ساخت فیلم Fortnite از پروژه‌های آینده اپیک گیمز خواهد بود

[ad_1] مدیران کمپانی اپیک گیمز اگر لحظه‌ای وقت فکر کردن را بین مسئله دادگاه اپل داشته باشند، قاعدتا به این موضوع فکر کرده‌اند که ساخت یک فیلم از داستان بازی Fortnite می‌تواند موفقیت این عنوان را حتی بیشتر کند. با این وجود تا به حال هرگز هیچ خبری درباره این موضوع نشنیده‌ایم و به عبارتی

کد خبر : 116590
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
ساخت فیلم Fortnite از پروژه‌های آینده اپیک گیمز خواهد بود

[ad_1]

مدیران کمپانی اپیک گیمز اگر لحظه‌ای وقت فکر کردن را بین مسئله دادگاه اپل داشته باشند، قاعدتا به این موضوع فکر کرده‌اند که ساخت یک فیلم از داستان بازی Fortnite می‌تواند موفقیت این عنوان را حتی بیشتر کند. با این وجود تا به حال هرگز هیچ خبری درباره این موضوع نشنیده‌ایم و به عبارتی سازندگان بازی نیز هرگز موردی را در خصوص این مسئله اظهار نکرده‌اند. این در حالی است که اخیرا شایعه‌هایی از سوی کاربران درباره این موضوع دست به دست می‌شود. منبع این شایعه‌ها در واقع چیزی را لو نداده و حرفی بر پایه مواردی که وجود نداشته باشند نزده، بلکه براساس اقداماتی که مدیران اپیک گیمز در استخدام نیرو انجام داده‌اند، او حدس می‌زند که فیلم Fortnite پروژه‌ای حاضر و مهم است که سازندگان روی آن کار می‌کنند.

در واقع اپیک گیمز مدتی است که بعضی از عوامل سازنده سری جنگ ستارگان از استودیو Lucasfilm کمپانی دیزنی را استخدام کرده که هرکدام در پست خاصی مشغول به فعالیت هستند. برای مثال جیسون مک گتلین (Jason McGatlin) که نایب رئیس بخش تهیه‌کنندگی استودیو نام‌برده بود حال به عنوان رئیس بخش پروژه‌های ویژه اپیک گیمز فعالیت می‌کند. این تغییر خود نشان می‌دهد که اپیک گیمز به کار گرفتن نیروهای سازنده فیلم و سریال را برای پروژه‌ای خاص می‌پذیرد. همچنین از همکاران او می‌توان به لین بارت (Lynn Bart) و همچنین کریس فوریا (Chris Furia) اشاره کرد که هر دو در Lucasfilm فعال بوده‌اند.

حال اگر همه شرایط را کامل و حاضر برای ساخت فیلم بدانیم و همکاری آینده اپیک گیمز با یک استودیو خاص را هم تایید شده ببینیم، نکته قابل توجه اینجاست که داستان فیلم درباره چه چیزی خواهد بود؟ دو حالت کلی این است که یا داستان کاملا مرتبط به بازی بوده و جریان کلی آن را روایت می‌کند، یا اینکه خبری از ارتباط داستانی نیست و یک موضوع تازه با همان شخصیت‌های قبلی یا جدید روایت می‌شود. جالب است بدانید که فورتنایت بیشتر از یک بازی عادی، به عنوان یک رسانه کلی شناخته می‌شود که شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلف از بازی‌ها و فیلم‌های معروف در آن حضور پیدا می‌کنند، اما برای ساخت فیلم اختصاصی، خود Fortnite دارای شخصیت‌های بسیاری از جمله جونزی (Jonsey)، پیلی (Peely)، فیشتیک (Fishtick) و چندین کاراکتر دیگر است که همگی می‌توانند در داستان اصلی نقش داشته باشند.

همچنین برخی از شرکت‌ها و استودیوهای فیلمسازی و بازی‌سازی که محصولات آن‌ها با بازی Fortnite کراس اور داشته‌اند نیز ممکن است برای قرار گرفتن شخصیت‌های مختلف خود در این فیلم موافقت کنند تا حتی خود نیز از این موضوع سود ببرند!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.