سام بنکمن-فرید می خواهد برای بازپرداخت کاربران FTX کسب و کار جدیدی راه اندازی کند – “اگر بتوانم تلاش خواهم کرد” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) فاش کرده است که می خواهد تجارت دیگری را به امید کسب درآمد برای بازپرداخت مشتریان FTX راه اندازی کند. من هر چیزی را می دهم تا بتوانم این کار را انجام دهم. و اگر بتوانم تلاش خواهم کرد.» SBF می خواهد یک کسب و کار جدید

کد خبر : 293172
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
سام بنکمن-فرید می خواهد برای بازپرداخت کاربران FTX کسب و کار جدیدی راه اندازی کند – “اگر بتوانم تلاش خواهم کرد” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) فاش کرده است که می خواهد تجارت دیگری را به امید کسب درآمد برای بازپرداخت مشتریان FTX راه اندازی کند. من هر چیزی را می دهم تا بتوانم این کار را انجام دهم. و اگر بتوانم تلاش خواهم کرد.»

SBF می خواهد یک کسب و کار جدید راه اندازی کند

سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیرعامل سابق صرافی رمزارز سقوط کرده FTX، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی که روز شنبه منتشر شد، پرسیده شد که آیا قصد دارد یک سرمایه‌گذاری تجاری جدید برای به دست آوردن پول برای بازپرداخت سرمایه‌گذاران و مشتریان FTX آغاز کند. رئیس سابق FTX پاسخ داد:

من هر چیزی می دهم تا بتوانم این کار را انجام دهم. و اگر بتوانم تلاش خواهم کرد.

او افزود: «من به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانیم به دنیا کمک کنیم و اگر کاربران خیلی به آن بازگشت نکرده‌اند، به این فکر می‌کنم که چه کاری می‌توانم برای آنها انجام دهم. و من فکر می‌کنم حداقل در قبال کاربران FTX وظیفه‌ای دارم که تا جایی که می‌توانم به درستی توسط آنها عمل کنم.»

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و تخمین زده می شود که یک میلیون مشتری و سرمایه گذار میلیاردها دلار را در سقوط بورس از دست داده اند. با این حال، Bankman-Fried اصرار دارد که او آگاهانه وجوه مشتریان را با هم ترکیب نکرده یا مرتکب کلاهبرداری نشده است. SBF به این خبرگزاری گفت:

من آگاهانه مرتکب کلاهبرداری نشدم، فکر نمی کنم کلاهبرداری کرده باشم، نمی خواستم هیچ کدام از اینها اتفاق بیفتد. من مطمئناً آنقدر که فکر می کردم صلاحیت نداشتم.

همچنین از بانکمن-فرید پرسیده شد که آیا برای احتمال زندانی شدنش آمادگی دارد یا خیر. مدیر عامل سابق FTX پاسخ داد:

شب ها مدتی است که نشخوار می کنم، بله، اما وقتی در روز بیدار می شوم، سعی می کنم تمرکز کنم، تا آنجا که می توانم سازنده باشم و چیزهایی را که خارج از کنترل من هستند نادیده بگیرم.

حداقل یک نفر گفته است که اگر سرمایه گذاری دیگری داشته باشد دوباره از SBF حمایت خواهد کرد. کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، معتقد است که Bankman-Fried یکی از بهترین معامله گران در فضای کریپتو است. او و مدیر صندوق تامینی بیل آکمن متقاعد شده اند که رئیس سابق FTX آگاهانه مرتکب کلاهبرداری نشده است. O’Leary 15 میلیون دلار از FTX دریافت کرد تا سخنگوی صرافی شود. ستاره کوسه تانک نیز تقریباً 8 میلیارد دلار برای نجات FTX قبل از سقوط آن تضمین کرد.

عصر دوشنبه، دفتر دادستانی کل و وزارت امور حقوقی اعلام کرد که بنکمن-فرید توسط نیروی پلیس سلطنتی باهاما پس از تشکیل پرونده جنایی ایالات متحده علیه وی دستگیر شده است.

نظر شما در مورد اینکه Sam Bankman-Fried می خواهد یک سرمایه گذاری تجاری جدید برای بازپرداخت کاربران FTX راه اندازی کند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.