سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، با اتهامات رشوه خواری جدید به دلیل پرداخت پول رمزنگاری شده به مقامات چینی مواجه شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق FTX، اکنون با اتهامات جدید مقامات آمریکایی با 13 مورد کیفرخواست مواجه است. یکی از اتهامات جدید ادعا می کند که SBF 40 میلیون دلار برای تأثیرگذاری بر «یک یا چند مقام دولتی چین» استفاده کرده است. جزئیات اتهامات رشوه خواری علیه سام بنکمن-فرید سام بانکمن-فرید (SBF)، یکی

کد خبر : 339819
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، با اتهامات رشوه خواری جدید به دلیل پرداخت پول رمزنگاری شده به مقامات چینی مواجه شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق FTX، اکنون با اتهامات جدید مقامات آمریکایی با 13 مورد کیفرخواست مواجه است. یکی از اتهامات جدید ادعا می کند که SBF 40 میلیون دلار برای تأثیرگذاری بر «یک یا چند مقام دولتی چین» استفاده کرده است.

جزئیات اتهامات رشوه خواری علیه سام بنکمن-فرید

سام بانکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق FTX، اکنون با اتهام رشوه دادن به مقامات دولتی چین روبرو است. «بانکمن-فرید و دیگران موافقت کردند که به یک یا چند مقام خارجی در چین ارز دیجیتال بپردازند تا آنها را تحت تأثیر قرار دهند و آنها را وادار کنند تا حساب ها را مسدود کنند تا به بانکمن-فرید، آلامدا و دیگران در به دست آوردن و حفظ تجارت و هدایت تجارت به ، بانکمن-فرید، آلامدا، و دیگران،” در کیفرخواست اصلاح شده آمده است.

این اولین بار نیست که کیفرخواست SBF تجدید نظر می شود. در فوریه 2023، Bitcoin.com News گزارش داد که کیفرخواست SBF برای شامل اتهامات کلاهبرداری بانکی تجدید نظر شده است. SBF با اتهامات دیگری نیز مواجه است، از جمله کلاهبرداری از کمیسیون انتخابات فدرال (FEC)، کلاهبرداری از طریق سیم، و تقلب در اوراق بهادار. مدیر عامل سابق FTX نسبت به این اتهامات اعتراف کرده است که بی گناه است، اما سه نفر از معاونان ارشد این شرکت به جرم خود اعتراف کرده اند و با دادستان های فدرال همکاری می کنند.

پرونده اصلاح شده نشان می دهد که مقامات چینی طبق گزارشات دو حساب متعلق به Alameda Research، بازوی تجاری کمی SBF را که گفته می شود در “دو تا از بزرگترین صرافی های رمزنگاری چین” در سال 2021 نگهداری می شدند، توقیف کردند. بار دیگر، کیفرخواست اصلاح شده شامل هیچ متهم دیگری نمی شود. و سام بنکمن-فرید تنها فردی است که نام دارد.

با اضافه شدن اتهامات کلاهبرداری بانکی در ماه گذشته و اتهامات رشوه خواری جدید، SBF اکنون با 13 اتهام از سوی وزارت دادگستری نیویورک مواجه است. او همچنین با شکایت هایی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) مواجه است.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، کلاهبرداری بانکی، رشوه، CFTC، اتهامات، مقامات چینی، تبعیت، فساد، اتهامات جنایی، دادرسی کیفری، ارزهای دیجیتال، مبادلات ارزهای دیجیتال، صنعت ارزهای دیجیتال، پرداخت ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، ارز دیجیتال، جرایم مالی، تخلفات مالی، مقررات مالی ، تخلفات مالی، ftx، مقامات دولتی، اعتراف به گناه، کیفرخواست، رشوه بین المللی، تحقیقات، اقدام قانونی، پرونده حقوقی، عواقب قانونی، پولشویی، تجارت کمی، نظارت نظارتی، سام بانکمن-فرید، sbf، SEC، تقلب در اوراق بهادار، ایالات متحده وزارت دادگستری، ارز مجازی، کلاهبرداری سیمی

نظر شما در مورد اتهامات جدیدی که SBF با آن مواجه است چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، J.K2507 / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.