ساخت فیلم Shang-Chi 2 به کارگردانی دستین دنیل کرتون رسما توسط دیزنی تایید شد

[ad_1] این در حالی است که طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا کرتون از مدت‌ها پیش، یک قرارداد چندین ساله برای ساخت پروژه‌های متعددی در دنیای سینمایی مارول را امضا کرده و به همین ترتیب، ساخت فیلم Shang-Chi 2 هم از نمونه‌های آن خواهد بود‌ که احتمالا به یک سه گانه تبدیل می‌شود. همچنین جدای

کد خبر : 139267
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
ساخت فیلم Shang-Chi 2 به کارگردانی دستین دنیل کرتون رسما توسط دیزنی تایید شد

[ad_1]

این در حالی است که طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا کرتون از مدت‌ها پیش، یک قرارداد چندین ساله برای ساخت پروژه‌های متعددی در دنیای سینمایی مارول را امضا کرده و به همین ترتیب، ساخت فیلم Shang-Chi 2 هم از نمونه‌های آن خواهد بود‌ که احتمالا به یک سه گانه تبدیل می‌شود. همچنین جدای از این سری، پروژه ساخت یک سریال ناشناخته نیز به همین کارگردان داده شده که احتمالا موضوع آن درباره شانگ چی یا خواهر او خواهد بود.

دستین یک همکار فوق‌العاده است که یک دید جذاب و خلاقانه را برای روایت Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings انتخاب کرد. ما هنگام ساخت این اثر سینمایی اوقات بسیار خوبی را با هم داشتیم و از طرفی او ایده‌های عجیب و جذاب بسیاری را برای (سریال‌های) شبکه استریم دیزنی دارد. ما برای همکاری‌های مجدد با او مشتاق هستیم.

چنان که کوین فایگی توضیح می‌دهد، مسئله ساخت سریال توسط دستین یک امر قطعی خواهد بود. همچنین روایت داستان شانگ چی به سبکی متفاوت و ترکیبی از آنچه که تا به حال در آثار مختلف MCU دیده بودیم، ظاهرا به دید فایگی بی‌نظیر بوده و دوست دارد که باز هم این همکاری تکرار شود. به هر حال هر سری فیلمی در دنیای سینمایی مارول نتوانسته که کارگردان قبلی را برای دنباله بعدی حفظ کند و همین امر نیز باعث برخی تغییر سبک‌های بسیار کوچک می‌شود؛ موردی که در ساخت Shang-Chi 2 احتمالا نخواهیم دید و فقط ماجراجویی سیمو لیو (Simu Liu) در نقش ابرقهرمانی خود گسترده‌تر خواهد شد.

لازم به ذکر است که صحنه پایانی فیلم اول، با حضور شخصیت‌های ابرقهرمان دیگر و ایده‌پردازی برای اصالت حلقه‌ها به پایان رسید؛ در نتیجه احتمال دارد که داستان فیلم دوم کاملا درباره همین مسئله باشد! یعنی با حضور ابرقهرمانانی دیگر مانند وانگ (Wong)، احتمالا باید شاهد ماجراجویی شانگ چی برای فهمیدن ریشه حلقه‌های شگفت‌انگیز خود باشیم!

در حال حاضر درباره تاریخ اکران فیلم Shang-Chi 2 هیچ اطلاعاتی در دست نیست، اما می‌توان با توجه به روند تولید سایر پروژه‌های این مجموعه تقریبا مطمئن بود که اواخر ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ برای آن در نظر گرفته خواهد شد. به هر حال آثار دیگری مانند Captain America 4 و Fantastic Four هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارند؛ در نتیجه باید ببینیم که تصمیم نهایی مارول برای الویت‌بندی فیلم‌های آینده به چه شکل خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.