ساکنان ایالت Benue به تجارت مبادله ای متوسل می شوند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] بنا بر گزارش ها، معامله گران در ایالت بنوئه نیجریه که با کمبود نقدینگی ناشی از سیاست های ارزی بانک مرکزی مواجه شده اند، به تجارت پایاپای متوسل شده اند. بازرگانان ایالتی از دولت نیجریه خواسته اند تا سیاست بازطراحی نایرا بانک مرکزی نیجریه را لغو کند. دادگاه عالی نیجریه گفته است که در

کد خبر : 327169
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ساکنان ایالت Benue به تجارت مبادله ای متوسل می شوند – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

بنا بر گزارش ها، معامله گران در ایالت بنوئه نیجریه که با کمبود نقدینگی ناشی از سیاست های ارزی بانک مرکزی مواجه شده اند، به تجارت پایاپای متوسل شده اند. بازرگانان ایالتی از دولت نیجریه خواسته اند تا سیاست بازطراحی نایرا بانک مرکزی نیجریه را لغو کند. دادگاه عالی نیجریه گفته است که در 3 مارس حکم خود را در مورد شکایتی که سیاست بازطراحی نایرا را به چالش می کشد، صادر خواهد کرد.

تجارت مبادله ای به کسب و کارها کمک می کند تا سرپا بمانند

یک گزارش محلی می‌گوید کمبود نقدینگی ناشی از سیاست به اصطلاح طراحی مجدد نایرا (Naira) بانک مرکزی نیجریه باعث شده است که معامله‌گران در ایالت بنوه نیجریه به مبادله مبادله متوسل شوند. این گزارش می افزاید که برخی از بازرگانان، به ویژه آنهایی که حساب بانکی ندارند، مدت کوتاهی پس از سپری شدن ضرب الاجل قدیمی خارج کردن پول از نایرا، پذیرش پرداخت در قالب کالا یا محصول را آغاز کردند.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، تلاش ناموفق CBN برای جایگزینی اسکناس های قدیمی نایرا با اسکناس های جدید طراحی شده، باعث ناآرامی در برخی از ایالت های نیجریه شده است. بسیاری از سیاستمداران نیجریه، از جمله آتیکو ابوباکار، نامزد ریاست جمهوری، خواستار تمدید مهلت شده اند.

در پاسخ به درخواست‌ها، محمدو بوهاری، رئیس‌جمهور مستعفی، که از اصلاحات ارزی CBN حمایت کرده است، تنها با افزایش عمر اسکناس‌های 200 نیره موافقت کرد. در نتیجه CBN و امتناع رئیس جمهور بوهاری از تمدید طول عمر سایر اسکناس ها، ساکنان ایالت Benue که دارای پول نقد هستند مانند Felix Uwakwe، یک تاجر مواد غذایی، پرداخت را در قالب کالاهای دیگر می پذیرند.

داد و ستد راه خروج از وضعیت کنونی است که در آن قرار گرفته ایم. ما درگیر نوعی تجارت مبادله ای هستیم. من آن را نوعی تجارت مبادله ای می نامم زیرا زمانی که بازرگانان، به ویژه مردم مناطق روستایی، برای فروش کالاهای خود به شهر می آیند و به دلیل عدم وجود اسکناس های جدید نایرا بازطراحی شده، نمی توانند پول دقیق کالاهای معامله شده خود را دریافت کنند. آنها ترجیح می دهند ارزش کالاهای خود را با آنچه تاجرانی که کالاهای خود را به آنها فروخته اند در ازای آن به آنها بدهند، مبادله کنند.”

درخواست های فزاینده برای مداخله دولت نیجریه

با این حال، اواکوه پذیرفت که تجارت مبادله ای روش ایده آلی برای تسویه معاملات نیست. او از CBN درخواست کرد که انتشار اسکناس‌های جدید نایرا بیشتری را در نظر بگیرد زیرا این امر می‌تواند به “مشکل غیرضروری” که ساکنان نیجریه با آن روبرو هستند پایان دهد.

یکی دیگر از ساکنان ایالت Benue، Grace Ordah، در این گزارش نقل شده است که به طور مشابه از دولت نیجریه خواسته است تا به درخواست‌ها برای لغو سیاست‌های ارزی CBN توجه کند.

در همین حال، دادگاه عالی نیجریه اخیراً اعلام کرد که فقط در موردی حکم خود را صادر می کند که در آن فرمانداران حزب سیاسی کنگره همه مترقیان (APC) سیاست طراحی مجدد نایرا را در 3 مارس، درست چند روز پس از رقابت های انتخاباتی داغ این کشور به چالش بکشند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Lukasz D Forster / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.