ساکنان آلبرتا از مشارکت فدرال-استانی برای بهبود دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند شوند

[ad_1] 16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو همه‌گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به اینترنت متکی هستیم. کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت قابل اعتماد و پرسرعت دارند، زیرا بسیاری از ما در حال کار، یادگیری و ارتباط با دوستان و خانواده از خانه هستیم. امروز، محترم رندی بواسنو،

کد خبر : 143493
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۸
ساکنان آلبرتا از مشارکت فدرال-استانی برای بهبود دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند شوند

[ad_1]

16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

همه‌گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به اینترنت متکی هستیم. کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت قابل اعتماد و پرسرعت دارند، زیرا بسیاری از ما در حال کار، یادگیری و ارتباط با دوستان و خانواده از خانه هستیم.

امروز، محترم رندی بواسنو، وزیر گردشگری، معاون وزیر دارایی و عضو پارلمان مرکز ادمونتون، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، همراه با Nate Glubish، وزیر خدمات آلبرتا و عضو مجمع قانونگذاری برای پارک Strathcona-Sherwood، توافقی را برای ارائه اینترنت پرسرعت به جوامع روستایی، دورافتاده و بومی در آلبرتا اعلام کرد.

تحت این مشارکت کانادا-آلبرتا، دولت کانادا و دولت آلبرتا برای حمایت از پروژه هایی که دسترسی به اینترنت پرسرعت را در جوامع روستایی، دورافتاده و بومی در سراسر استان بهبود می بخشد، شریک شده اند. از طریق مشارکت فدرال و استانی، هر دو دولت برای ارزیابی، انتخاب و سرمایه گذاری مشترک پروژه هایی که از طریق صندوق پهنای باند جهانی دولت کانادا ارسال شده اند، همکاری خواهند کرد. اطلاعیه های تامین مالی برای پروژه های فردی از اوایل سال 2022 آغاز خواهد شد.

مجموع تعهدات مالی ترکیبی تا 300 میلیون دلار است، در حالی که دولت کانادا دلار را به دلار با تعهد 150 میلیون دلاری دولت آلبرتا در جولای 2021 مطابقت می دهد.

در سراسر کانادا، بیش از 890000 خانوار روستایی و دورافتاده در مسیر اتصال به اینترنت پرسرعت در نتیجه سرمایه گذاری های فدرال قرار دارند. در پایان ژوئن 2021، 182000 خانوار روستایی و دورافتاده تحت پروژه های حمایت شده توسط دولت کانادا به اینترنت پرسرعت متصل شده بودند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.