ساعت بالا: چگونه ساعت سازی به من در درک بیت کوین کمک می کند

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط دکتر ریست سیمجانوفسکی، استاد مدیریت دولتی در دانشگاه باپتیست کالیفرنیا است. رکوردهای وینیل باید منسوخ شده باشند، با این حال رکوردهای مرد سوم جک وایت، بن بلکول و بن سوانک همچنان ادامه دارند، به معنای واقعی کلمه. کانال‌های رسانه‌ای اختصاصی که شامل سازندگان محتوا مانند تدی بالداسار، یوتیوبری است

کد خبر : 360731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
ساعت بالا: چگونه ساعت سازی به من در درک بیت کوین کمک می کند

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط دکتر ریست سیمجانوفسکی، استاد مدیریت دولتی در دانشگاه باپتیست کالیفرنیا است.

رکوردهای وینیل باید منسوخ شده باشند، با این حال رکوردهای مرد سوم جک وایت، بن بلکول و بن سوانک همچنان ادامه دارند، به معنای واقعی کلمه.

کانال‌های رسانه‌ای اختصاصی که شامل سازندگان محتوا مانند تدی بالداسار، یوتیوبری است که بیشتر ساعت‌های مچی آنالوگ را بررسی می‌کند، به همین ترتیب، نباید به یک میلیون مشترک نزدیک شود.

وایت، بالداسار و بسیاری دیگر به خشم خود علیه دنیای دیجیتالی شده با لطف و پیروان فرقه ادامه می دهند.

بیت‌کوین، در حالی که یک پروتکل نرم‌افزار دیجیتالی است، یکی از ظریف‌ترین راه‌حل‌ها را برای امنیت در همین راستا پیاده‌سازی می‌کند – عبارت آفلاین، آنالوگ و اولیه. در واقع، بسیاری از عبارات بذر روی تکه‌های کاغذ ذخیره می‌شوند، حک می‌شوند و/یا به قطعات فلزی مهر می‌زنند یا با ماشین‌های تایپ قدیمی تایپ می‌شوند.

حتی مجله بیت کوین، با وجود حضور گسترده آنلاین، انتشارات فیزیکی خود را به فروش می رساند.

جنبه آنالوگ انسانیت یک روند نیست – آنالوگ ما را تعریف می کند.

برای بسیاری، زمانی که یک رکورد را روی یک بازیکن قرار می دهند، چیز عمیق تری رخ می دهد. حرکت دادن یک بازوی فیزیکی، که سوزن ظریفی را روی وینیل فشرده قرار می‌دهد، و سپس شنیدن خراش‌ها، ضربه‌ها و صداهای ظریف سیستم در حین کار، گوش دادن نیست، احساس است.

به طور مشابه، وظیفه فیزیکی پیچیدن دستی ساعت شامل لمس است. عمل چرخاندن تاج نه تنها به انگشتان، بلکه به گوش ها نیز بازخورد می دهد. برخی حتی ممکن است استدلال کنند، قلب درگیر است. در رابطه با پوشیدن ساعت اتوماتیک، برخی از مالکان می توانند روتور را در سیستم میکرومکانیکی احساس کنند که روی مچ دستشان می چرخد.

همبستگی ها، آزمایش ها و خطاهای غیرمحتمل

اولین ساعت مکانیکی (اتوماتیک) به اوایل دهه 1500 برمی گردد. یک ساعت کروی که وقتی به صورت دستی پیچ می خورد، تا 16 ساعت کار می کرد.

این قطعه، که گزارش شده توسط ساعت‌شناس آلمانی پیتر هنلاین (ساعت‌ساز آلمانی) برای فیلیپ ملانچتون (حامی) ساخته شده است، تا نیم ساعت دقیق بود.

در عرض 100 سال، گالیله گالیله مفهوم «ساعت های آونگی» را سرهم بندی کرد. با این حال، در حالی که طرح های گالیله نشان دهنده علاقه عمیق به پتانسیل ایجاد یک ساعت آونگی بود، او قبل از مرگش آن را نساخته بود.

ساخت اولین ساعت آونگی به زمان شناس کریستیان هویگنس در اواسط دهه 1600 نسبت داده شده است. کارهای قبلی هویگنز دقت تقریباً یک دقیقه در روز را ادعا می کردند، اما تکرارها ساعت ساز را به خطای کمتر از 10 ثانیه در روز سوق داد. 75 سال دیگر یا بیشتر به جلو حرکت کنید، و ساعت سازان تا دهه 1700 این کاردستی را با دقت مثبت یا منفی 1 ثانیه در روز اصلاح کردند.

یک آزمایش سرگرم کننده برای خوانندگان اگر می خواهید فیزیک هویگنز را درک کنید: با بستن یک وزنه به یک رشته، آونگ خام خود را ایجاد کنید. هنگامی که وزنه آزادانه آویزان شد، نخ را در یک دست بگیرید و سپس با دست دیگر وزنه را به یک طرف بکشید، سپس رها کنید.

