سازنده اسباب بازی Mattel بازار P2P را برای مجموعه های مجازی در پلتفرم NFT راه اندازی می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] در 20 آوریل، شرکت آمریکایی تولید اسباب‌بازی Mattel به‌روزرسانی پلتفرم کلکسیون‌های مجازی خود را اعلام کرد که در 27 آوریل به صورت زنده عرضه خواهد شد. 5، شامل برخی از محبوب‌ترین طرح‌های خودروی Hot Wheels است. پلتفرم کلکسیون‌های مجازی Mattel Creations برای راه‌اندازی ویژگی بازار همتا به همتا سازنده اسباب‌بازی Mattel, Inc. (Nasdaq: MAT)

کد خبر : 349215
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
سازنده اسباب بازی Mattel بازار P2P را برای مجموعه های مجازی در پلتفرم NFT راه اندازی می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 20 آوریل، شرکت آمریکایی تولید اسباب‌بازی Mattel به‌روزرسانی پلتفرم کلکسیون‌های مجازی خود را اعلام کرد که در 27 آوریل به صورت زنده عرضه خواهد شد. 5، شامل برخی از محبوب‌ترین طرح‌های خودروی Hot Wheels است.

پلتفرم کلکسیون‌های مجازی Mattel Creations برای راه‌اندازی ویژگی بازار همتا به همتا

سازنده اسباب‌بازی Mattel, Inc. (Nasdaq: MAT) با آخرین به‌روزرسانی پلتفرم مجموعه‌های مجازی Mattel Creations خود به گسترش به حوزه توکن غیرقابل تعویض (NFT) ادامه می‌دهد. علاوه بر این، یک بازار همتا به همتا (P2P) است که توسط شرکت NFT Rarible طراحی شده است. Mattel با ارائه دهنده کیف پول به عنوان یک سرویس Magic و شریک بلاک چین آن Flow همکاری کرد. عرضه در بازار P2P همزمان با عرضه Hot Wheels NFT Garage Series 5، مجموعه ای از کلکسیون های دیجیتالی طراحی شده توسط همان تیمی است که ماشین های ریخته گری Hot Wheels را ساخته اند.

شرکت سازنده اسباب بازی Mattel بازار P2P را برای کلکسیون های مجازی در پلتفرم NFT راه اندازی می کند.

سری 5 شامل 40 ماشین مختلف است و کلکسیون های دیجیتالی در بسته ها به قیمت 25 دلار به فروش می رسند. اگر یک کلکسیونر یک مجموعه دیجیتالی ممتاز یا «شکار گنج» را دریافت کند، که شامل پورشه 911 GT3 RS، پانل شوروی ’55، استون مارتین ولکان، مک‌لارن F1 و پاگانی هوایرا رودستر است، واجد شرایط دریافت دایکست فیزیکی خواهد بود. ماکت همین ماشین این تولیدکننده محبوب اسباب بازی، که در سال 1945 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در ال سگوندو، کالیفرنیا قرار دارد، در میان شرکت‌های اسباب‌بازی که تلاش می‌کنند وارد صنعت NFT شوند، است.

شرکت هایی مانند Funko، Disney، Walmart، Hasbro، Toys R Us و دیگران محصولات NFT را در سه سال گذشته عرضه کرده اند. در اکتبر سال گذشته، Mattel مجموعه رسمی اسباب‌بازی دیجیتال Masters of the Universe را برای جشن چهلمین سالگرد این فرنچایز راه‌اندازی کرد. Mattel همچنین با پروژه Veefriends NFT همکاری کرد و نسخه محدود UNO deck را با شخصیت‌های Veefriends NFT منتشر کرد. ران فریدمن، نایب رئیس Mattel Future Lab، توضیح داد که ویژگی جدید بازار P2P در پلتفرم کلکسیون های مجازی شرکت اسباب بازی گسترش می یابد.

فریدمن روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: «زمانی که ما برای اولین بار شروع به راه‌اندازی پلتفرم کلکسیون‌های مجازی خود کردیم، این کار را با هدف ایجاد تجربه‌ای بی‌رقیب و بهترین در کلاس برای طرفداران برندهای نمادین Mattel انجام دادیم. با افزودن یک ویژگی بازار به پلتفرم با قابلیت پیمایش آسان که کاربران را قادر می‌سازد کلکسیون‌های مجازی خود را بفروشند و معامله کنند، ما گام دیگری به سوی تحقق این چشم‌انداز برداشته‌ایم. هنگامی که ویژگی بازار در 27 آوریل راه اندازی شود، صاحبان Mattel NFT می توانند دارایی های خود را به صورت همتا به همتا به نمایش بگذارند، تجارت کنند و بفروشند.

نظر شما در مورد آخرین حمله Mattel به قلمرو NFT با راه اندازی بازار همتا به همتا برای کلکسیون های مجازی چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Mattel، Hot Wheels،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.