سایتهای ملی ملی کشتی سازی Boishébert و Beaubears Island برای فصل تابستان 2021 از بازدیدکنندگان استقبال می کنند

[ad_1] از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برای اطمینان از یک تجربه امن و لذت بخش برنامه ریزی کنند 29 ژوئن 2021 میرامیچی ، آژانس نیوبرانزویک پارکها کانادا اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای

کد خبر : 93401
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۰
سایتهای ملی ملی کشتی سازی Boishébert و Beaubears Island برای فصل تابستان 2021 از بازدیدکنندگان استقبال می کنند

[ad_1]

از بازدیدکنندگان خواسته می شود تا از قبل برای اطمینان از یک تجربه امن و لذت بخش برنامه ریزی کنند

29 ژوئن 2021 میرامیچی ، آژانس نیوبرانزویک پارکها کانادا

اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی مکان هایی را برای کانادایی ها فراهم می کند که از مزایای روحی و جسمی خارج از منزل و فرصت های کشف تاریخ لذت ببرند ، در حالی که به راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی احترام می گذارند.

سایتهای ملی ملی کشتی سازی Boishébert و Beaubears Island و Friends of Beaubears Island Inc از بازدیدکنندگان برای فصل تابستان 2021 استقبال می کنند.

سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان ، کارکنان و همه کانادایی ها از اهمیت بالایی برای پارک های کانادا برخوردار است. قبل از بازدید ، چند نکته وجود دارد که همه باید به خاطر داشته باشند:

  • از پیش برنامه ریزی. وب سایت Parks Canada اطلاعات مفصلی در مورد مکان های باز ، انتظارات ، نحوه آماده سازی و خدمات موجود در اختیار شما قرار می دهد. قبل از سفر حتماً وب سایت سایت ملی ملی را بررسی کنید.
  • محدودیت های سفر را دنبال کنید و به راهنمایی متخصصان بهداشت عمومی احترام بگذارید. همه ما باید سهم خود را برای محدود کردن شیوع COVID-19 و ایمن نگه داشتن یکدیگر انجام دهیم. رعایت محدودیت های سفر حتی در هنگام بازدید از اماکن تاریخی ملی ، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی بسیار مهم است. در سایتهای ملی ملی کشتی سازی Boishébert و Beaubears Island بازدیدکنندگان باید از ماسک یا روکش صورت روی پنتون ، در همه فضاهای داخلی و هر مکان دیگری استفاده کنند.
  • انتخاب های مطمئن انجام دهید. فعالیتهایی را انتخاب کنید که با سطح تجربه شما مطابقت داشته باشد تا از آسیب و/یا گم شدن جلوگیری کنید و خواسته های تیم های امداد و نجات و سیستم مراقبت های بهداشتی را به حداقل برسانید.
  • خودکفا باشیدبه یک کیت بسته بندی کنید که شامل لوازم بهداشتی اضافی مانند ضد عفونی کننده دست ، صابون ، ماسک یا پوشش صورت ، کیسه زباله و یک سفره است. شما باید آماده باشید تا آب و غذای خود را بیاورید.
  • اثری باقی نگذاردبه با استفاده از ظروف مناسب زباله یا با بردن تمام زباله های خود با ما کمک کنید این مکان خاص را تمیز نگه داریم.
  • به حیات وحش احترام بگذارید قبل از بازدید از سایتهای ملی کشتی سازی Boishébert و Beaubears Island درباره کشتی ها و گیاهان بیشتر بیاموزید ، به یاد داشته باشید که هرگز از حیات وحش تغذیه نکنید و همیشه به آنها فضای مورد نیاز خود را بدهید ، به بسته شدن احترام بگذارید و حیوان خانگی خود را همیشه در بند نگه دارید.

اطلاعات بیشتر و نکاتی برای اطمینان از یک بازدید ایمن و لذت بخش در وب سایت Parks Canada در دسترس است: https://www.pc.gc.ca/fa/voyage-travel/securite-safety/covid-19-info/covid -19-visite-visit.

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.