متوجه نوسان وزن از یک طرف به سمت دیگر خواهید شد… خیلی جذاب نیست، درست است؟ اما سپس وزنه را بگیرید و از فاصله بالاتری بکشید و رها کنید. از فاصله کمتری تکرار کنید.

آنچه شما خواهید یافت دقیقاً همان چیزی است که هویگنز نظریه پردازی کرد و سپس ثابت کرد. انرژی پتانسیل ذخیره شده وزنه ها هیچ نقشی در سرعت نوسان پاندول ندارد – مدت زمانی که آونگ از مرکز عبور می کند ثابت است. مهم نیست که آونگ را از چه فاصله ای رها کنید.

را فقط راه تنظیم سرعت آونگ این است که طول واقعی رشته را افزایش یا کاهش دهیم. طول ریسمان بلندتر برابر است با نرخ پاندول آهسته تر (نبض). و طول کوتاه‌تر، بنابراین با حرکت وزنه به جلو و عقب، نبض یا تیک سریع‌تر را به همراه دارد.

این، برای همه مقاصد، نحوه تنظیم ساعت های مکانیکی است، به جز بدون سیم، یک تکه فلز کوچک (یک فنر) پیچیده می شود. اگر ساعتی کند یا سریع کار می کند، تنظیمات در سیستم انجام می شود. در حدود 150 سال گذشته تغییر زیادی نکرده است. زیباست چون ساده است.

من خطاهای دقت ساعت های مکانیکی را با مرحله کشف بیت کوین خود مرتبط می کنم. در ابتدا، من معتقد بودم که هر 10 دقیقه یک بلاک جدید بیت کوین ایجاد می شود. با این حال، وقتی خودم را با اعضای باتجربه‌تر جامعه، پرسنل فنی و سایفرپانک‌ها احاطه کردم، یاد گرفتم که زمان بلاک‌ها متفاوت است، یا در برخی موارد، بین چند ثانیه تا چند روز انحراف دارد. پروتکل طول رشته آونگ را به طور خودکار بر اساس نیازهای شبکه تنظیم می کند.

جنبه‌های مکانیکی انحراف زمانی که ساتوشی ناکاموتو در بیت‌کوین کدگذاری کرد، بر خلاف ساعت‌سازی، ویژگی‌ها هستند، نه باگ‌ها.

تیک تاک، ساعت بعدی

ساعت‌نگاری بالا، همچنین به عنوان دقیق‌تر، دقیق‌تر و زمان‌برترین کار ایجاد ساعت‌های مکانیکی سفارشی و در بسیاری از موارد، دقیق‌ترین ساعت‌های مکانیکی شناخته شده برای انسان شناخته می‌شود، اغلب چشم خود را از کوارتز، دیجیتال، خورشیدی یا هیبریدی می‌بندد. حرکات

در حالی که بسیاری ممکن است متوجه این موضوع نباشند، یک کوارتز معمولی Timex یا Casio از بسیاری از ساعت‌های مکانیکی سطح بالا دقیق‌تر است. علاوه بر این، برخی از خبره‌های ساعت، بسیاری از مارک‌های «گران‌قیمت» را صرفاً به دلیل نام تجاری‌شان «طول‌بندی بالا» تشکیل نمی‌دهند. شیطان در جزئیات است.

با این حال، کلکسیونرها ممکن است یک پیشنهاد سفارشی از یک ساعت‌ساز را در نظر بگیرند که شاید هرگز درباره آن نشنیده باشند، با این فرض که ساعت‌نگار چیزی قابل توجه ساخته است، مانند ساعت چهار لایه و گیلوچه‌ای Resurgence که جاشوا شاپیرو نمونه اولیه آن را در کالیفرنیای جنوبی ساخته است.

طنز ماجرا این است که بسیاری از کلکسیونرهای ساعت معمولاً یک ساعت مچی 40 تا 100 دلاری Casio G-Shock (یا معادل آن) در مجموعه خود دارند. دلایل مختلفی وجود دارد، اما در حقیقت، وظایف مختلف به ابزارهای متفاوتی نیاز دارند.

در مورد بیت کوین، ابزار BTC در انتظار وظایف، لایه ها و پذیرش است. بیت کوین هم زمان بندی بالایی دارد و هم کاسیو 40 دلاری. برنامه بر اساس کاربر و شبکه سازگار می شود. اما مهمتر از همه، بر توسعه دهندگانی که زندگی خود را وقف بهبود شبکه می کنند.

جواهرات

هنگام در نظر گرفتن تعداد چرخ دنده ها، چرخ ها، پینیون ها، فنرها و غیره، در یک حرکت مکانیکی ساعت، اصطکاک زیادی بین اجزای میکرو فلزی ایجاد می شود که بی شباهت به اصطکاک ایجاد شده توسط برخی در جامعه BTC نیست.

