سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، به دنبال حذف محدودیت های وثیقه در نقل و انتقال دارایی های رمزنگاری شده است – بیت کوین نیوز

بر اساس نامه ای که مارک کوهن، وکیلش نوشته، سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، به دنبال دسترسی به دارایی های رمزنگاری مرتبط با FTX و Alameda Research است. کوهن اصرار دارد که شرایط وثیقه موجود “مربوط به انتقال دارایی های رمزنگاری شده باید حذف شود.” استدلال تیم حقوقی بانکمن-فرید برای حذف 2 شرط

کد خبر : 312730
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، به دنبال حذف محدودیت های وثیقه در نقل و انتقال دارایی های رمزنگاری شده است – بیت کوین نیوز


بر اساس نامه ای که مارک کوهن، وکیلش نوشته، سام بنکمن-فرید، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، به دنبال دسترسی به دارایی های رمزنگاری مرتبط با FTX و Alameda Research است. کوهن اصرار دارد که شرایط وثیقه موجود “مربوط به انتقال دارایی های رمزنگاری شده باید حذف شود.”

استدلال تیم حقوقی بانکمن-فرید برای حذف 2 شرط وثیقه

مارک کوهن، وکیل سام بنکمن-فرید، در نامه ای به لوئیس کاپلان، قاضی ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY)، توضیح می دهد که تیم او معتقد است شرایط فعلی وثیقه بانکمن-فرید ناعادلانه است و باید حذف شود. بانکمن-فرید توسط هیئت منصفه فدرال در منهتن متهم شد و با هشت اتهام از جمله کلاهبرداری از طریق سیم، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در کالاها، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در اوراق بهادار، پولشویی، توطئه برای کلاهبرداری از کمیسیون انتخابات فدرال و نقض مالی کمپین روبرو است.

مدیر عامل سابق FTX به قید وثیقه آزاد شد و قاضی دادگاه، کاپلان محدودیت‌های وثیقه خاصی را برای بانکمن-فرید اعمال کرد. به عنوان مثال، متهم با یک دستبند مچ پا تحت نظارت دولت به خانه والدینش در کالیفرنیا منتقل شده است. کوهن، یک وکیل کفش سفید که وکالت گیسلین ماکسول را در جریان پرونده قاچاق جنسی اخیر او برعهده داشت، درخواست می کند که «دو نفر» از شرایط وثیقه بانکمن-فرید حذف شوند. اولین مورد این است که بانکمن-فرید در حال حاضر از صحبت با کارولین الیسون، گری وانگ، نیشاد سینگ، دو شاهد ویرایش شده و جورج لرنر (درمانگر بانکمن-فرید) منع شده است.

کوهن تاکید می کند که شرط وثیقه “بیش از حد” است و قصد بانکمن-فرید برای تماس با این افراد تلاش هایی برای “ارائه کمک در روند ورشکستگی FTX” است. این وکیل خاطرنشان می کند که این نوع ارتباط “منعکس کننده رفتار نادرست نیست.” کوهن مثالی می‌زند و توضیح می‌دهد که شرط وثیقه دولت به این معنی است که «بانکمن-فرید نمی‌توانست با درمانگر خود که کارمند سابق FTX است، بدون مشارکت وکلایش صحبت کند».

در حالی که دولت نگرانی‌هایی را در مورد استفاده بانکمن-فرید از سیگنال و «سایر برنامه‌های پیام‌رسان زودگذر» مطرح کرده است، تیم حقوقی بانکمن-فرید معتقد است که این نگرانی‌ها بی‌جا هستند. در نامه کوهن به قاضی کاپلان توضیح داده شده است: “شرط وثیقه پیشنهادی دولت در مورد برنامه های پیام رسانی زودگذر نباید اعمال شود.”

SBF به دنبال دسترسی به دارایی های رمزنگاری مرتبط با تحقیقات FTX و Alameda است

علاوه بر این، Bankman-Fried به دنبال حقوقی برای دسترسی به دارایی های رمزنگاری خاص مرتبط با FTX و شرکت تجاری کمی Alameda Research است. “[Bankman-Fried is] از دسترسی یا انتقال هر دارایی یا ارز دیجیتال FTX یا Alameda، از جمله دارایی ها یا ارزهای دیجیتال خریداری شده با وجوه از FTX یا Alameda منع شده است.

وکالت حقوقی بانکمن-فرید از قاضی می خواهد که شرط وثیقه را کنار بگذارد، زیرا تیم معتقد است این شرایط غیرقابل توجیه است. کوهن در نامه توضیح داد که توجیه دولت با نقل و انتقالات اخیر FTX و وجوه مرتبط با Alameda تقویت شد. با این حال، Bankman-Fried “مکرراً هرگونه دخالت در این نقل و انتقالات را رد کرده است” و به محض اینکه متوجه حرکت وجوه شد با دولت تماس گرفت. در یک کنفرانس پیش از محاکمه در 3 ژانویه 2023، دادستان ها گفتند که هنوز در حال “تحقیق” هستند که چه کسی مسئول انتقال ارزهای دیجیتال است.

کوهن نتیجه می گیرد که سه هفته از کنفرانس می گذرد، و تیم حقوقی فرض می کند که تحقیقات دولت ثابت کرده است که “او به این دارایی ها دسترسی نداشته و منتقل نکرده است.” اگر بازرسان متوجه شده باشند که Bankman-Fried با دارایی‌های رمزنگاری ذکر شده معامله نکرده است، «شرایط وثیقه موجود مربوط به انتقال دارایی‌های کریپتو» باید متوقف شود. وکلای بانکمن-فرید این نامه را با تأکید بر این که با توجه به «تنها مبنایی که برای درخواست آن شرط ارائه شده است، پشتیبانی نشده است»، صمیمانه معتقد است که «شرط وثیقه تحمیل شده در کنفرانس باید برداشته شود» خلاصه می‌کنند.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، دستبند مچ پا، شرط وثیقه، فرآیند ورشکستگی، تخلفات مالی کمپین، کارولین الیسون، کلاهبرداری از کالاها، دارایی های رمزنگاری، برنامه های پیام رسانی زودگذر، کمیسیون انتخابات فدرال، ftx، گری وانگ، جورج لرنر، نمایندگی قانونی، مارک کوهن، پولشویی، نیشاد سینگ، سام بنکمن-فرید، کلاهبرداری اوراق بهادار، منطقه جنوبی نیویورک، درمانگر، غیر قابل توجیه، کلاهبرداری سیمی، شاهدان

نظر شما در مورد درخواست سام بنکمن-فرید برای تغییر شرایط وثیقه او چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.