سازمان دیده بان رسانه Roskomnadzor رسانه پیشرو روسی Crypto News – Bitcoin News را مسدود می کند

[ad_1] رگولاتور رسانه‌های جمعی روسیه، Roskomnadzor، دسترسی به یک درگاه اصلی اخبار ارزهای دیجیتال روسیه را بازیابی کرده است. Bits.media اخیراً در نتیجه رسیدگی به دادگاه منطقه ای مسدود شد که نمایندگان آن حتی برای حضور در آن احضار نشدند. سایت خبری Crypto Bits.media دوباره در دسترس خوانندگان روسی قرار گرفت زیرا Roskomnadzor آن را

کد خبر : 226044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سازمان دیده بان رسانه Roskomnadzor رسانه پیشرو روسی Crypto News – Bitcoin News را مسدود می کند

[ad_1]

رگولاتور رسانه‌های جمعی روسیه، Roskomnadzor، دسترسی به یک درگاه اصلی اخبار ارزهای دیجیتال روسیه را بازیابی کرده است. Bits.media اخیراً در نتیجه رسیدگی به دادگاه منطقه ای مسدود شد که نمایندگان آن حتی برای حضور در آن احضار نشدند.

سایت خبری Crypto Bits.media دوباره در دسترس خوانندگان روسی قرار گرفت زیرا Roskomnadzor آن را حذف کرد

Bits.media، منبع اخبار مرتبط با رمزنگاری با دومین مخاطب بزرگ در فضای روسی زبان، توانسته است فهرست سیاه خود را توسط سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی روسیه لغو کند.

Roskomnadzor، همانطور که آژانس نیز شناخته می‌شود، هفته گذشته پس از افزودن تعداد نامشخصی از صفحات به فهرست منابع اینترنتی که اطلاعاتی را که در فدراسیون روسیه ممنوع تلقی می‌شوند، منتشر می‌کنند، دسترسی به وب‌سایت Bits.media را مسدود کرد.

این اقدام بر اساس حکم دادگاه ناحیه ولژسکی شهر ساراتوف در دادخواستی که توسط دادستانی محلی در اواخر ماه مارس آغاز شد، اعمال شد. قاضی پس از رسیدگی به پرونده در غیاب صاحبان رسانه، کمتر از یک ماه بعد با درخواست دادستان موافقت کرد.

URL های مشکل دار، که برخی از آنها متعلق به وب سایت های دیگر است، عمومی نشدند. Bits.media مشخص کرد که یکی از آنها آدرس تجمع کننده مبدل ارزهای دیجیتال آن است. مجبور شد آن صفحه را حذف کند، پس از آن سانسور رسانه ای به ارائه دهندگان اینترنت روسی اجازه داد تا دسترسی به وب سایت را بازگردانند. تیم آن بر این باور است که چهار پیوند دیگر ذکر شده در تصمیم دادگاه استان، آدرس سایر تجمیع کنندگان یا مبادلات ارزهای دیجیتال است.

با این حال، مدیریت رسانه رمزنگاری قصد دارد به این پرونده پایان دهد، زیرا اصرار دارد که آدرس بر خلاف قانون مسدود شده است. ایوان تیخونوف، بنیانگذار Bits.media، گفت: “ما تصمیم دادگاه را غیرقانونی می دانیم و به دنبال ابطال آن هستیم.” وی خاطرنشان کرد که تحریریه تصمیم گرفته است صفحه جمع‌آوری را غیرفعال کند تا بقیه قسمت‌های سایت در طول رسیدگی آنلاین باقی بماند.

در تلاش‌های آتی برای لغو حکم دادگاه ساراتوف، Bits.media توسط مرکز حقوق دیجیتال، یک شرکت حقوقی روسی که متخصص در ارائه کمک‌های حقوقی به کاربران و مشاغل اینترنتی است، پشتیبانی می‌شود. دو سال پیش، وکلای آن موفق به رفع انسداد جمع‌آوری Bestchange.ru شدند.

کارشناسان حقوقی این شرکت توانستند ثابت کنند که مقامات قضایی مرتکب تخلفاتی شده اند، زیرا گردش ارزهای رمزنگاری شده توسط قوانین فعلی روسیه منع نشده و هنوز هم ممنوع نیست. DRC موارد موفق دیگری نیز در کارنامه خود دارد، از جمله رفع انسداد وب سایت های پورتال Bitcoininfo.ru و Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان.

Bits.media تنها منبع روسی زبان برای اطلاعات مربوط به رمزنگاری نیست که اخیراً مورد هدف قرار گرفته است. در اوایل آوریل، Roskomnadzor دسترسی به Forklog.com، ارائه‌دهنده پیشرو به‌روزرسانی‌های اخبار ارزهای دیجیتال در فضای روسی‌زبان را محدود کرد. درست مانند Bits.media، این اتفاق بدون هیچ گونه هشدار یا توضیح قبلی رخ داد.

Bits.media در گزارش خود اشاره می کند که فهرست سیاه Forklog تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که سردبیران نسخه آنلاین “عملیات نظامی ویژه” مسکو در اوکراین را محکوم کردند. فورکلاگ تاکنون در روسیه مسدود شده است، زیرا طبق گزارش Roskomnadzor، اطلاعاتی را ارائه می دهد که توزیع آنها در روسیه ممنوع است.

برچسب ها در این داستان

ACCESS، Bits.media، فهرست سیاه، مسدود کردن، سانسور، دادگاه، Crypto، Crypto News، رسانه خبری رمزنگاری، مربوط به رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، رمزارز، تصمیم، DRC، forklog، رسانه‌های جمعی، رسانه، رسانه خبری، تنظیم‌کننده، محدودیت‌ها، Roskomnadzor , حاکم, روسیه, روسی, نگهبان, وب سایت

نظر شما در مورد مسدود شدن Bits.media، Forklog و سایر وب سایت های رمزنگاری در روسیه چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، klevo

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.