ستاره سابق پرسپولیس پایش به گلزنی باز شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینگر سابق پرسپولیسی ها که در ابتدای این فصل به تراکتور پیوسته و به عنوان یک بازیکن با قابلیت حضور در پست های مختلف، تقریبا در فهرست نفرات اصلی پاکو خمس جای داشته است، امروز موفق شد بعد از حضور مکرر در حملات تیمش، اولین گل دیدار با آلومینیوم را

کد خبر : 411357
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
ستاره سابق پرسپولیس پایش به گلزنی باز شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینگر سابق پرسپولیسی ها که در ابتدای این فصل به تراکتور پیوسته و به عنوان یک بازیکن با قابلیت حضور در پست های مختلف، تقریبا در فهرست نفرات اصلی پاکو خمس جای داشته است، امروز موفق شد بعد از حضور مکرر در حملات تیمش، اولین گل دیدار با آلومینیوم را از فاصله ای نزدیک به ثمر برساند.

نعمتی که در ذهن هواداران پرسپولیس یکی از چهره های گروه موفق سرخ پوشان در یک دهه اخیر است، در شرایطی به تراکتور آمده که دلخوری های زیادی از سرمربی پیشینش در این باشگاه داشت.

با این حال، حضور او در تراکتور با استقبال گرم تبریزی مواجه شد و او کارش را در این تیم آغاز کرد. البته نعمتی در شروع فصل و پس از بدنسازی سنگین تبریزی ها، در اندازه هایی که از او انتظار می رفت، نمایش نمی داد اما با حضور در ترکیب اصلی امروز تراکتور، پاکو خمس نشان داد به این وینگر تکنیکی اعتقاد ویژه ای دارد.

این لحظه ارسال توپ توسط آقاسی به دهانه دروازه است که نشان می دهد مدافعین آلومینیوم آفساید را پر کرده اند و نعمتی توانست به خوبی دروازه گوهری را باز کند.

اعتمادی که در نهایت با گل سیامک نعمتی در دقایق پایانی نیمه اول به سرانجام رسید تا او به همراه مهدی شیری، صفا هادی و سایر بازیکنان تراکتور، مقابل هواداران تبریزی، حلقه شادی را تشکیل بدهند.

در شرایطی که نیمه نخست این دیدار رو به پایان بود، یک ارسال به عارف آقاسی پیش تاخته رسید و او با یک ضربه روی پا، توپ را به دهانه دروازه فرستاد که سیامک نعمتی با ضربه سر، موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

258258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.