ساخت Cruella 2؟ کارگردان استرالیایی از دنباله کروئلا می‌گوید

[ad_1] کریگ گیلسپی کارگردان استرالیایی چندی پیش گفتگویی را با وب سایت Collider انجام داد و در بخشی از آن، درباره ساخت فیلم Cruella 2 صحبت کرد. صد و یک سگ خالدار (The Hundred and One Dalmatians) یکی از فرنچایزهای محبوب والت دیزنی به شمار می‌رود. این شرکت طی دهه‌های گذشته انیمیشن‌های سینمایی، فیلم‌های لایو

کد خبر : 61628
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
ساخت Cruella 2؟ کارگردان استرالیایی از دنباله کروئلا می‌گوید

[ad_1]

کریگ گیلسپی کارگردان استرالیایی چندی پیش گفتگویی را با وب سایت Collider انجام داد و در بخشی از آن، درباره ساخت فیلم Cruella 2 صحبت کرد.

صد و یک سگ خالدار (The Hundred and One Dalmatians) یکی از فرنچایزهای محبوب والت دیزنی به شمار می‌رود. این شرکت طی دهه‌های گذشته انیمیشن‌های سینمایی، فیلم‌های لایو اکشن و سریال‌های متعددی را با محوریت آن ساخت و اخیرا هم Cruella را روی پرده نقره‌ای برد؛ اثری که به سرگذشت آنتاگونیست داستان‌ها، یعنی کروئلا دویل پرداخته و چگونگی تبدیل شدنش به یک انسان سنگدل را به تصویر می‌کشد. داستان در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته و حول محور دختری جوان می‌چرخد که استعداد زیادی در زمینه طراحی لباس دارد اما از سوی دیگران مورد توجه قرار نمی‌گیرد. این شرایط ادامه دارد تا اینکه در یک شرکت طراحی لباس مشغول به کار می‌شود.

Cruella چندی پیش به صورت همزمان به سینماها و سرویس استریم دیزنی پلاس آمد و از منتقدان Rotten Tomatoes نقدهای مثبتی را دریافت کرد اما بازخوردهایش در Metacritic چندان نویدبخش نبوده‌اند. علی‌رغم نظرهای ضد و نقیض، می‌توان گفت اکثر کارشناسان درباره یک مورد اتفاق نظر داشته‌اند: درخشش اما استون (Emma Stone) در نقش اصلی. استون تنها چهره شاخصی نیست که جلوی دوربین رفت و نام اما تامپسون (Emma Thompson) و مارک استرانگ (Mark Strong) هم در تیم بازیگری دیده می‌شود.

کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) چندی پیش مصاحبه‌ای را با وب سایت Collider انجام داد. یکی از پرسش‌هایی که مطرح شد، درباره ساخت Cruella 2 بود. کارگردان استرالیایی در پاسخ از آمادگی خود برای تولید قسمت دوم گفت و ابراز امیدواری کرد بتواند نسخه کامل کروئلا را در دنباله به تصویر بکشد.:

تازه ابتدای آشنایی‌مان با کروئلا است. دوست دارم نسخه کامل او را ببینم. او موفق شد پشتیبانی سیستم را به دست آورده و حالا می‌تواند برند خود را گسترش دهد.

دوست دارم ببینم مسیری که کروئلا در آن قرار گرفته به کجا ختم شده و چگونه باعث نابودی او از درون می‌شود. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که از قدرتش به شکلی درست بهره نبرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.