سازمان مالیاتی قرار است به عنوان تنظیم کننده اصلی رمزارز در روسیه تبدیل شود

[ad_1] یک مقام بلندپایه دولتی اعلام کرد که اداره مالیات روسیه وظیفه نظارت بر صنعت کریپتو در این کشور را بر عهده خواهد داشت. با توجه به مفهوم نظارتی که در حال حاضر در حال بررسی است، خدمات درآمد همچنین به عنوان یک نقطه ورود برای فعالان بازار عمل خواهد کرد. روس ها دارایی ها

کد خبر : 360055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
سازمان مالیاتی قرار است به عنوان تنظیم کننده اصلی رمزارز در روسیه تبدیل شود

[ad_1]

سازمان مالیاتی قرار است به عنوان تنظیم کننده اصلی رمزارز در روسیه تبدیل شود

یک مقام بلندپایه دولتی اعلام کرد که اداره مالیات روسیه وظیفه نظارت بر صنعت کریپتو در این کشور را بر عهده خواهد داشت. با توجه به مفهوم نظارتی که در حال حاضر در حال بررسی است، خدمات درآمد همچنین به عنوان یک نقطه ورود برای فعالان بازار عمل خواهد کرد.

روس ها دارایی ها و معاملات رمزنگاری را به خدمات مالیاتی خود گزارش کنند

الکسی مویزف معاون وزیر دارایی روسیه در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا گفت که سرویس مالیات فدرال روسیه (FTS) احتمالاً تنظیم کننده پیشرو کشور برای بخش ارزهای دیجیتال خواهد بود و شرکت کنندگان را در بازار می پذیرد.

قانونگذاران روسی در حال آماده شدن برای تصویب بسته ای از قوانین در مورد دارایی های رمزنگاری شده در جلسه بهار پارلمان هستند. بر اساس پیش نویس قانونی طراحی شده برای معرفی قوانین برای صنعت، انتظار می رود دولت روسیه یک نهاد دولتی را تعیین کند که آن را تنظیم کند.

موسیف خاطرنشان کرد که این موضوع هنوز مورد بحث است. «در مفهومی که ما ایجاد کرده‌ایم، آژانس نظارتی اظهارات مردم را در مورد کیف پول و تراکنش‌هایشان می‌پذیرد. اکنون FTS این کار را برای حساب های خارجی همه انجام می دهد. منطقی است که فرض کنیم باید با آن نیز برخورد کرد [crypto] این مقام توضیح داد.

معاون وزیر دارایی همچنین با اشاره به اینکه همه این تراکنش ها باید گزارش شده و مالیات بر درآمد پرداخت شود، خاطرنشان کرد: هم اشخاص حقوقی و هم افراد خصوصی در روسیه می توانند ارز دیجیتال را استخراج کنند، آن را در بازارهای خارجی بفروشند یا آن را نگهداری کنند. وی افزود: اطلاعات مربوط به کیف پول ها و معاملات با سه موسسه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

“اول، این سرویس مالیاتی فدرال است، که ظاهراً پنجره ای برای اظهارات شهروندان خواهد بود. در حال حاضر همین کار را برای خارجی انجام می دهد [bank] حساب‌ها، و کیف پول ارزهای دیجیتال از این نظر تفاوتی ندارد.

دو سازمان دیگر که داده ها را دریافت خواهند کرد، ناظر مالی روسیه، Rosfinmonitoring و بانک مرکزی روسیه خواهند بود. این مقام وزارت دارایی تاکید کرد: “اما رابط برای همه، به جز بانک ها، خدمات مالیاتی فدرال خواهد بود.”

با موجی پس از موج تحریم‌های غرب و محدودیت‌های مالی بر سر تهاجم به اوکراین، روسیه تلاش‌ها را برای قانونی کردن حداقل برخی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری مانند استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال برای تسویه حساب‌های بین‌المللی افزایش داده است.

چهار قانون در حال حاضر در دومای دولتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه در دست بررسی است. هفته گذشته، رئیس کمیته بازار مالی، آناتولی آکساکوف، گفت که این برنامه قرار است تا پایان ماه جولای آنها را تصویب کند.

آیا فکر می‌کنید مجلس روسیه پیشنهاد دولت را برای تعیین تکلیف مقررات ارزهای دیجیتال به خدمات مالیاتی تایید خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.