ساخت فصل سوم See چگونه پیش می‌رود؟

[ad_1] به لطف گزارشی که وب سایت Dualshockers منتشر کرده، اطلاعات تازه‌ای از روند ساخت فصل سوم سریال See فاش شده است. استیون نایت (Steven Knight) یک فیلمنامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی بوده و از دهه ۸۰ میلادی مشغول ساخت آثار مختلف است. او به واسطه Peaky Blinders به شهرت رسید و سپس در تولید سریال

کد خبر : 117709
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
ساخت فصل سوم See چگونه پیش می‌رود؟

[ad_1]

به لطف گزارشی که وب سایت Dualshockers منتشر کرده، اطلاعات تازه‌ای از روند ساخت فصل سوم سریال See فاش شده است.

استیون نایت (Steven Knight) یک فیلمنامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی بوده و از دهه ۸۰ میلادی مشغول ساخت آثار مختلف است. او به واسطه Peaky Blinders به شهرت رسید و سپس در تولید سریال Taboo مشارکت کرد. نایت یک اثر دیگر هم در پرونده هنری خود دارد که توانسته عملکرد موفقیت‌آمیزی را به ثبت برساند: See. این اثر به سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس تعلق داشته و داستانش در آینده‌ای دور روایت می‌شود. قرن‌ها پیش ویروسی شیوع یافت و بخش عمده جمعیت انسان‌ها را از بین برد. بازماندگان هم قابلیت بینایی خود را از دست دادند. شخصیت اصلی داستان فردی به نام بابا واس بوده و پس از پناه دادن به زنی غریبه، درگیر یک ماجرا می‌شود.

فصل اول See بین نوامبر الی دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد و بازخوردهای نه چندان نویدبخشی را دریافت کرد. با این حال، عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت تا مدیران اپل تی‌وی پلاس با ساخت فصل دوم موافقت کنند. سرویس استریم آمریکایی برنامه داشت تا فیلمبرداری ففصل دوم را در ابتدای ۲۰۲۰ آغاز کند اما همه‌گیری ویروس کرونا اجازه نداد. صحنه‌های مورد نظر پس از یک وقفه طولانی ضبط شده و قسمت‌های جدید سرانجام در بازه زمانی آگوست الی اکتبر ۲۰۲۱ پخش شدند. در شرایطی که مدت زیادی از انتشار قسمت شانزدهم نمی‌گذرد، یک سوال بسیار مهم ذهن طرفداران را به خود درگیر کرده است: آیا ماجراجویی‌‎های بابا واس ادامه دارد؟

به لطف مطلبی که وب سایت Dualshockers کار کرده، جزئیاتی از روند ساخت فصل سوم سریال See فاش شده است. در صورتی که اخبار را دنبال نمی‌کنید، اپل تی‌وی پلاس در مه سال جاری میلادی و پیش از اینکه اولین قسمت فصل دوم از راه برسد، اثر را برای فصل سوم تمدید کرده بود. طبق آنچه در گزارش آمده، دست‌اندرکاران روند ضبط صحنه‌ها را در مه امسال شروع کرده و قرار بوده فاز فیلمبرداری در ماه جاری به انتها برسد. در حال حاضر جزئیات بیشتری موجود نبوده و نمی‌دانیم شرایط مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش رفته یا فیلمبرداری بیشتر طول می‌کشد. در ضمن، با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی نسخه نهایی قسمت‌های جدید، محصول اپل تی‌وی پلاس احتمالا در نیمه دوم سال آینده باز خواهد گشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.