سازنده خودرو Maruti Suzuki تجربه نمایشگاه Metaverse را در هند راه اندازی می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] ماروتی سوزوکی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در هند، اعلام کرده است که تجربه خرده‌فروشی مشتریان خود را به متاورس می‌برد. این شرکت در 1 ژانویه اعلام کرد که یک شبکه VR (واقعیت مجازی) را برای سری نمایشگاه Arena خود راه اندازی خواهد کرد و به کاربران خود اجازه می دهد تا اتومبیل های

کد خبر : 301645
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
سازنده خودرو Maruti Suzuki تجربه نمایشگاه Metaverse را در هند راه اندازی می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

ماروتی سوزوکی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در هند، اعلام کرده است که تجربه خرده‌فروشی مشتریان خود را به متاورس می‌برد. این شرکت در 1 ژانویه اعلام کرد که یک شبکه VR (واقعیت مجازی) را برای سری نمایشگاه Arena خود راه اندازی خواهد کرد و به کاربران خود اجازه می دهد تا اتومبیل های سوزوکی Maruti را به صورت آنلاین یا از طریق نمایندگی های مجاز تجربه کنند.

ماروتی سوزوکی نمایشگاه های متاورس را آماده می کند

شرکت‌های خودروسازی شروع به استفاده از واقعیت مجازی و متاورس کرده‌اند تا به مشتریان اجازه دهند رویکرد متفاوتی نسبت به محصولات خود داشته باشند. ماروتی سوزوکی، یکی از خودروسازان پیشرو در هند، اعلام کرده است که ارائه تجربیات همه جانبه را در نمایشگاه های مبتنی بر متاورس برای مجموعه خودروهای خود آغاز خواهد کرد.

این شرکت که میلیون‌ها خودرو برای بازار هند تولید کرده است، اعلام کرد که شبکه Arena verse خود را راه‌اندازی می‌کند که به مشتریان اجازه می‌دهد با هر یک از خودروهای ارائه شده توسط این شرکت تعامل داشته باشند. مشتریان می توانند این خودروها را با گزینه های مختلف پیکربندی کنند و از تغییرات ارائه شده در یک نمایش مجازی از خودرو قدردانی کنند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، مشتریان در این تجربه تنها نخواهند بود، زیرا این شرکت همچنین نمایندگان فروش را برای مشاوره به مشتریان در مورد گزینه‌های احتمالی و روشی که سیستم در آن کار می‌کند، محول خواهد کرد.

VR بومی و سایر گزینه ها

هدف ماروتی سوزوکی این است که مشتریان یک نمایش مجازی جامع از خودروهای موجود و ویژگی های آنها را تجربه کنند. این شرکت قبلاً 700 هدست واقعیت مجازی را در شبکه نمایندگی های خود در سراسر کشور توزیع کرده است تا مشتریان بتوانند تجربه کامل نمایشگاه متاورس را که آنها به نام Arenaverse نامگذاری کرده اند، داشته باشند.

با این حال، یک نسخه آنلاین از این Arenaverse نیز برای مشتریانی که دور از این رسانه‌ها هستند وجود خواهد داشت تا بتوانند از تجربه استفاده از رایانه‌های شخصی و موبایل نیز لذت ببرند. Shashank Srivastava، مدیر اجرایی ارشد بازاریابی در Maruti Suzuki، به اهمیت این پیشرفت‌های جدید برای شرکت اشاره کرد.

سریواستاوا بیان کرد:

در Maruti Suzuki، ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که سفر دیجیتالی قوی‌تر ما برای مطابقت با نیازهای مشتریان عصر جدید تقویت می‌شود. ما این سفر دیجیتالی را با آوردن بزرگترین شبکه خرده فروشی خودرو در کشور به متاورس انجام داده ایم.

سایر خودروسازان نیز به طرق مختلف از متاورس استفاده کرده اند. در ماه نوامبر، رنو از راه اندازی متاورس صنعتی خود خبر داد و قصد داشت تا 330 میلیون دلار با اجرای آن صرفه جویی کند. در ماه دسامبر، فیات، یک برند خودرویی که متعلق به Stellantis است، یک فروشگاه مبتنی بر متاورس را برای خودروی 500 La Prima by Bocelli خود راه اندازی کرد.

برچسب ها در این داستان

500e، arenaverse، فیات، هند، رنو، Shashank Srivastava، نمایشگاه، stellantis، suxuki maruti، واقعیت مجازی، VR

نظر شما در مورد اینکه ماروتی سوزوکی تجربه فروش خرده فروشی خود را به متاورس ببرد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، AjayTvm، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.