سامسونگ تجربه Metaverse “Space Tycoon” را راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] غول الکترونیکی سامسونگ از راه اندازی Space Tycoon خبر داده است، تجربه ای مبتنی بر متاورز که به عنوان بخشی از دنیای Roblox ساخته شده است. متاورس بازی که برای سرگرمی کاربران Gen Z طراحی شده است، دنیایی را نشان می دهد که محصولات سامسونگ را می توان با انتخاب اجزای اصلی آنها ساخت.

کد خبر : 228518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
سامسونگ تجربه Metaverse “Space Tycoon” را راه اندازی کرد – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

غول الکترونیکی سامسونگ از راه اندازی Space Tycoon خبر داده است، تجربه ای مبتنی بر متاورز که به عنوان بخشی از دنیای Roblox ساخته شده است. متاورس بازی که برای سرگرمی کاربران Gen Z طراحی شده است، دنیایی را نشان می دهد که محصولات سامسونگ را می توان با انتخاب اجزای اصلی آنها ساخت. این تجربه همچنین شامل فروشگاهی برای خرید آیتم های درون بازی می شود.

متاورس جدید سامسونگ در فضا

شرکت‌های بزرگ اکنون بخشی از تلاش‌های خود را بر ایجاد جهان‌های فریبنده مبتنی بر متاورژن به عنوان بخشی از استراتژی خود متمرکز کرده‌اند. سامسونگ، شرکت الکترونیکی، در حال راه‌اندازی دنیای فراجهانی است که به عنوان بخشی از جهان Roblox ساخته شده است. این تجربه که Space Tycoon نام دارد، به کاربران این امکان را می دهد که به عنوان بخشی از یک ایستگاه فضایی برای دریافت منابع برای طراحی و تولید محصولات سامسونگ شرکت کنند.

دنیای مجازی همچنین امکان خرید اقلام برای آواتار بازیکنان را از یک فروشگاه فراهم می کند. این تجربه به سمت مخاطبان جوان‌تری هدایت می‌شود که فرصت آشنایی با برند و محصولات آن را خواهند داشت.

جینسو کیم، معاون اجرایی مرکز طراحی شرکتی در سامسونگ الکترونیکس، درباره سرمایه‌دار فضایی سامسونگ، اظهار داشت:

ما می خواستیم به مشتریان Gen Z خود فرصتی بدهیم تا محصولات سامسونگ را به گونه ای تجربه کنند که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند. ما همچنان به نمایش محتوایی که می‌تواند تجربیات دیجیتالی معنادار و سرگرم‌کننده‌تری را برای مشتریان فعلی و آینده ما ارائه دهد، ادامه خواهیم داد.


پس زمینه متاورس

سامسونگ در چندین تجربه نرم افزاری که به سمت بازی و سرگرمی گرایش دارند، درگیر بوده است. این شرکت به طور فعال در حال توسعه یک سری پروژه با شرکای کلیدی در منطقه بوده است. یکی از این پلتفرم‌ها پلتفرم NFT است که با مشارکت Nifty Gateway، یک بازار محبوب NFT راه‌اندازی شد و به پلتفرم اجازه می‌دهد NFT‌های خود را از طریق تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه دهد.

همچنین، این شرکت در گروه هایی سرمایه گذاری کرده است که تمرکز اصلی آنها توسعه پلتفرم های مبتنی بر متاورس است. در ماه آوریل، در دور سرمایه گذاری سری A برای Doubleme، یک شرکت متاورس کره ای شرکت کرد. در همین راستا، این شرکت فروشگاه خود را در Decentraland، یکی از محبوب ترین متاورس ها، در ژانویه راه اندازی کرد.

با این حال، این شرکت سخت افزار اختصاص داده شده برای پشتیبانی از این تجربیات را ارائه نکرده است و ترجیح می دهد روی جنبه نرم افزاری کارها تمرکز کند. در حالی که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده معمولاً با متاورز مرتبط هستند، برخی هنوز در مورد اینکه این مفهوم واقعاً چه چیزی را در بر می گیرد، کمی شک دارند.

نظر شما در مورد Samsung Space Tycoon چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Grand Warszawski / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.