سال حساس والیبال! – خبرآنلاین

ریحانه اسکندری: بهروز عطایی پس از پایان لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی با تیم لبنیات هراز آمل در جدال مقابل پیکان لیست ملی پوشان را برای تمرینات ملی اعلام کرد. یکی از سورپرایزهای این لیست دعوت مجدد از با تجربه های والیبال، امیر غفور و سید محمد موسوی بود. عطایی لیستی متشکل از ۳۱

کد خبر : 340590
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۴
سال حساس والیبال! – خبرآنلاین


ریحانه اسکندری: بهروز عطایی پس از پایان لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی با تیم لبنیات هراز آمل در جدال مقابل پیکان لیست ملی پوشان را برای تمرینات ملی اعلام کرد. یکی از سورپرایزهای این لیست دعوت مجدد از با تجربه های والیبال، امیر غفور و سید محمد موسوی بود.

عطایی لیستی متشکل از ۳۱ بازیکن را اعلام کرد. سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محراب ملکی سرخی، امیررضا سرلک، محمد فلاح زرچوب، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی نژاد، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفر منش، مبین نصری، احسان دانش دوست، آرمین افشین‌فر، سلیم چپرلی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، علی حاجی‌پور، امیر گل‌زاده، امیر غفور، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، جواد کریمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و محمدرضا موذنف بازیکنانی بودند که توسط عطایی به تمرینات ملی دعوت شدند.

تمرینات تیم ملی از روز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال در سالن فدراسیون زیر نظر کادر فنی شامل اکبر محمدی سرپرست، بهروز عطایی سرمربی، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست به عنوان مربی، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور، نیما ده پناه پزشک، رضا قلی‌پور تراپیست و حمزه فتحی ماساژور آغاز خواهد شد.

لیگ ملت های والیبال

یکی از مهم ترین رقابت هایی که تیم ملی والیبال در سال جاری پیش رو دارد، لیگ مت های ۲۰۲۳ است. این رقابت ها از تیر آغاز و تا ۱ مرداد ادامه خواهد داشت. هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۱۶ تا ۲۱ خرداد در ژاپن، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۳۰ خرداد تا چهارم تیر در هلند، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۱۳ تا ۱۸ تیر در آمریکا و مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۸ تیر تا یکم مرداد در لهستان برگزار خواهد شد. این رقابت ها از نظر رنکینگ برای تیم ملی از اهمیت برخوردار است.

انتخابی المپیک پاریس

دومین تورنومنت مهم تیم ملی که اصلی ترین رقابت والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود، رقابت های انتخابی المپیک است. انتخابی المپیک مردان از ۸ تا ۱۶ مهر ماه (ژاپن میزبان یک گروه از سه رویداد و دیگر میزبانان در آینده اعلام خواهند شد) آغاز خواهد و ملی پوشان مهم ترین شانس خود برای حضورر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را امتحان می کنند.

در این رقابت ها سه گروه وجود دارند و دو تیم برتر هر گروه به همراه فرانسه (میزبان) به المپیک می‌رسند و ۵ سهمیه باقیمانده نیز از بین تیم‌های برتر رنکینگ فدراسیون جهانی، انتخاب می‌شوند.

گروه اول (برزیل): برزیل،‌ ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، چک، قطر

گروه دوم (ژاپن): ژاپن، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر، فنلاند

گروه سوم (چین): چین، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک، بلغارستان

تیم‌های داخل پرانتز میزبانی رقابت‌های هر گروه را برعهده خواهند داشت.

بازی های آسیایی

سومین مسابقات برای تیم ملی والیبال، بازی های آسیایی است. بازی های آسیایی در قاره کهن از اهمیت بالایی برخوردار است مشابه یک المپیک با ابعاد کوچک تر است. پس از اوج گیری کرونا این رقابت ها مدتی متوقف شد و امسال دوباره از سر گرفته می شود. مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا چهارم مهرماه و رقابت‌های بخش زنان نیز از ۶ تا ۱۵ مهر به میزبانی چین برپا می‌شود.

قهرمانی آسیا

چهارمین تورنومنت مهم برای والیبال مردان قهرمانی مردان اسیا است. این رقابت ها نیز از نظر تاثیر روی رنکینگ از اهمیت برخوردار است. این رقابت های به میزبانی ایران در تهران برگزار می شود. شروع این رقابت ها از ۲۷ مرداد است و تا ۴ شهریور ادامه پیدا می کند.

قهرمانی باشگاه های آسیا و قهرمانی باشگاه های جهان

رقابت های قهرمانی آسیا از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین برگزار می شود و شهداب یزد نماینده ایران خواهد بود. اخباری مبنی بر آمادگی شهداب برای جذب بازیکنان بزرگ جهان نیز به گوش می رسد که باید دید به کجا خواهد رسید. مسابقات باشگاه‌های مردان جهان نیز ۱۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد شد ولی هنوز میزبان این رقابت ها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.