ستاره سریال The Walking Dead روح سوار دنیای سینمایی مارول می‌شود

همانطور که دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم خود قرار دارد، انتظارات و امیدهای زیادی در مورد اینکه کدام شخصیت‌ها ممکن است وارد این مجموعه شوند وجود دارد. در میان تعداد روزافزون احتمالات، Ghost Rider بوده شخصیتیکه بسیار در میان مخاطبین محبوب است. شخصیتی که نیکلاس کیج قبلاً در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ نقش این

کد خبر : 150144
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
ستاره سریال The Walking Dead روح سوار دنیای سینمایی مارول می‌شود


همانطور که دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم خود قرار دارد، انتظارات و امیدهای زیادی در مورد اینکه کدام شخصیت‌ها ممکن است وارد این مجموعه شوند وجود دارد. در میان تعداد روزافزون احتمالات، Ghost Rider بوده شخصیتیکه بسیار در میان مخاطبین محبوب است. شخصیتی که نیکلاس کیج قبلاً در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ نقش این شخصیت را در مجموعه‌ای از فیلم‌هایی موفق بازی کرده است. اگر چه طرفداران انتظار داشتند که این نقش در MCU نیز با بازیگر اصلی بازگردانی شود، با این حال نورمن ریدوس، ستاره The Walking Dead و Death Stranding یکی از  گزینه‌های بسیار محبوب برای این نقش بود. اخیراً، ریدوس با لایک کردن توییت‌هایی در مورد اینکه چگونه باید این نقش را بازی کند، این احتمال را باری دیگر برای طرفداران تقویت کرده، و به نظر می‌رسد سر و صدایی که به وجود آمده توجه آنجلا کانگ، شو رانر سریال The Walking Dead را به خود جلب کرده است. در همین راستا کانگ روز دوشنبه توییتی در این زمینه منتشر کرد، که در آن گفته می‌شد ریدوس در نقش روح سوار دنیای سینمایی مارول حضور پیدا خواهد کرد. 

پیشنهاد ریدوس برای به تصویر کشیدن جانی بلیز در اوایل سال ۲۰۱۷ مطرح شد و تعداد بی‌شماری از فن‌آرت‌ها در این رابطه منتشر شده همچنین بازیگران دیگری برای تحقق آن کمپین ایجاد کردند. ریدس در مصاحبه‌ای اختصاصی برندون دیویس  عنوان کرده است که گفت و گو بر سر پروژه Ghost Rider سال‌هاست که در حال انجام است و او کاملا تمایل دارد تا این نقش را ایفا کند.

ماهیت یک Ghost Rider در طول سال‌های متفاوت همواره جالب بوده است، پس از اینکه گابریل لونا نسخه Robbie Reyes این شخصیت را در Agents of SHIELD به تصویر کشید. یک برنامه تلویزیونی اسپین آف Ghost Rider برای مدت کوتاهی برای Hulu در دست ساخت قرار گرفت، اما متاسفانه در نهایت به دلیل تغییر برنامه در دنیای مارول لغو شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.