ساخت فیلم Transformers 7 در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

[ad_1] استیون کیپل جونیور چندی پیش پست جدیدی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و به واسطه آن اطلاعات تازه‌ای را از فرایند ساخت فیلم Transformers 7 به اشتراک گذاشت. پارامونت پیکچرز حدودا دو دهه پیش با همکاری مایکل بی (Michael Bay) اولین اقتباس سینمایی تبدیل شوندگان را ساخت و روی پرده نقره‌ای برد.

کد خبر : 119863
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
ساخت فیلم Transformers 7 در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

[ad_1]

استیون کیپل جونیور چندی پیش پست جدیدی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و به واسطه آن اطلاعات تازه‌ای را از فرایند ساخت فیلم Transformers 7 به اشتراک گذاشت.

پارامونت پیکچرز حدودا دو دهه پیش با همکاری مایکل بی (Michael Bay) اولین اقتباس سینمایی تبدیل شوندگان را ساخت و روی پرده نقره‌ای برد. این اثر درباره دو نوجوان به نام‌های سم و میکائلا است که به صورت اتفاقی درگیر یک جنگ میان بیگانگان فضایی می‌شوند؛ بیگانگانی که تحت رهبری آپتیموس پرایم و مگاترون هستند. سم دو قسمت دیگر در نقش پروتاگونیست ظاهر شد اما پس از آن دست‌اندرکاران تصمیم گرفتند به سراغ یک شخصیت جدید بروند. بدین ترتیب، قسمت‌های چهارم و پنجم حول محور کید یگار و تلاش‌های او برای همکاری با آتوبات‌ها می‌چرخد.

پس از اینکه قسمت پنجم، یعنی Transformers: The Last Knight رقم بسیار پایینی را در مقایسه با اقتباس‌های پیشین تبدیل شوندگان ثبت کرد، پارامونت تصمیم گرفت تغییراتی اساسی اعمال کند. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، Bumblebee بود که در دهه ۸۰ میلادی روایت شده و تمرکز ویژه‌ای روی داستان و شخصیت‌های خود دارد. از آنجایی که مخاطبان و کارشناسان نظر بسیار مثبتی نسبت به فیلم داشتند، قسمت دومش هم اکنون در دست ساخت قرار دارد. این اثر Transformers: Beast Wars نام داشته و همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد، فیلمنامه‌اش با الهام از سریال انیمیشنی Beast Wars نوشته شده است. در ضمن، محصول جدید پارامونت به کارگردانی استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) در ژوئن سال جاری میلادی وارد فاز فیلمبرداری شد.

استیون کیپل جونیور اخیرا پستی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که شامل اطلاعات جدیدی از فرایند ساخت فیلم Transformers 7 می‌شود. با توجه به آنچه در کپشن نوشته شده، فیلمبرداری بعد از گذشت حدودا ۵ ماه به انتها رسیده است. جونیور همچنین برای پست خود از یک تصویر پشت صحنه استفاده کرده که آپتیموس پرایم را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید تصویر مزبور را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.