سازمان‌های بومی پروژه‌های ویژه خود را برای حمایت از رفاه افراد MMIWG و 2SLGBTQQIA+ بازماندگان و خانواده‌هایشان توصیف می‌کنند.

[ad_1] انجمن زنان بومی لیاردیادآوری و تجلیل از زندگی MMIWG2S در میهن های Kaska انجمن زنان بومی لیارد یک سازمان بومی غیر انتفاعی، خیریه و مبتنی بر جامعه است که خدمات توسعه اجتماعی را به ملت کاسکا در یوکان و شمال بریتیش کلمبیا – سرزمین‌های کاسکا ارائه می‌کند. پروژه ما – به یاد آوردن و

کد خبر : 189317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۰۲
سازمان‌های بومی پروژه‌های ویژه خود را برای حمایت از رفاه افراد MMIWG و 2SLGBTQQIA+ بازماندگان و خانواده‌هایشان توصیف می‌کنند.

[ad_1]

انجمن زنان بومی لیارد
یادآوری و تجلیل از زندگی MMIWG2S در میهن های Kaska

انجمن زنان بومی لیارد یک سازمان بومی غیر انتفاعی، خیریه و مبتنی بر جامعه است که خدمات توسعه اجتماعی را به ملت کاسکا در یوکان و شمال بریتیش کلمبیا – سرزمین‌های کاسکا ارائه می‌کند.

پروژه ما – به یاد آوردن و جشن گرفتن زندگی مردمان MMIWG2S + – با بزرگداشت و جشن گرفتن زندگی عزیزانمان از طریق پارتیچ ها و ضیافت های یادبود، شیوه های سنتی را دوباره ازدواج می کند. به طور سنتی، گلدان های یادبود یک سال پس از مرگ یک فرد برگزار می شود و اغلب نماد پایان دوره عزاداری برای خانواده است. ضیافت بخش مهمی از این مراسم است، زیرا مردمی را که در عزاداری هستند، از جمله کسانی که از جوامع اطراف هستند، گرد هم می آورد. این مراسم تعادل و هماهنگی را در جامعه به ارمغان می آورد و به همه اجازه می دهد تا به مرور زمان به جلو حرکت کنند و بهبود پیدا کنند.

برنامه ما تضمین می‌کند که خانواده‌های زنان، دختران بومی ناپدید و قتل‌شده و افراد 2SLGBTQQIA+ در Watson Lake، Lower Post، Ross River و Good Hope Lake می‌توانند این بخش مهم از فرآیندهای شفای فرهنگی ما را تجربه کنند که در گذشته به دلیل تعداد زیاد از آنها محروم شده‌اند. پرونده های حل نشده، اعضای خانواده که هنوز مفقود هستند، عدم رسیدگی به قتل و ناپدید شدن، یا عدم اطلاع رسانی دیر یا عدم اطلاع در مورد مرگ یکی از عزیزان.

ما مستقیماً با بیش از 20 خانواده کاسکا برای برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و ارائه جشن های یادبود و همچنین طراحی و ایجاد سنگ قبر برای عزیزانشان کار خواهیم کرد. این به خانواده ها اجازه می دهد تا به عنوان یک جامعه گرد هم آیند تا یاد و خاطره عزیزان خود را گرامی بدارند.

شبکه امید همه ملل
شفا و تقویت خواهران بومی و دو روح

شبکه امید همه ملل، پشتیبانی فرهنگی و مشاوره ای را برای جمعیت بومی شهری در رجینا و در سراسر ساسکاچوان، با حمایت جامعه و افراد 2SLGBTQQIA+ ارائه می کند.

برنامه شفا و تقویت خواهران بومی و دو روح، مشاوره انفرادی از متخصصان و حلقه‌های شفابخش گروهی به رهبری مشاوران، بزرگان بومی و بافندگان دانش ارائه می‌دهد. چالش‌های منحصربه‌فردی که جامعه 2SLGBTQQIA+ با آن مواجه است نیز از طریق کار خاصی که توسط یک فرد Two-Spirit هماهنگ شده است، حل خواهد شد.

فعالیت های متمرکز بر دو روح شامل حلقه های شفابخش، مشاوره، گردهمایی های دو روح و کارگاه های آموزشی متمرکز بر نیازهای خاص خواهد بود.

ما همچنین برای بزرگداشت از دست دادن ها و حمایت از کسانی که عزیزانشان داغدار هستند برنامه ریزی و برگزار خواهیم کرد (نمایش ها به صورت فیزیکی در رجینا قرار دارند، اما گزینه ای برای تماشای مجازی وجود دارد).

