای کشف یک مقدار هش رمزنگاری که معیارهای از پیش تعیین شده برای هر بلوک اضافه شده در بلاک چین را برآورده می کند، انجام دهند.

افزایش سختی در 6 آوریل چهارمین افزایش در 41 روز گذشته یا از زمان ارتفاع بلوک 778176 بود. افزایش روز پنجشنبه 2.23 درصد بیشتر از دو هفته قبل بود و سطح سختی تا 20 آوریل یا حوالی آن روی 47.89 تریلیون باقی خواهد ماند. s)، و ماه گذشته، هش ریت در 23 مارس به 400 EH/s رسید.

سختی بیت کوین پس از چهارمین افزایش متوالی به بالاترین حد خود رسیده است

آمارهای coinwarz.com نشان می‌دهد که شبکه در ۲۵ مارس ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود یعنی 414.33 EH/s در ارتفاع بلوک 782408 رسیده است. در هش فعلی 340 EH/s، فواصل بلاک هنوز کمتر از ده دقیقه است، در هشت دقیقه و 29 ثانیه تا نه دقیقه و هشت ثانیه عصر پنجشنبه در ساعت 21:30 به وقت شرقی.

طی سه روز گذشته، 463 بلوک کشف شد که Foundry USA 159 بلوک را با استفاده از 117.66 EH/s یا تقریباً 34.34 درصد از شبکه جهانی کشف کرد. Antpool 95 بلاک را در مدت مشابه با 70.30 EH/s یا 20.52 درصد از قدرت هش شبکه به دست آورد. میانگین هش ریت در دوره تنظیم سختی قبلی تقریباً 342.50 EH/s بود.

برچسب ها در این داستان

Antpool، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، سختی بیت کوین، تغییر دشواری بیت کوین، استخراج بیت کوین، بلاک چین، ارز رمزنگاری شده، رمزنگاری، غیرمتمرکز، دشواری، تغییرات دشواری، دارایی های دیجیتال، ارز دیجیتال، امور مالی، ریخته گری ایالات متحده، هاشرات، سرمایه گذاری، استخراج، استخراج دشواری، همتا به همتا، فناوری، تجارت

نظر شما در مورد چهارمین افزایش سختی متوالی بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، coinwarz.com،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.