سانتاندر در ماه‌های آینده خدمات ارزهای دیجیتال را در برزیل ارائه می‌کند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] سانتاندر، یکی از بزرگترین موسسات بانکی در جهان، اعلام کرده است که ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را در برزیل آغاز خواهد کرد. مدیرعامل آن، ماریو لائو، در مصاحبه ای با رسانه های محلی این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت که این شرکت همچنان به دنبال بهترین راه برای ورود به بازار خدمات

کد خبر : 235029
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
سانتاندر در ماه‌های آینده خدمات ارزهای دیجیتال را در برزیل ارائه می‌کند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

سانتاندر، یکی از بزرگترین موسسات بانکی در جهان، اعلام کرده است که ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را در برزیل آغاز خواهد کرد. مدیرعامل آن، ماریو لائو، در مصاحبه ای با رسانه های محلی این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت که این شرکت همچنان به دنبال بهترین راه برای ورود به بازار خدمات ارزهای دیجیتال است. سایر بانک‌ها و سازمان‌های فین‌تک در حال حاضر خدمات رمزنگاری را در کشور ارائه می‌کنند.

سانتاندر شروع به ارائه خدمات رمزنگاری در برزیل می کند

سانتاندر، یکی از بزرگترین مؤسسات مالی در جهان که به بیش از 153 میلیون مشتری خدمات رسانی می کند، اعلام کرده است که قصد دارد خدمات مبتنی بر ارزهای دیجیتال را به مشتریان برزیل آغاز کند. این اعلامیه در مصاحبه ای توسط مدیر عامل سانتاندر در کشور، ماریو لائو، ارائه شد که اظهار داشت این خدمات جدید ممکن است در ماه های آینده معرفی شوند.

لئو بیان کرد:

انتظار داریم در چند ماه آینده تعاریفی در مورد آن داشته باشیم، چه کسی می داند در انتشار بعدی نتایج فصلی یا حتی قبل از آن.

لیائو همچنین تشخیص داد که بازار ارزهای دیجیتال «اینجا برای ماندن است» و این حرکت چیزی بیش از واکنشی به سایر رقبا بود که زودتر وارد بازار کریپتو شده بودند. او توضیح داد که این اقدامی است که ناشی از تقاضای کاربران این شرکت در کشور است و سانتاندر در حال مطالعه بهترین راه برای ورود به بازار خدمات کریپتو است.


پیشنهادات رمزنگاری در برزیل پر رونق است

در حالی که این شرکت همچنان در حال کار بر روی یک چارچوب قانونی جامع و واضح برای طبقه دارایی است، بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک به دلیل تقاضای مشتریان خود برای این محصولات سرمایه‌گذاری، به فکر ارائه خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال هستند. یکی از این موسسات، Itau Unibanco، یکی از بزرگترین بانک های برزیل است که گزارش داد در اوایل ماه جاری در حال بررسی معرفی چنین محصولاتی است.

به همین ترتیب، Picpay، یک شرکت پرداخت و کیف پول فین تک محبوب، اعلام کرد که رمزارز را در لیست خدمات خود معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین توضیح داد که برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک استیبل کوین مرتبط با ارزش ارز فیات بومی، رئال برزیل، در اواخر سال جاری دارد.

نوبانک، یکی دیگر از شرکت‌های مالی مستقر در برزیل، این نوع خدمات تجارت و نگهداری رمزارز را در ماه مه وارد پلتفرم خود کرد. بر اساس اظهاراتی که در سپتامبر سال گذشته توسط ادواردو آبرو، معاون کسب‌وکار جدید ویزا در برزیل ارائه شد، حتی ویزا اکنون با بانک‌های سنتی کار می‌کند تا خدمات رمزنگاری را مستقیماً در برنامه‌های بانکی ادغام کند.

نظر شما در مورد برنامه های سانتاندر برای ارائه خدمات رمزنگاری در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Electric Egg / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.