سبکی از مواد: ناتالی اسمولنسکی چگونه با ایده های بزرگ در بیت کوین 2023 دست و پنجه نرم می کند

[ad_1] ناتالی اسمولنسکی با اجتناب از تجزیه و تحلیل دقیق یا مشکلات وجودی، تفکر تصویری بزرگ را به بیت کوین 2023 ارائه خواهد کرد. ناتالی اسمولنسکی به عنوان یک مجری تجاری، محقق دانشگاهی و حامی سیاست های نظارتی، واجد شرایط منحصر به فردی برای پیشبرد پذیرش بیت کوین در بین موسسات، دانشگاه ها و سیاست

کد خبر : 342208
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۱۷
سبکی از مواد: ناتالی اسمولنسکی چگونه با ایده های بزرگ در بیت کوین 2023 دست و پنجه نرم می کند

[ad_1]

ناتالی اسمولنسکی با اجتناب از تجزیه و تحلیل دقیق یا مشکلات وجودی، تفکر تصویری بزرگ را به بیت کوین 2023 ارائه خواهد کرد.

ناتالی اسمولنسکی به عنوان یک مجری تجاری، محقق دانشگاهی و حامی سیاست های نظارتی، واجد شرایط منحصر به فردی برای پیشبرد پذیرش بیت کوین در بین موسسات، دانشگاه ها و سیاست گذاران است. او یک سخنران عمومی با استعداد است که بر دستور العمل دشوار دفاع از بیت کوین به طور کل نگر تسلط دارد و دانش عمیقی را در رشته های متعددی که این فناوری از طریق توضیحات قابل هضم لمس می کند، منتقل می کند.

او این تخصص را به دیدگاه‌های دقیق و منطقی در مورد برخی از بحرانی‌ترین مسائلی که امروزه بیت‌کوین با آن مواجه است، از ظهور ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) تا خلاء ناشی از کاهش ارزش دلار آمریکا، هدایت کرده است. در مرحله بعد، در بیت کوین 2023، او آماده است تا این کار را در یکی از بزرگترین مراحل جهان انجام دهد و “بیت کوین، سیستم های انرژی و دولت” را در یک مرحله انجام دهد. میزگرد در کنار لین آلدن، استراتژیست سرمایه گذاری و نویسنده مشهور.

اسمولنسکی در مصاحبه ای با مجله بیت کوین توضیح داد: با لین، من در مورد تأثیراتی که همزیستی بیت کوین با ارزهای فیات تورمی بر اعتبار جهانی، مدل های کسب و کار بانکی و نقش دولت در سیاست های پولی خواهد داشت، بحث خواهم کرد. ما همچنین به رابطه بین محاسبات خواهیم پرداخت که شبکه بیت کوین، انرژی و رشد تمدن را ایمن می کند. می‌خواهم به چند نکته در مورد آنچه ایالات متحده می‌تواند برای تضمین آینده انرژی فراوان انجام دهد پایان دهم – که شامل پرورش جمعیتی است که ظرفیت بهره‌برداری از انرژی فراوان برای ایجاد مؤسسات جدید و انعطاف‌پذیرتر را دارد.»

اسمولنسکی ممکن است در دیدگاه خود در مورد تأثیر بیت کوین نزدیک به کهکشانی باشد، اما در مورد فوریت لحظه نیز بسیار عملی است. دیدگاه او در مورد بحران جاری بانکی، دیدگاهی است که نه تنها به تفکر عمیق، بلکه به اقدام انقلابی نیاز دارد.

او توضیح داد: «در نتیجه دستورات آشتی ناپذیر دولت‌ها برای کامل کردن سپرده‌گذاران و تحریک رشد اقتصادی از طریق وام‌دهی با ذخایر کسری، بخش بانکداری تجاری جهانی سپرده‌های بسیار کمی را ذخیره می‌کند.» دیر یا زود، این منجر به بحران اعتماد – یعنی بحران اعتبار – برای حاکمیت می‌شود… با آشکار شدن بحران اعتبار دولتی، بیت کوین ثابت خواهد کرد که یک ذخیره قابل اعتماد ارزش و وسیله مبادله برای میلیون‌ها نفر است. در نهایت میلیاردها نفر در سراسر جهان. با این حال، بیت کوین نیز یک ارز نسبتاً غیرجذاب برای استقراض است، زیرا ارزش آن در طول زمان افزایش می یابد. در نتیجه، احتمالاً شاهد کاهش سرعت رشد اعتبار در دنیای هایپربیت کوینیزه و همچنین عصری خارج از ناهمواری چرخه های رشد و انقباض خواهیم بود که مشخصه اقتصادهای دارای اهرم بالاست.

چشم انداز دقیق اسمولنسکی از چشم انداز اقتصادی کنونی، و همچنین موانع بسیاری که پیش از تحقق وعده واقعی بیت کوین باقی می مانند، نمونه ای از برند لایه ای او برای حمایت از این فضا است. فرصت گرد هم آوردن ذهن هایی مانند ذهن اسمولنسکی و آلدن منحصر به فرد است. دستور کار بیت کوین 2023

او گفت: “من مشتاق جلسات سخنرانان با پهنای باند بالا و مکالمات در بیت کوین 2023 هستم.” “به طور کلی، من به تقویت بیشتر از تجزیه و تحلیل علاقه مند هستم. تجربیات مورد علاقه من در کنفرانس‌ها، گفتگوها و برخوردهای بی‌نظیر است که به من کمک می‌کند یک موضوع را به شیوه‌ای جدید و قانع‌کننده ببینم.»

برای افرادی مانند اسمولنسکی که نسبت به مسیر بالقوه ای که بیت کوین در اختیار ما قرار می دهد خوش بین هستند و در عین حال در مورد چالش های پیش رو واقع بین هستند، بیت کوین 2023 فرصتی منحصر به فرد برای بررسی موقعیت و موقعیتی که باید در آینده برسیم خواهد بود.

او در پایان گفت: «میانجی‌گری واقعی بانک‌های سنتی در مقیاس، مستلزم سطحی از دسترسی فن‌آوری برای حفظ خود بیت‌کوین است که هنوز وجود ندارد.» اما افراد باهوش زیادی برای حل این مشکل کار می کنند. جهانی کردن خود حضانت بیت کوین شبیه به سواد جهانی است: دیگر لازم نیست از مقامات مذهبی شهرتان بخواهید چیزی برای شما بخواند. در واقع، خودتان می توانید آن را بخوانید.»



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.