سامره:‌ ضربان قلب نکونام 180 بود و هیچ بی احترامی به فیلم بردار نکرد

[ad_1] علی سامره در مورد غیبت جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن و درگیری او با یکی از تصویربرداران کنار زمین اظهار داشت: به بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه خسته نباشید می‌گویم. جواد نکونام پس از بازی در شرایط معمولی قرار نداشت که بخواهد صحبت کند. بهتر است

کد خبر : 435179
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
سامره:‌ ضربان قلب نکونام 180 بود و هیچ بی احترامی به فیلم بردار نکرد

[ad_1]

علی سامره در مورد غیبت جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن و درگیری او با یکی از تصویربرداران کنار زمین اظهار داشت: به بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه خسته نباشید می‌گویم. جواد نکونام پس از بازی در شرایط معمولی قرار نداشت که بخواهد صحبت کند. بهتر است الان حرف نزند زیرا عمدی برنامه‌ریزی می‌کنند تا چنین اتفاقاتی رخ بدهد. آیا می‌توانید فقط یک نمونه از این فیلم‌برداری را در بازی‌های دیگر ببینید که فیلم‌بردار با سرمربی یک تیم این طرف و آن طرف برود؟

وی افزود: آیا فیلم‌بردار در بازی‌های قبلی داخل محوطه کادر فنی می‌آمد. این کار خودش نوعی بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده. اگر ادعا می‌کنید در بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هم بوده اشتباه است. بار دیگر بازی را ببینید. این رسمش نیست که شیطنت کنید کاری به شخص ندارم اما آن فیلم‌بردار در آن محوطه چه می‌کند؟

مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:‌ اگر جواد نکونام یک قدم پایش از خط محوطه فنی خود کنار بگذارد، داور چهارم و ناظر بازی سریع می‌پرند و یقیه او را می‌گیرند که چرا یک قدم بیرون آمده‌ای؛ این فیلم‌بردار با اجازه چه کسی دنبال نکونام و با دوربین در حلق وی بود. کجای دنیا چنین چیزی را می‌بینید.

سامره در واکنش به این موضوع که این فیلم‌بردار در جریان بازی چنین کاری انجام نداد، گفت: خیر، اگر او مرد باشد و دوربین‌های فیلم‌برداری از بالا گرفته باشند اطمینان دارم صحت حرف‌های من را تأیید می‌کنید. یکبار پشت نکونام آمد و این فیلم‌بردار را برگرداندم. وقتی این موضوع را به جلال مرادی ناظر بازی گفتیم توجه نکرد و رفت. اگر پروتکل این بود که تصویربردار به آن منطقه بیاید چرا فرار کرد؟ وقتی هم به هواداران و مربیان ما بی‌احترامی می‌کند …

وی در واکنش به این موضوع که تصویربردار بی‌احترامی نکرد، عنوان کرد: به او چه ربطی دارد که بگوید شانس آوردید که نباختید.

مدیر تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که وقتی حرف از قانون و ضوابط می‌زند آیا در همین قانون آمده که سرمربی تیم در نشست خبری قبل و بعد از بازی شرکت نکند، توضیح داد: از نظر من نشست قبل از بازی الکی است. یک قانون اشتباه گذاشته‌اند. پرواز ما هم به شکلی بود که خسته و کوفته به اصفهان آمدیم. نکونام هم باید در جلسه فنی شرکت می‌کرد. قطعاً وضعیت تیم خیلی مهم‌تر از توضیح دادن در مورد بازی‌ای است که هنوز برگزار نشده. این یک قانون من درآوردی است تا تبلیغات کنند. قانون را عوض کنید. همین امروز وقتی حرف از قانون می‌زنید چرا باید تصویربردار بیاید و کنار ما بایستد. در جریان بازی همین کار را انجام داد.

سامره در مورد اظهارنظر این تصویربردار مبنی براینکه نکونام به او فحاشی کرده است، گفت: اصلاً فحاشی نبود. شاید او هزار جور حرف دیگر هم بزند. اگر نکونام فحاشی کرده آن را پخش کنید. ضربان نکونام بالای 180 بود و شرایط عادی نداشت اما به وی بی‌احترامی کردند. هر دفعه موردی برای ما درست می‌کنند. 2-3 هفته قبل مجریان تلویزیون به این گیر دادند که چرا استقلال قانون را رعایت کرده است. امروز هم مدل دیگرش بود که در اصفهان دیدیم.

وی در خصوص هدفون کشیدن جواد نکونام عنوان کرد: او چندبار تصویربردار را صدا زد که نشنید یا خودش را به نشنیدن زد. به هر حال وقتی بی‌احترامی می‌کند و خارج از محوطه می‌آید باید انتظار هر برخوردی را داشته باشد. بروید یقه کسی را بگیرید که به خودش اجازه داده داخل محوطه مربیان بیاید. وقتی به آن منطقه می‌آید یعنی به ما بی‌احترامی کرده و در این حالت ما هم بی‌احترامی می‌کنیم. این بی‌احترامی متقابل است.

مدیر تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی برای رعایت نکردن سقف قرارداد روی تمرکز آنها در جریان این بازی تأثیر گذاشت، توضیح داد: صددرصد. اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم سه ماه قبل این کار را می‌کردیم. کارهایی که همه تیم‌ها انجام داده‌اند. یک تیمی هم که می‌خواهد درست کارش را انجام بدهد به حدی برایش شیطنت می‌کنند، روی مخش می‌روند و در فضای مجازی برایش حاشیه درست می‌کنند که ناخودآگاه تمرکزش از بین می‌رود. یک زمانی باید این بساط را جمع کنند.

سامره در خصوص اینکه باید یکجا تکلیف شکایت کردن تیم‌ها از یکدیگر مشخص شود، گفت: این را باید سازمان لیگ و کمیته انضباطی مشخص کنند. همانگونه که با قدرت جلو آمدند و گفتند برخی تیم‌ها تخلف کرده و از آنها امتیاز کسر کردند همین الان در مورد استقلال هم نظرشان را بگویند نه اینکه سه ماه در مورد تیم ما بحث کنند. مگر دیوانه‌ایم که پس از چهار ماه مربی خود را امروز روی نیمکت بیاوریم؟ یا گوستاوو بلانکو را پس از دو ماه و نیم، دو هفته قبل به روی نیمکت بیاوریم.

وی در واکنش به ادعای یک خبرنگار اصفهانی مبنی براینکه اولین کسی بودم که نکونام را در رسانه ملی جواد لالیگایی لقب دادم اما امروز از این کار خود پشیمان شدم زیرا احساس می‌کنم او هیچ چیزی از لالیگا نمی‌داند حاضر به پاسخگویی نشد و میکسدزون را ترک کرد.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.