ساعت ساز سوئیسی TAG Heuer اکنون ارزهای دیجیتال را در ایالات متحده می پذیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] تولید کننده ساعت های لوکس TAG Heuer اعلام کرد که پرداخت آنلاین ارزهای دیجیتال را برای مشتریان در ایالات متحده معرفی می کند. این شرکت سوئیسی گزینه پرداخت جدید را از طریق مشارکت با پردازنده پرداخت رمزنگاری Bitpay فراهم می کند. شرکای Heuer را با Bitpay تگ کنید تا به مشتریان ایالات متحده پرداخت

کد خبر : 210552
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
ساعت ساز سوئیسی TAG Heuer اکنون ارزهای دیجیتال را در ایالات متحده می پذیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

تولید کننده ساعت های لوکس TAG Heuer اعلام کرد که پرداخت آنلاین ارزهای دیجیتال را برای مشتریان در ایالات متحده معرفی می کند. این شرکت سوئیسی گزینه پرداخت جدید را از طریق مشارکت با پردازنده پرداخت رمزنگاری Bitpay فراهم می کند.

شرکای Heuer را با Bitpay تگ کنید تا به مشتریان ایالات متحده پرداخت بیت کوین ارائه دهد

طراح و سازنده ساعت‌های لوکس TAG Heuer اکنون رمزارز را برای محصولات با کیفیت خود می‌پذیرد. Techniques d’Avant Garde (TAG)، که بیش از یک قرن و نیم پیش توسط Edouard Heuer در سوئیس تأسیس شد، این هفته گفت که مشتریان در ایالات متحده می توانند ساعت ها و لوازم جانبی آن را به صورت آنلاین با سکه های متعدد خریداری کنند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی این حرکت را توضیح داد:

با افزایش تعداد مشتریانی که به طور منظم از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند یا به دست می آورند، TAG Heuer قصد دارد نقشی کلیدی در تحول قریب الوقوع تجارت الکترونیک و فضاهای خرده فروشی باشد.

روش پرداخت جایگزین توسط پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال Bitpay تسهیل می شود. خریداران می توانند ده ها ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) و همچنین پنج استیبل کوین را خرج کنند. آنها قادر خواهند بود تا 10000 دلار برای هر تراکنش بدون نیاز به حداقل هزینه پرداخت کنند.

فردریک آرنو، مدیر عامل TAG، گفت: «از زمانی که بیت کوین برای اولین بار معامله شد، ما تحولات ارزهای دیجیتال را به دقت دنبال کرده ایم. مدیر اجرایی افزود: “به عنوان یک ساعت ساز آوانگارد با روحیه ای نوآور، می دانستیم که TAG Heuer با وجود نوسانات، فناوری یکپارچه جهانی را در آینده نزدیک به کار خواهد گرفت.”

Bitpay مستقر در آتلانتا، یک سرویس درگاه پرداخت به شرکت‌ها ارائه می‌کند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های ارز دیجیتال را در پلتفرم‌های خود یکپارچه کنند. Stephen Pair، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Bitpay گفت: «ما از دیدن برندهای جهانی مانند TAG Heuer که در فضای رمزنگاری سرمایه گذاری می کنند و به دنبال پشتیبانی Bitpay برای تطبیق پلت فرم های دیجیتال خود با تحول سریع تجارت الکترونیک هستند، هیجان زده هستیم.

اکنون یک پنجره پاپ آپ به بازدیدکنندگان در وب سایت تگ هویر در ایالات متحده خوش آمد می گوید و به آنها اطلاع می دهد که این شرکت قبلاً ارزهای دیجیتال را می پذیرد. برای خرج کردن سکه‌های دیجیتال خود، باید در حین پرداخت روی بیت‌پی کلیک کرده و رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برچسب ها در این داستان

لوازم جانبی، پرداخت بیت کوین، بیت‌پی، کریپتو، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، لوکس، مشارکت، درگاه پرداخت، سوئیس، سوئیس، تگ هویر، ایالات متحده، ایالات متحده، ساعت، ساعت

آیا انتظار دارید با وجود رکود فعلی بازار، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال همچنان گسترش یابد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.