ساکنان سرزمین های شمال غربی از ارتقاء زیرساخت های فاضلاب و فاضلاب جامد بهره مند می شوند

[ad_1] فورت اسمیت، سرزمین های شمال غربی ، 12 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. دولت های کانادا و سرزمین های شمال غربی در کنار یکدیگر اقدامات قاطعی را برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می

کد خبر : 94326
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
ساکنان سرزمین های شمال غربی از ارتقاء زیرساخت های فاضلاب و فاضلاب جامد بهره مند می شوند

[ad_1]

فورت اسمیت، سرزمین های شمال غربی ، 12 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. دولت های کانادا و سرزمین های شمال غربی در کنار یکدیگر اقدامات قاطعی را برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که زیرساخت های جامعه ایمن و قابل اعتماد است ، در حالی که به آینده نگاه می کنیم تا ببینیم در این زمان های بی سابقه چه کارهایی می توان انجام داد.

امروز ، مایکل مک لئود ، نماینده پارلمان مناطق شمال غربی ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و شین تامپسون ، وزیر منطقه ای امور شهرداری و جامعه ، از تامین مالی مشترک برای هفت فاضلاب و پسماند جامد خبر داد. پروژه ها در سرزمین های شمال غربی

دولت کانادا بیش از 5.1 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت سبز (GIS) برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت سرزمین های شمال غربی ، جوامع سرزمین های شمال غربی و دریافت کنندگان بومی بیش از 1.7 میلیون دلار به این پروژه ها کمک می کنند.

در بین پروژه های تأمین شده ، بهبود محل دفن زباله فورت اسمیت باعث افزایش ظرفیت شهر در مدیریت و درمان زباله های جامد می شود و تقریباً 50٪ محل دفن زباله را با تغییر مسیر زباله های آلی کاهش می دهد. پس از تکمیل ، ارتقاء محل دفن زباله فورت اسمیت ، سیستم مدیریت پسماند پایدار و مقرون به صرفه را برای سالها در اختیار ساکنان قرار می دهد.

همه دستورات دولت به همکاری با شمالی ها ادامه می دهند تا در صورت نیاز بیشتر به زیرساخت های استراتژیک در جوامع سراسر سرزمین بپردازند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.