سایت تاریخی ملی فورت ولینگتون اکنون برای فصل تابستان 2021 بازدیدکنندگان باز است

پروژه جایگزینی کارهای دفاعی به پایان رسید و محوطه دژ به طور کامل بازگشایی شد 29 ژوئن 2021 پرسکات ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای روحی و جسمی خارج از منزل

کد خبر : 93296
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
سایت تاریخی ملی فورت ولینگتون اکنون برای فصل تابستان 2021 بازدیدکنندگان باز است


پروژه جایگزینی کارهای دفاعی به پایان رسید و محوطه دژ به طور کامل بازگشایی شد

29 ژوئن 2021 پرسکات ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا

اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای روحی و جسمی خارج از منزل و فرصت های کشف تاریخ لذت ببرند ، در حالی که به راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی احترام می گذارند.

در 25 ژوئن ، محوطه تاریخی ملی فورت ولینگتون محوطه قلعه را به طور کامل باز کرد و پذیرای بازدیدکنندگان برای فصل بازدیدکنندگان 2021 بود. طی سه سال گذشته ، بخشهایی از محوطه قلعه بسته شده است در حالی که پارکهای کانادا سرمایه گذاری 2.6 میلیون دلاری زیرساخت های فدرال را برای تمدید استحکامات خارجی انجام داده است. فرسایش (حصار افقی چسبیده) ، دیوارها ، دیوار روکش و دروازه ورودی همه با استفاده از طرح های هوشمند تقویت و بازسازی شده اند. این کار برای افزایش طول عمر عناصر چوبی به گونه ای انجام شده است که با ظاهر تاریخی قلعه صادق است ، به هیچ منبع فرهنگی زیرزمینی آسیب نمی رساند و از نظر اقتصادی پایدار است تا از ارائه طولانی مدت این مکان تاریخی پشتیبانی کند.

فورت ولینگتون ، همانطور که امروزه ارائه می شود ، نماینده دوره 1840 است و به همین دلیل ، ظاهر برای یکپارچگی و اصالت داستان قلعه مهم است. عناصر مستحکم چوبی ، از جمله فرسایش ، بخش مهمی از ارائه و تفسیر قلعه هستند. با استفاده از تکنیک ها و مواد مدرن ، هنوز هم دفاعی دژ را به طور دقیق به تصویر می کشد در حالی که اجازه می دهد این سایت پایدارتر باشد و تاریخ غنی کانادا را برای نسل های آینده به اشتراک بگذارد.

همه گیری کووید -19 و اقدامات ایمنی عمومی انتاریو به این معنی است که در حال حاضر فقط فضاهای سبز در فضای باز قلعه برای بازدیدکنندگان باز است. سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان ، کارکنان و همه کانادایی ها از اهمیت بالایی برای پارک های کانادا برخوردار است. قبل از بازدید ، چند نکته وجود دارد که همه باید به خاطر داشته باشند:

  • از پیش برنامه ریزی. وب سایت Parks Canada اطلاعات مفصلی در مورد مکان های باز ، انتظارات ، نحوه آماده سازی و خدمات موجود در اختیار شما قرار می دهد. قبل از سفر حتماً وب سایت را بررسی کنید.
  • محدودیت های سفر را دنبال کنید و به راهنمایی متخصصان بهداشت عمومی احترام بگذارید. همه ما باید سهم خود را برای محدود کردن شیوع COVID-19 و ایمن نگه داشتن یکدیگر انجام دهیم. رعایت محدودیت های سفر حتی در هنگام بازدید از اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی بسیار مهم است.
  • انتخاب های مطمئن انجام دهید. فعالیتهایی را انتخاب کنید که با سطح تجربه شما مطابقت داشته باشد تا از آسیب و/یا گم شدن جلوگیری کنید و خواسته های تیم های امداد و نجات و سیستم مراقبت های بهداشتی را به حداقل برسانید.
  • از کارهای راه آگاه باشیدبه شهر پرسکات در حال انجام عملیات جاده ای در خیابان های مجاور فورت ولینگتون است. بازدیدکنندگان باید با چرخاندن شمال از خیابان شاه شرقی به خیابان Vankoughnet به قلعه دسترسی داشته باشند. این خیابان ممکن است فقط برای تردد محلی مشخص شود ، که شامل دسترسی به قلعه نیز می شود.

اطلاعات بیشتر و نکاتی برای اطمینان از یک بازدید ایمن و لذت بخش در وب سایت Parks Canada در دسترس است: https://www.pc.gc.ca/fa/voyage-travel/securite-safety/covid-19-info/covid -19-visite-visit.

– 30 –

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.