سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، با شهادت در مقابل کنگره آمریکا موافقت کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارز سقوط کرده FTX، موافقت کرده است که در یکی از دو جلسه استماع کنگره که قرار است هفته آینده برگزار شود، شهادت دهد. بانکمن-فرید ادعا کرد: «من خودم را به عنوان یک مدیر عامل نمونه تصور می کردم که تنبل یا قطع ارتباط نمی شود. سم

کد خبر : 292234
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، با شهادت در مقابل کنگره آمریکا موافقت کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارز سقوط کرده FTX، موافقت کرده است که در یکی از دو جلسه استماع کنگره که قرار است هفته آینده برگزار شود، شهادت دهد. بانکمن-فرید ادعا کرد: «من خودم را به عنوان یک مدیر عامل نمونه تصور می کردم که تنبل یا قطع ارتباط نمی شود.

سم بنکمن-فرید برای شهادت در مقابل کنگره

مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید (SBF) پس از اینکه رئیس کمیته، ماکسین واترز، نماینده کنگره، چندین بار در توئیتی مودبانه از وی دعوت کرد تا شهادت دهد، با شهادت در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس موافقت کرده است.

من هنوز به بسیاری از داده هایم – حرفه ای یا شخصی – دسترسی ندارم. بنابراین محدودیتی برای آنچه می توانم بگویم وجود دارد و من آنطور که می خواهم مفید نخواهم بود. اما از آنجایی که کمیته هنوز فکر می‌کند مفید خواهد بود، من حاضرم در روز سیزدهم شهادت بدهم.

“من سعی خواهم کرد در طول جلسه دادرسی مفید باشم و آنچه را که می توانم بر روی پرداخت بدهی FTX US و مشتریان آمریکایی روشن کنم، مسیرهایی که می تواند ارزش را به کاربران در سطح بین المللی بازگرداند، چیزی که فکر می کنم منجر به سقوط شد. [and] ناکامی‌های خودم،» او در یک توییت بعدی توضیح داد:

من خودم را به عنوان یک مدیر عامل نمونه تصور می‌کردم که تنبل یا قطع ارتباط نمی‌شود، که وقتی این کار را انجام دادم این کار را بسیار مخرب‌تر کرد. متاسفم. امیدوارم مردم بتوانند از تفاوت بین اینکه چه کسی بودم و چه کسی می توانستم باشم بیاموزند.

یکی دیگر از جلسات استماع کنگره برای چهارشنبه، 14 دسامبر تعیین شده است. سناتور آمریکایی شرود براون (دی-اوهایو)، رئیس کمیته امور بانکی، مسکن و شهری، هفته گذشته نامه ای به بانکمن-فرید ارسال کرد و از او خواست تا شهادت دهد. در زمان نگارش این مقاله، مدیر عامل سابق FTX با شهادت در کمیته سنا موافقت نکرده است.

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و Bankman-Fried از سمت مدیرعاملی کنار رفت. این شرکت اکنون به دلیل اتهامات مختلف از جمله سوء استفاده از وجوه مشتریان در حال بررسی است. مدیر عامل جدید FTX، جان ری، به دادگاه ورشکستگی گفت: «هرگز در دوران حرفه‌ای خود چنین شکست کامل کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد را ندیده‌ام که در اینجا اتفاق افتاده است.»

نظر شما در مورد موافقت SBF برای شهادت در کمیته خدمات مالی مجلس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.