ستاره اتلتیکو زیر ذره بین چلسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش Matteo Moretto، داستان انتقال احتمالی ژائو فلیکس پس از حضور چلسی به مرحله جدیدی وارد شده است. پیش از این آرسنال و منچستریونایتد تنها تیم هایی بودند که در رقابت برای جذب ستاره پرتغالی بودند اما حالا با حضور قدرتمندانه رقیب شان در لیگ برتر انگلیس مواجه شده اند.

کد خبر : 304497
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
ستاره اتلتیکو زیر ذره بین چلسی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش Matteo Moretto، داستان انتقال احتمالی ژائو فلیکس پس از حضور چلسی به مرحله جدیدی وارد شده است. پیش از این آرسنال و منچستریونایتد تنها تیم هایی بودند که در رقابت برای جذب ستاره پرتغالی بودند اما حالا با حضور قدرتمندانه رقیب شان در لیگ برتر انگلیس مواجه شده اند. درست در زمانی که به نظر می آمد پیشرفتی در انتقال ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید وجود ندارد به ناگاه حضور تیم تحت هدایت گراهام پاتر معادلات را بر هم زد.

پیش از این انریکو سرزو رئیس اتلتیکو مادرید گفته بود که محتمل ترین گزینه برای ژائو فلیکس ماندن در اتلتیکو مادرید است. این در حالی است که پنج شنبه گذشته خیل مارین و ژرژ مندس در رستورانی در مادرید ملاقات کرده بودند تا در مورد آینده ژائو فلیکس تصمیم گیری کنند.

باشگاه های لیگ برتر انگلیس ابتدا به دنبال جذب قرضی ژائو فلیکس بودند اما حالا احتمال خرید دائمی ژائو فلیکس هم وجود دارد. مذاکرات بین اتلتیکو مادرید و چلسی بسیار سازنده بوده و آن ها باز هم مذاکره خواهند کرد. انتظار می رود این تماس ها به نتیجه برسد. اتلتیکو مادرید برای ژائو فلیکس مبلغ یازده میلیون یورو تا آخر این فصل می خواهد و همچنین انتظار دارد باشگاه خواهان او چهار میلیون یورو از دستمزد او را هم بپردازد.

چلسی در خرید انزو فرناندز آرژانتینی از بنفیکا ناکام ماند. در حالی که انتظار می رفت این باشگاه رقم بند فسخ انزو فرناندز با بنفیکا به مبلغ 120 میلیون یورو را بپردازد. بحرانی که تیم لندنی این روزها با نتایج ضعیف دچار آن شده باعث شده است تا این تیم به دنبال اقدامات سریع در بازار نقل و انتقالات بیفتد. اقدامی که احتمال دارد مسیر حضور ژائو فلیکس را در چلسی هموار کند.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.