ستاره جوان رکورد لیونل مسی را هم شکست

[ad_1] ارلینگ هالند که در ابتدای این فصل با قراردادی گران‌قیمت و با ارزش از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست، حالا توانسته آماری از خود به جا بگذارد که حتی بتوان او را فراتر از یک ماشین گلزنی دانست.مهاجم نروژی سیتیزن ها دیشب در ترکیب تیمش مقابل لیدز یونایتد قرار گرفت و ماموریت همیشگی‌اش را

کد خبر : 299628
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2022 - 21:38
ستاره جوان رکورد لیونل مسی را هم شکست

[ad_1]

ارلینگ هالند که در ابتدای این فصل با قراردادی گران‌قیمت و با ارزش از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست، حالا توانسته آماری از خود به جا بگذارد که حتی بتوان او را فراتر از یک ماشین گلزنی دانست.
مهاجم نروژی سیتیزن ها دیشب در ترکیب تیمش مقابل لیدز یونایتد قرار گرفت و ماموریت همیشگی‌اش را انجام داد؛ ثبت دو گل و افزایش اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ برتر. هالند حالا در ۱۴ بازی از مسابقات لیگ برتر انگلیس به رکورد ۲۰ گل زده رسیده است که رکوردی خارق‌العاده به حساب می‌آید. این آمار از آنجایی جالب است که سال گذشته سون هیونگ مین و محمد صلاح در ۳۵ بازی ۲۳ گل به نام خود ثبت کردند و به عنوان آقای گلی رسیده‌اند اما هالند در ۱۴ بازی، ۲۰ مرتبه دروازه حریفان را باز کرده است.
هالند یک رکورد لیونل مسی را هم شکست. تا شب گذشته مسی زودتر از هر بازیکنی که زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده به رکورد ۲۵ گل زده رسیده بود. فوق ستاره سابق بارسا پس از ۲۸ بازی زیر نظر پپ توانسته بود به رکورد ۲۵ گل زده برسد ولی هالند دیشب این رکورد را شکست. او در ۲۰ بازی به رکورد ۲۵ گل زده برای تیم پپ رسیده است. پس از هالند و مسی، ساموئل اتوئو(۲۵ گل پس از ۳۰ بازی)، سرخیو آگوئرو(۲۵ گل پس از ۳۵ بازی) و تیری آنری(۲۵ گل پس از ۴۱ بازی) قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.