سازمان خیریه اوکراین فروش NFT را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] یک سازمان خیریه تازه تاسیس اوکراینی، Pray4Ukraine، صدها هنرمند دیجیتال را گرد هم آورده است که از هنر برای جمع آوری کمک های مالی برای ارتش اوکراین و غیرنظامیان ویران شده از جنگ استفاده می کنند. این سازمان همچنین در تلاش است تا از قدرت هنر برای کمک به پایان دادن به جنگ در

کد خبر : 189482
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
سازمان خیریه اوکراین فروش NFT را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

یک سازمان خیریه تازه تاسیس اوکراینی، Pray4Ukraine، صدها هنرمند دیجیتال را گرد هم آورده است که از هنر برای جمع آوری کمک های مالی برای ارتش اوکراین و غیرنظامیان ویران شده از جنگ استفاده می کنند. این سازمان همچنین در تلاش است تا از قدرت هنر برای کمک به پایان دادن به جنگ در اوکراین استفاده کند.

10000 NFT ایجاد شد

یک پروژه خیریه اوکراینی که به تازگی راه اندازی شده است، Pray4Ukraine، صدها هنرمند دیجیتال این کشور را گرد هم آورده است که 10000 قطعه هنری NFT خلق کرده اند. هنرمندان امیدوارند که با همکاری Pray4Ukraine، کمک های مالی جمع آوری کنند که برای کمک های بشردوستانه و حمایت از نیروهای مسلح کشور استفاده خواهد شد.

در بیانیه ای، تیم Pray4Ukraine همچنین فاش کرد که این سازمان خیریه در حال حاضر فروش مجموعه NFT خود را که شامل 9930 اثر هنری است، راه اندازی کرده است. بر اساس این بیانیه، وجوه جمع‌آوری‌شده از فروش مستقیماً به کیف پول «Come Back Alive»، یک بنیاد خیریه دیگر که از ماه می 2014 در خط مقدم بشردوستانه قرار دارد، خواهد رفت. این بیانیه می افزاید که گزارش های مالی روزانه از طریق کانال های عمومی Pray4Ukraine منتشر می شود.

استفاده از هنر برای نجات زندگی

بعلاوه جمع آوری سرمایه برای اوکراینی‌هایی که از جنگ ویران شده‌اند، تیم Pray4Ukraine گفت که از هنر دیجیتال و NFT نیز برای تحقق هدف گسترده‌تر سازمان برای پایان دادن به خصومت‌ها بین اوکراین و روسیه استفاده خواهد کرد. این بیانیه توضیح داد:

ماموریت Pray4Ukraine این است که نشان دهد همه می توانند برای پایان دادن به این جنگ و نجات جان افراد بی شماری در اوکراین کمک کنند. هنر دیجیتال و NFT روشی جایگزین برای پیوستن به یک جنبش همبستگی جهانی نیرومند به جامعه کریپتو ارائه می‌کنند.

بر اساس این بیانیه، یکی از هنرمندانی که برای این هدف ثبت نام کرده است، اولگا از کیف، از ترک پایتخت خودداری کرده است، جایی که او “به هدایت درک خود از رویدادهای فراگیر از طریق هنر دیجیتال ادامه می دهد.” هنرمند دیگری به نام کامیلا گفت در حالی که جنگ یافتن الهام را دشوار کرده است، اما اراده او برای کمک به هر طریقی که می تواند به او اجازه می دهد بر چالش هایی که از زمان حمله روسیه به اوکراین با آن روبرو بوده است غلبه کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.