به این ترتیب، جواهرات در یک ساعت مکانیکی را می توان بیشتر به عنوان “بلبرینگ” نامید. به این ترتیب، جواهر نشان دهنده “جواهرات” نیست، بلکه نشان دهنده یک گوهری دقیق است که برای کاهش اصطکاک اجرا شده است.

اگر شما صاحب یک ساعت مکانیکی، اتوماتیک یا هر نوع دیگری از یک ساعت خودکار مدرن هستید، احتمالاً یک عدد “جواهر” در پشت ساعت وجود دارد.

ساعت‌های کوارتز ممکن است یک جواهر در مکانیسم خود نداشته باشند، در حالی که سایرین ممکن است تعداد انگشت شماری داشته باشند.

استفاده از باتری، ژنراتورها و خازن ها در حرکات کوارتز نیاز به “جواهری” سنتی را کاهش داده یا حذف کرده است.

بیشتر ساعت‌های مکانیکی دارای 17 جواهر هستند، در حالی که ساعت‌های پیچیده‌تر، تعداد بیشتری از جواهر را اجرا می‌کنند.

در ابتدا، الماس، یاقوت و یاقوت کبود به عنوان یاتاقان در این ساعت‌های پیچیده اجرا می‌شد. امروزه حتی شناخته شده ترین ساعت سازان نیز از یاقوت های کبود مصنوعی یا یاقوت سرخ استفاده می کنند.

در بیت کوین، زمان شناسی اهمیت دارد.

این که آیا کسی مشکل جمع آوری ساعت را گرفتار کرده است یا دانشی در مورد آن فضا ندارد، به حوزه ساعت شناسی بی ربط است. فضا بدون آنها جلو می رود. مکانیک ساعت های اتوماتیک صدها سال است که تغییر نکرده است و در حقیقت، شاید به همین دلیل است که این زمینه بسیار دوست داشتنی است.

بیت کوین در همین مسیر است.

در حالی که بسیاری بر این باورند که بیت کوین برای درک آن بسیار پیچیده است، همین منتقدان روزانه از فناوری‌های دیگر استفاده می‌کنند و از قضا، هرگز نمی‌توانند نحوه عملکرد واقعی فناوری را که هر روز استفاده می‌کنند، بیان کنند.

برخی از اعضای همان جامعه بیت کوین را یک فناوری قدیمی می دانند. همه چیز حول محور چشم انداز می چرخد

اگر از اکثر مردم بپرسید که چگونه یک ساعت مکانیکی “زمان را نشان می دهد”، آنها می توانند به شما بگویند؟ حتی بسیاری از کلکسیونرهای ساعت نمی توانند تمام قسمت های یک حرکت را شناسایی کنند و این اشکالی ندارد.

فرزندخواندگی فرزندخواندگی است.

با یا بدون آنها، پروتکل بیت کوین به روشی مشابه عمل می کند.

ساعت مکانیکی من ممکن است بیکار بنشیند. با این حال، هنگامی که آن را برمی دارم و روی مچ دستم می گذارم، دست دوم شروع به جارو زدن می کند و کار درونی به زندگی باز می گردد.

بیت کوین در انبار سرد شبیه به یک ساعت خودکار است که در انتظار پوشیدن است.

در جامعه بیت کوین، نقاط اصطکاک وجود دارد، نه در درون نرم افزار، بلکه در درون خود جامعه.

جواهرات در جامعه بیت کوین ممکن است نمونه ای از افراد، برنامه نویسان، اپراتورهای گره و موارد مشابه باشند که اصطکاک را کاهش می دهند، که اغلب در کنفرانس ها، آنلاین و در دنیای واقعی کم اهمیت جلوه داده می شوند.

اخیراً، برخی از برنامه نویسان تلاش کرده اند تا اصطکاک را در مکانیک پروتکل بیت کوین وارد کنند.

جنبه های کاهش اصطکاک (جواهرات) جامعه بیت کوین کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، اما نقش مهمی در پروتکل دارند.

من جامعه سایفرپانک را تشویق می‌کنم تا در تلاش برای ایجاد اصطکاک در پروتکل، مراقب حملات مداوم باشند و با جواهرات اضافی در دست آماده شوند و آماده استقرار شوند.

در مقالات قبلی و کتابی، به جامعه آرام بیت کوین (QBC) و اهمیت آن اشاره کردم. شاید باید از آنها به عنوان “جواهرات” یاد کنم در پروتکل ما رو به جلو است.

قوی بمانید و به انجام کار خوب ادامه دهید – از شما قدردانی می شود.

یادداشت نویسنده: تشکر ویژه از مجله بیت کوین، پیتر چاواگا و شرکت. به سوابق مرد سوم، به خصوص جک وایت و خدمه اش. به دکتر Minesinger، Dunbar، Sturz، George و Ardito برای ویرایش و بازخورد. و در نهایت تیمی که با تدی بالداسار کار می کند – من به شما نگاه می کنم جان استورسا، از حمایت شما متشکرم.

این پست مهمان توسط دکتر ریسته سیمنجانوفسکی است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.