سایت تاریخی ملی Bar U Ranch فصل 2021 خود را آغاز کرده است و جایی برای گردش وجود دارد

[ad_1] از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برنامه ریزی کنند تا تجربه ای امن و لذت بخش را تضمین کنند 25 مه 2021 پکیسکو ، آژانس پارک آلبرتا کانادا اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از

کد خبر : 92697
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
سایت تاریخی ملی Bar U Ranch فصل 2021 خود را آغاز کرده است و جایی برای گردش وجود دارد

[ad_1]

از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برنامه ریزی کنند تا تجربه ای امن و لذت بخش را تضمین کنند

25 مه 2021 پکیسکو ، آژانس پارک آلبرتا کانادا

اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای روحی و جسمی خارج از منزل و فرصت هایی برای کشف تاریخ لذت ببرند ، در حالی که به راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی احترام می گذارند.

سایت تاریخی ملی Bar U Ranch از بازدیدکنندگان برای فصل بازدیدکنندگان 2021 خوشحال است. سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان ، کارکنان و همه کانادایی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. پارکهای کانادا از توصیه کارشناسان بهداشت عمومی پیروی می کنند و اقدامات نظافتی ، بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را در همه مکانهایی که برای بازدید باز است اجرا می کنند.

قبل از بازدید ، چند نکته وجود دارد که همه باید به خاطر داشته باشند:

· از پیش برنامه ریزی. وب سایت Parks Canada اطلاعات مفصلی در مورد مکان های باز ، انتظارات ، نحوه آماده سازی و خدمات موجود در اختیار شما قرار می دهد. قبل از سفر حتماً وب سایت را بررسی کنید.

· محدودیت های سفر را دنبال کنید و به راهنمایی متخصصان بهداشت عمومی احترام بگذارید. همه ما باید سهم خود را برای محدود کردن شیوع COVID-19 و ایمن نگه داشتن یکدیگر انجام دهیم. مهم است که همیشه محدودیت های سفر را رعایت کنید ، حتی هنگام بازدید از اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی.

· خودکفا باشیدبه یک کیت بسته بندی کنید که شامل لوازم بهداشتی اضافی مانند ضد عفونی کننده دست ، صابون ، ماسک یا پوشش صورت ، کیسه زباله و یک سفره است. باید آماده باشید تا آب و غذای خود را بیاورید.

اطلاعات بیشتر و نکاتی برای اطمینان از یک سفر ایمن و لذت بخش ، در وب سایت Parks Canada در دسترس است: https://www.pc.gc.ca/fa/voyage-travel/securite-safety/covid-19-info/covid -19-visite-visit.

سایت تاریخی ملی Bar U Ranch امسال تجربه های مختلفی را ارائه می دهد تا با خیال راحت داستان دامداری در کانادا را روایت کند.

· گوشه های Bar U Ranch را که بازدیدکنندگان کمی دیده اند ، کاوش کنید. مسیر پیاده روی جدید Pekisko Creek مسیرهای زیبا و دیدنی Pekisko Creek را دنبال می کند و به علفزارهای تاریخی Bar U Ranch باز می شود. مسیر را با پای پیاده طی کنید یا دوچرخه سواری کنید!

· فرهنگ بومی منطقه را در اردوگاه استونی ناکودا کشف کنید. در داستانها و فعالیتهای فیزیکی با مترجمان بومی شرکت کنید که نشان می دهد زندگی قبل و بعد از امضای پیمان شماره 7 چگونه بوده است. مترجمان بومی آخر هفته در طول فصل 2021 در محل خواهند بود.

· می خواهید در مورد تاریخچه هیجان انگیز دامداری در غرب کانادا از راحتی خانه خود بیشتر بدانید؟ به دنبال به روز رسانی در مورد آنچه در Bar U Ranch NHS اتفاق می افتد هستید؟ صفحه فیس بوک جدید سایت را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که برای اتصال آنلاین با سایت دکمه Like را بزنید! www.facebook.com/BarURanchNHS

· ببینید کارکنان پارکهای کانادا کارهای روزانه دامداری خود را انجام می دهند و داستانهایی را از فاصله فیزیکی ایمن در مورد تاریخ شگفت انگیز دامداری و جنبه های منحصر به فرد Bar U Ranch می شنوند.

· از ستاد تاریخی Bar U Ranch ، مناظر نفس گیر کوههای راکی ​​را مشاهده کرده و به 30 ساختمان میراثی که نبض عملیات از تاسیس مزرعه ها در سال 1882 تا زمانی که به عنوان یک مکان تاریخی ملی در سال 1995 افتتاح شد ، نگاه کنید.

انبار کارگاه ، که بین سالهای 1883 تا 1892 ساخته شده است ، بزرگترین سازه چوبی در محل و یک ساختمان مهم میراثی است. کار مرمت در انبار اخیراً توسط برنامه جایزه طراحی و ساختمان چوب به رسمیت شناخته شد. تعدادی از کارکنان پارکهای کانادا و خدمات عمومی و تدارکات کانادا ، به همراه انجمن دوستداران Bar U Historical Ranch Association در این پروژه مشارکت داشتند.

تلاشهای مرمت شامل برداشتن کامل سازه بزرگ از پایه برای تقویت ، تعویض چوبها ، نصب کف بتنی جدید و رنگ آمیزی مارک Bar U Ranch در دو روی سقف بود. در تابستان امسال ، کارکنان پارکهای کانادا پاکت بیرونی شامل حذف رنگ ، تکه تکه شدن ، رنگ آمیزی ، نصب مجدد درها و پنجره ها و رنگ آمیزی انبار به رنگ قرمز Bar U Ranch را تکمیل می کنند. این پروژه توانبخشی بخشی از برنامه سرمایه گذاری زیربنایی فدرال است که در سال 2015 اعلام شده است. یک ویدیوی کوتاه از کار مرمت انبار Workhorse Barn را در صفحه جدید ما در فیس بوک در اینجا مشاهده کنید: www.facebook.com/BarURanchNHS

قبل از سفر ، وب سایت پارکهای کانادا (www.parkscanada.gc.ca) و وب سایت سایت تاریخی ملی Bar U Ranch (www.parkscanada.gc.ca/baru) را برای اطلاعات دقیق در مورد مکانهایی که باز هستند و بازدیدکنندگان می توانند بررسی کنید. انتظار می رود ، چگونه برای بازدید آماده شویم و چه خدمات و امکانات ممکن است در دسترس باشد.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.