ساعاتی پس از تصادف مرگبار قطار، یونان از اشتباهی که رخ داده است عذاب می کشد

[ad_1] نزدیک به 24 ساعت پس از برخورد دو قطار در مرکز یونان که منجر به کشته شدن حداقل 36 نفر و مجروح شدن ده ها نفر شد، بازماندگان و بستگان قربانیان هنوز در تاریکی در مورد اینکه چه کسی مسئول مرگبارترین سانحه قطار یونان بوده است، بودند. واگن هایی که در جهت مخالف در

کد خبر : 327461
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
ساعاتی پس از تصادف مرگبار قطار، یونان از اشتباهی که رخ داده است عذاب می کشد

[ad_1]

نزدیک به 24 ساعت پس از برخورد دو قطار در مرکز یونان که منجر به کشته شدن حداقل 36 نفر و مجروح شدن ده ها نفر شد، بازماندگان و بستگان قربانیان هنوز در تاریکی در مورد اینکه چه کسی مسئول مرگبارترین سانحه قطار یونان بوده است، بودند.

واگن هایی که در جهت مخالف در یک مسیر حرکت می کردند، در حدود 220 مایلی شمال پایتخت آتن، با سرعتی که برخی گزارش های رسانه ها به سرعت 160 کیلومتر در ساعت می رساندند، با یکدیگر برخورد کردند و قطار مسافربری را به یک توده فولادی درهم شکسته تبدیل کرد. .

گزارش‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها وجود دارد که نرم‌افزار سیگنال الکترونیکی کار نمی‌کند، به این معنی که سیگنال‌دهی به صورت دستی انجام می‌شود. اتحادیه های کارگری از کمبود دائمی کارکنان شاکی هستند.

OSE، اپراتور دولتی زیرساخت‌های ریلی کشور، به تماس‌هایی که درخواست اظهارنظر داشتند پاسخ نداد و بیانیه‌ای صادر نکرد. وزیر حمل و نقل که اوایل روز چهارشنبه هنگام بازدید از محل فاجعه به گریه افتاد، استعفای خود را ارائه کرد.

در عرض چند ساعت، پلیس یونان رئیس ایستگاه را در ایستگاه قطار استانی دستگیر کرد و او را به مرگ از طریق سهل انگاری متهم کرد. این مرد 59 ساله با رد اتهامات احتمالی علت این حادثه را نقص فنی دانست.

بخش‌هایی از خدمات ریلی یونان در سال 2017 تحت یک بسته کمک مالی چند میلیارد یورویی از سوی اتحادیه اروپا و صندوق بین‌المللی پول خصوصی شد. Hellenic Train، واحدی از Ferrovie dello Stato ایتالیا که عملیات حمل و نقل مسافر و بار را به دست آورده است، گفت که در حال همکاری با مقامات برای تحقیقات است.

اتحادیه های کارگری گفتند که این برخورد برخی از کمبودهای مزمن را برجسته کرده است: کمبود کارکنان و منابع، چراغ های شکسته و مجموعه ای از امکانات مدرن و قدیمی.

نیکوس سیکالاکیس، رئیس اتحادیه کارگران در اپراتور زیرساخت‌های راه‌آهن یونان OSE، با اشاره به خطای انسانی و نقص فنی، گفت: «هنوز خیلی زود است، اما برای وقوع چنین حادثه‌ای به بیش از دو عامل نیاز است.

تسیکالاکیس گفت که در حال حاضر حدود 750 کارگر مشغول به کار هستند که از حداقل 2100 نفری که در ابتدا پیش بینی می شد طبق یک طرح بازی مورد تایید دولت برای عملکرد موثر سیستم راه آهن استخدام شوند، کمتر است.

یکی دیگر از اعضای اتحادیه، یانیس دیتساس، گفت که تنها بخشی از سیستم سیگنالینگ از آتن تا تسالونیکی کامل شده است و بقیه به صورت دستی انجام می شود.

دیتساس به تلویزیون دولتی گفت: «ما آن را گزارش کرده بودیم، حداقل در 25 سال گذشته انجام داده بودیم.

کوستاس کارامانلیس، وزیر حمل و نقل، در اعلام استعفای خود گفت که در سال 2019 زیرساخت‌های «ناسازگار برای قرن بیست و یکم» را تصاحب کرده است و سپس گفت که برای بهبود آن تلاش خواهد کرد.

او گفت: «این تلاش‌ها کافی نبود.

(نوشته میشل کامباس؛ ویرایش توسط نیک مکفی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.