سال۱۴۰۰ سال تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا خواهد بود

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آخرین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال 1399 با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، سال 1399 را سال دشواری توصیف کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در بیمه آسیا، فرصت های خوبی برای ارائه خدمات شایسته بیمه ای به مردم ایجاد

کد خبر : 33804
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
سال۱۴۰۰ سال تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا خواهد بود


به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آخرین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال 1399 با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، سال 1399 را سال دشواری توصیف کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در بیمه آسیا، فرصت های خوبی برای ارائه خدمات شایسته بیمه ای به مردم ایجاد شد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به عملکرد درخشان بیمه آسیا و تحقق پیش بینی های فنی در شرکت در سال 1399، گفت: در حال حاضر پرداخت خسارت ها در بیمه آسیا به روز است که این موضوع در نهایت از ایجاد مشکل برای افراد آسیب دیده و زیان دیده جلوگیری می کند و رضایت مشتریان را در پی دارد.

نایب رییس هیأت مدیره با تصریح برداشتن گام های خوب و سنجیده در سال 1399، علیرغم وضعیت اقتصادی کشور و شیوع ویروس کرونا، راه اندازی شعب جدید، افزایش پرتفو، اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل صدور و پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث، جذب بیمه نامه های خوب در بیمه بدنه، کاهش سهم بیمه های درمان در پرتفوی شرکت و کاهش نسبت خسارت را مورد اشاره قرار داد.

وی در ادامه پرداخت 90 میلیارد تومان به وزارت بهداشت، اهدای ده هزار البسه ایزوله به بیمارستان ها، پرداخت علی الحساب به بیمارستان های طرف قرارداد، افزایش 949 درصدی سرمایه، کسب مجوز قبول اتکایی داخلی را از دیگر موفقیت های بیمه آسیا در سال 1399 برشمرد.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر تداوم فروش بیمه های خرد در سطح کلان و هم چنین فروش بیمه های زندگی در سال 1400، گفت: می بایست با همفکری و تلاش مضاعف، بیمه نامه های جدیدی را طراحی کنیم که به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد و با اصلاح ترکیب پرتفو و تقویت رشته های بیمه ای ، حضور بیمه آسیا در بازار بیمه کشور را پررنگ تر کنیم.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا هم چنین احترام متقابل شبکه فروش، کارکنان ستادی و بیمه گذاران را اولویت بیمه آسیا دانست که تاثیر بسیار زیادی در روند رو به رشد فعالیت های بیمه آسیا خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه آسیا در پایان با اشاره به انتخاب مدیر، سرپرست، رییس استان و کارمند برتر در سال 1400 آن را گامی مهم در افزایش انگیزه، در جهت ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران دانست.

گفتنی است، در جلسه شورای مدیران بیمه آسیا که به صورت آنلاین برگزار شد، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران و سرپرستان مناطق دهگانه کشور، حضور داشتند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.