سامسونگ در حال آماده سازی سخت افزار متاورس خود با همکاری گوگل و کوالکام است – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] سامسونگ، شرکت الکترونیک کره ای، فاش کرده است که در حال کار برای ساخت دستگاه های متاورس و واقعیت توسعه یافته خود است و به احتمال عرضه هدست واقعیت مجازی در آینده نزدیک اشاره می کند. TM Roh، رئیس تجارت تجارب موبایل سامسونگ، اظهار داشت که این دستگاه با مشارکت گوگل و کوالکام ساخته

کد خبر : 315535
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سامسونگ در حال آماده سازی سخت افزار متاورس خود با همکاری گوگل و کوالکام است – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

سامسونگ، شرکت الکترونیک کره ای، فاش کرده است که در حال کار برای ساخت دستگاه های متاورس و واقعیت توسعه یافته خود است و به احتمال عرضه هدست واقعیت مجازی در آینده نزدیک اشاره می کند. TM Roh، رئیس تجارت تجارب موبایل سامسونگ، اظهار داشت که این دستگاه با مشارکت گوگل و کوالکام ساخته خواهد شد.

سامسونگ وارد تجارت سخت افزار متاورس می شود

سامسونگ، شرکت کره ای موبایل، فاش کرد که به زودی به بازار هدست های متاورس و واقعیت مجازی (واقعیت مجازی) خواهد پیوست. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر روی سخت افزار «واقعیت توسعه یافته» کار می کند و به تولید هدست واقعیت مجازی اشاره می کند.

TM Roh، رئیس کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ، تأیید کرد که چنین دستگاهی در حال کار است، اما پنجره راه اندازی برای سخت افزار ارائه نکرد. با این حال، او از مشارکت کوالکام، سازنده تراشه‌های بی‌سابقه، و گوگل به عنوان شریک خبر داد. رو در 1 فوریه به واشنگتن پست گفت:

بسیاری از شرکت‌های مختلف… این اعلامیه‌ها را درباره واقعیت‌های مختلف اعلام کرده‌اند، بنابراین ما نیز آماده‌سازی‌های مشابهی را انجام داده‌ایم، کمتر از سایرین.

رو توضیح داد که سامسونگ حضور خود در بازار را به تعویق انداخته است و اظهار داشت که بازار هنوز آماده نیست و سایر دستگاه های مشابه که توسط رقبا عرضه شده اند موفقیت مورد انتظار را نداشته اند.

دستگاه های VR بیشتر

سامسونگ به ردیف تولیدکنندگانی می‌پیوندد که قبلاً دستگاه‌های متاورس مانند متا و اچ‌تی‌سی را راه‌اندازی کرده‌اند و سایرینی که در آینده نزدیک قصد انجام این کار را دارند، مانند اپل. رو اظهار داشت که دستگاه جدید سامسونگ از یک تراشه کوالکام که به‌ویژه برای عملکرد بهتر در برنامه‌های واقعیت مجازی طراحی شده است، قدرت می‌گیرد و از سیستم‌عاملی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود، استفاده خواهد کرد.

عزم سامسونگ برای جهش به بازاری شلوغ در حال پیکربندی ممکن است پاسخگوی انحراف از گوشی های هوشمند سنتی به چیزی بیشتر باشد. نوکیا، یکی دیگر از شرکت های فناوری تلفن، پیش بینی کرد که فناوری متاورس در نیمه دوم این دهه جایگزین گوشی های هوشمند خواهد شد.

با این حال، در مخالفت، Ro معتقد است که این خانواده جدید دستگاه‌ها هیچ خطری را برای آنچه امروز گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهند، نشان نمی‌دهند. او بیان کرد:

گوشی‌های هوشمند به ساخت ویژگی‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان ادامه خواهند داد و تجربیات جدید بیشتری را ارائه خواهند کرد.

برای روه، می توان ادغام متاورس و تلفن های هوشمند برای تکمیل تجربیات آنها و توسعه بیشتر از آنجا وجود داشت. مشارکت سامسونگ با متاورس جدید نیست، زیرا این شرکت قبلاً چندین سرمایه گذاری در پروژه های این منطقه انجام داده است.

نظر شما در مورد سخت افزار جدید متاورس سامسونگ چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Grand Warszawski، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.