ساکنان Petit-Rocher از دسترسی بهتر به آب آشامیدنی تمیز با سیستم تصفیه آب جدید بهره مند شوند

[ad_1] پتی روچر ، نیوبرانزویک ، 5 اوت 2021-سلامت و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی همه دستورات دولت ها هستند. همانطور که از تأثیرات همه گیری کووید -19 بهبود می یابیم ، می دانیم که سرمایه گذاری ها در زیرساخت های مهم چقدر مهمتر است ، زیرا ما بهتر پیشرفت می کنیم. انجام اقدامات

کد خبر : 94594
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
ساکنان Petit-Rocher از دسترسی بهتر به آب آشامیدنی تمیز با سیستم تصفیه آب جدید بهره مند شوند

[ad_1]

پتی روچر ، نیوبرانزویک ، 5 اوت 2021-سلامت و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی همه دستورات دولت ها هستند. همانطور که از تأثیرات همه گیری کووید -19 بهبود می یابیم ، می دانیم که سرمایه گذاری ها در زیرساخت های مهم چقدر مهمتر است ، زیرا ما بهتر پیشرفت می کنیم.

انجام اقدامات قاطع برای کمک به خانواده ها ، مشاغل و جوامع برای رفاه استان حیاتی است-و اعلامیه امروز بخش مهمی از این حمایت است.

امروز ، سرژ کورمیر ، نماینده پارلمان Acadie -Bathurst ، به نمایندگی از مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ؛ گری کراسمن ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول شرکت توسعه منطقه ای و پرستش وی راشل بودرو ، شهردار روستای پتی روچر ، از احداث یک سیستم تصفیه آب جدید در پتی روچر خبر دادند.

در این پروژه ساخت یک سیستم تصفیه آب جدید با استفاده از نانوفیلتراسیون همراه با گسترش ایستگاه پمپ موجود ، مشاهده می شود. علاوه بر این ، یک سیستم تصفیه جدید برای فیلتر شستشوی معکوس و اتصال به خدمات آب شهری نیز ساخته خواهد شد. پس از اتمام کار ، این سایت با یک پارکینگ جدید احیا و گسترش می یابد تا با افزایش ظرفیت و تقاضا در مرکز موجود ، کمک بهتری داشته باشد.

سیستم تصفیه آب جدید کیفیت کلی آب را برای ساکنان بهبود می بخشد ، دسترسی به آب آشامیدنی را افزایش می دهد و به توصیه های آب جوش برای برخی از اعضای جامعه پایان می دهد.

دولت کانادا بیش از 2.5 میلیون دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساخت های روستایی و شمالی سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری در کانادا طرح زیرساخت دولت نیوبرانزویک بیش از 1.3 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و دهکده پتی روچر بیش از 278،000 دلار بودجه تأمین می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.