سامسونگ بیش از 35 میلیون دلار در ابتکارات متاورس متمرکز بر Latam سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] سامسونگ، غول الکترونیک کره ای، فاش کرده است که در حال حاضر بیش از 35 میلیون دلار در ابتکارات متاورس برای مخاطبان Latam سرمایه گذاری کرده است. هدف پشت این حرکت کمک به برند برای جذب و ارتباط با مخاطبان جوان تر، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتالی آن است. Metaverse Push سامسونگ

کد خبر : 297326
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
سامسونگ بیش از 35 میلیون دلار در ابتکارات متاورس متمرکز بر Latam سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

سامسونگ، غول الکترونیک کره ای، فاش کرده است که در حال حاضر بیش از 35 میلیون دلار در ابتکارات متاورس برای مخاطبان Latam سرمایه گذاری کرده است. هدف پشت این حرکت کمک به برند برای جذب و ارتباط با مخاطبان جوان تر، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتالی آن است.

Metaverse Push سامسونگ در Latam

بسیاری از شرکت‌ها شروع به قرار دادن محصولات و برندهای خود در متاورس کرده‌اند و آن را بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود می‌دانند. سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی در جهان، اخیراً فاش کرده است که بیش از 35 میلیون دلار در طرح‌های متاورس برای مشتریان Latam سرمایه‌گذاری کرده است.

در مقاله ای که در 20 دسامبر منتشر شد، Anita Caerols، مدیر بازاریابی و شهروندی شرکتی سامسونگ الکترونیک شیلی، انگیزه های پشت این فشار واقعیت مجازی برای این شرکت را توضیح می دهد. او اظهار داشت:

ما در سامسونگ معتقدیم که متاورس تعهدی ملموس برای ارتباط با مصرف کنندگان جوان است. به همین دلیل است که ما بیش از 35 میلیون دلار در طرح هایی سرمایه گذاری می کنیم که تمام لاتام را پوشش می دهد.

علاوه بر این، Caerols معتقد است که پلتفرم‌های کاملاً همهجانبه بخشی از آینده بازاریابی هستند و برای بومی‌های دیجیتال، متاورس فعلی گسترش طبیعی پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که آن را به حوزه معقولی برای سامسونگ تبدیل می‌کند.

مخاطبان جوان در حوزه

تمرکز سامسونگ بر روی متاورس قرار داده است و میزان سرمایه گذاری در این زمینه با دیدگاه بازاریابی ارائه شده توسط این شرکت توجیه می شود. در این مورد، Caerols توضیح داد:

اگر یک کسب‌وکار نیاز به صحبت و ارتباط با مخاطبان جوان، مشتریان بالقوه فعلی و آینده و تعامل با تأثیرگذاران جدید داشته باشد، ضروری است که از هم‌اکنون در فراز جهان قرار گیرد.

این Gen Z و Gen Alpha هستند، مخاطبانی که بیشتر به این پلتفرم‌ها عادت کرده‌اند، همان‌هایی که سامسونگ می‌خواهد به پیشنهاد و محصولاتش جذب کند. طبق یک مطالعه Linkedin، در حال حاضر 400 میلیون کاربر هر ماه در پلتفرم های متاورس زندگی می کنند که 51 درصد از آنها 13 سال یا کمتر دارند.

علاقه سامسونگ به دنیای مجازی چیز جدیدی نیست و این شرکت در حال حاضر حرکت های متفاوتی را انجام داده تا بخشی از برخی از پلتفرم های متاورس باشد.

در ماه اکتبر، این شرکت تجربه “House of Sam” خود را در Decentraland راه اندازی کرد و به کاربران اجازه داد تا به صورت مجازی با محصولات این شرکت ارتباط برقرار کنند.

در ماه جولای، سامسونگ همچنین یک تجربه متاورس دیگر را در Roblox به نام “Space Tycoon” راه اندازی کرد که به کاربران این امکان را می داد تا بخشی از یک ایستگاه فضایی باشند که در آن می توانند محصولات سامسونگ را با مواد خام بسازند.

برچسب ها در این داستان

Anita Caerols، Decentraland، gen alpha، Gen Z، house of sam، latam، LinkedIn، Metaverse، Roblox، Samsung، سرمایه دار فضایی، واقعیت مجازی

نظر شما در مورد سرمایه گذاری های سامسونگ در ابتکارات متاورس Latam چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Soos Jozsef / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.