سازمان های دریافت کننده صندوق اقدام آب و هوا در مزرعه

[ad_1] دوازده پروژه تحت عنوان راه حل های اقلیمی کشاورزی – صندوق اقدام اقلیمی در مزرعه اعلام شده است که مجموعاً بالغ بر 182.7 میلیون دلار است. این 12 سازمان دریافت‌کننده، از طریق دریافت‌های برنامه فردی، بودجه را برای کمک به کشاورزان برای اتخاذ و اجرای فوری شیوه‌های مدیریت سودمند در مزرعه که کربن را

کد خبر : 169877
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
سازمان های دریافت کننده صندوق اقدام آب و هوا در مزرعه

[ad_1]

دوازده پروژه تحت عنوان راه حل های اقلیمی کشاورزی – صندوق اقدام اقلیمی در مزرعه اعلام شده است که مجموعاً بالغ بر 182.7 میلیون دلار است. این 12 سازمان دریافت‌کننده، از طریق دریافت‌های برنامه فردی، بودجه را برای کمک به کشاورزان برای اتخاذ و اجرای فوری شیوه‌های مدیریت سودمند در مزرعه که کربن را ذخیره می‌کنند و گازهای گلخانه‌ای را در حوزه‌های زیر توزیع می‌کنند، توزیع خواهند کرد: مدیریت نیتروژن. کشت پوششی؛ و شیوه های چرای چرخشی

ALUS کانادا تا 700,000 دلار برای اجرای برنامه چرای پایدار گاومیش کوهان دار امریکایی با سازمان Woodland Cree First Nation و برنامه ALUS در استان سان رایز شمالی آلبرتا دریافت خواهد کرد.

بنیاد کشاورزی سرمایه گذاری بی سی تا 8 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان در بریتیش کلمبیا برای تسهیل اتخاذ شیوه های مدیریت سودمند واجد شرایط تحت کشت پوششی، مدیریت نیتروژن و چرای چرخشی که کربن را ذخیره می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، دریافت خواهد کرد.

انجمن علوفه و علفزار کانادا تا 10 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان در سراسر بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و کبک در برنامه ریزی و اجرای شیوه های چرای چرخشی دریافت خواهد کرد.

شورای کانولا کانادا تا 22 میلیون دلار برای همکاری با کشاورزان در سرتاسر آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا برای افزایش بازده کلزا و در عین حال کاهش انتشار اکسید نیتروژن دریافت خواهد کرد.

ECOCERT کانادا حداکثر 4.5 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان ارگانیک معتبر در سراسر کانادا برای اتخاذ شیوه‌های مدیریتی سودمند که منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق کشت پوششی و مدیریت نیتروژن می‌شود، دریافت خواهد کرد.

انجمن حوضه های آبخیز منیتوبا تا 40 میلیون دلار برای ارائه دانش، ابزار، مهارت ها و مشوق های مالی با هدف کمک به کشاورزان برای اتخاذ و استقرار راه حل های آب و هوایی واقعی، قابل اندازه گیری و عملی در سراسر مانیتوبا و ساسکاچوان در زمینه چرای چرخشی، مدیریت نیتروژن و کشت پوششی

انجمن بهبود خاک و محصول نیوبرانزویک تا 6 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان در نیوبرانزویک در اتخاذ چرای چرخشی، مدیریت نیتروژن و پوشش روش های مدیریت سودمند کشت در مزارع برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دریافت خواهد کرد.

انجمن بهبود خاک و محصول انتاریو تا 25 میلیون دلار برای ارائه صندوق اقدام اقلیمی On-Farm انتاریو دریافت خواهد کرد، که به کشاورزان در انتاریو قدرت می دهد تا در مورد بهترین شیوه های آب و هوایی که شامل کشت پوششی، مدیریت نیتروژن و چرای چرخشی است، بیاموزند، اجرا کنند و حفظ کنند.

Perennia Food and Agriculture Inc. تا 8.5 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان در نوا اسکوشیا و نیوفاندلند دریافت خواهد کرد تا شیوه های مدیریت سودمند واجد شرایط را تحت کشت پوششی، مدیریت نیتروژن و چرای چرخشی در مزرعه اتخاذ کنند.

فدراسیون کشاورزی جزیره پرنس ادوارد تا 6 میلیون دلار برای کمک به کشاورزان جزیره پرنس ادوارد برای ایجاد ظرفیت و تشویق اقدامات اقلیمی با بهبود مدیریت نیتروژن، گسترش کشت پوششی و حمایت از چرای چرخشی دریافت خواهد کرد.

تحقیقات کشاورزی مبتنی بر نتایج (RDAR) تا 33 میلیون دلار برای ارائه صندوق اقدام در مزرعه آب و هوای آلبرتا دریافت خواهد کرد که به کشاورزان آلبرتا کمک می کند تا شیوه های مدیریت سودمند مدیریت نیتروژن، کشت پوششی و چرای چرخشی (BMPs) را اتخاذ کنند.

اتحادیه محصولات کشاورزی (UPA) تا 19 میلیون دلار برای حمایت از کشاورزان در کبک به منظور اتخاذ شیوه های مدیریت سودمند کشت پوششی و مدیریت نیتروژن در شبکه بزرگی از تولیدکنندگان کشاورزی به منظور کاهش انتشار خالص گازهای گلخانه ای دریافت خواهد کرد.

محصولات مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.