Tungasuvvingat Inuit
پروژه Najakulugiit (خواهران زیبا).

Tungasuvvingat Inuitکه به عنوان “TI” نیز شناخته می شود، به معنای “مکانی است که اینویت ها در آن استقبال می شوند.” در 10 مارس 2022، Tungasuvvingat Inuit سی و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت و ما همچنان به ارائه برنامه‌های ویژه اینویت، حمایت و پشتیبانی می‌پردازیم که به سلامت و رفاه Inuit کمک می‌کند و برنامه‌های مشابه را برای Inuit در سراسر انتاریو و جنوب کانادا تشویق و حمایت می‌کند. . TI متعهد به حمایت و ارائه خدمات حمایتی به زنان، دختران و جامعه دو روحیه اینوئیت شهری بوده و خواهد ماند تا از نمایندگی و حمایت از خانواده‌های اینویت شهری اطمینان حاصل شود. بخشی از این تعهد، مشارکت در گروه کاری فرعی Inuit شهری، گروه کاری فرعی Inuit، و گروه کاری فرعی بومی شهری، و همچنین با ارائه ورودی به فصل انتاریو از برنامه اقدام ملی MMIWG2S است. ما همچنین به کار روزانه خود با برنامه Alluriarniq (گام به جلو) در اتاوا، که با افراد 13 ساله و بالاتر که در معرض خطر استثمار جنسی هستند یا در حال حاضر درگیر استثمار جنسی هستند یا قربانیان قاچاق انسان هستند، کار می کند.

چشم انداز ما حمایت و احترام به درخواست های جامعه با در دسترس قرار دادن برنامه ها و خدمات برای خانواده های آسیب دیده از فاجعه MMIWG2S است. این شامل ابتکارات مردمی و تحت رهبری جامعه است که امکان شفای مداوم، نمایندگی و حمایت را فراهم می کند. پس از یک جلسه مشاوره با جامعه، شرکت کنندگان تمایل خود را برای ادامه جلسات گروهی مجازی دو هفته‌ای برای ارائه حمایت اجتماعی، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، اشتراک دانش و مهارت‌ها، صحبت در Inuktitut، ملاقات با بزرگان و دریافت آموزه‌ها ابراز کردند. این گروه همچنین می‌خواهد گردهمایی‌های اجتماعی را سازمان‌دهی کند که بتواند روش‌های درمانی سنتی، توانمندسازی زنان اینویت را به‌عنوان وسیله‌ای برای جلوگیری از خشونت و موارد دیگر بررسی کند. گروه نامیده می شود ناجاکولوگیت، که در اینوکتیتوت به معنای “خواهران زیبا” است.

TI متعهد به اهدافی است که با اقدامات مشخص شده در برنامه اقدام ملی MMIWG2S همسو هستند. هوشیار ماندن به ما این امکان را می دهد که برنامه نویسی و خدماتی را به طور مؤثر ارائه و توسعه دهیم که با فراخوان برای اقدام همسو باشد.

اولویت های شناسایی شده توسط Survivors و اعضای خانواده بسیار مشخص است و شامل می شود

  • پرداختن به فقدان فرهنگ و زبان
  • پرداختن به تنهایی و ایجاد حمایت های اجتماعی
  • پرداختن به انزوا برای اینوئیت هایی که در خارج از اتاوا زندگی می کنند
  • افزایش آگاهی از خدمات ما
  • افزایش تعداد اجتماعات

ملت متیس انتاریو
برنامه سفر شفای MNO

در سال 1993، ملت متیس انتاریو (MNO) توسط مردم و جوامع متیس که در سراسر انتاریو گرد هم آمدند تا یک ساختار حکومتی خاص، دموکراتیک و در سطح استان را ایجاد کنند، تأسیس شد. MNO نماینده و از طرف شهروندان خود، که اعضای حقوقدان جوامع متیس هستند که به طور جمعی دارای حقوق، منافع و ادعاهای معوق هستند که توسط بخش های 25 و 35 حفاظت شده اند، حمایت می کند. قانون اساسی، 1982.

برنامه سفر شفای MNO تضمین می کند که زنان، دختران متیس، افراد 2SLGBTQQIA+، خانواده ها و جوامع متیس حمایت تخصصی دریافت می کنند و به منابع فرهنگی و اجتماعی مناسب، از جمله متخصصان بهداشت روانی آگاه از تروما که در کار با خانواده ها و قربانیان متیس تخصص دارند، دسترسی خواهند داشت. خشونتی که افراد MMIWG2S را هدف قرار می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.