ساخت دومین اسپین‌آف The Batman در دستور کار قرار گرفته است

وب سایت Variety در جدیدترین گزارش اختصاصی خود اعلام کرد ساخت دومین اسپین‌آف The Batman در دستور کار سرویس HBO Max قرار گرفته است. تقریبا تمامی شخصیت‌های مهم DC Extended Universe فیلم اختصاصی خود را دریافت کرده‌اند یا پروژه اختصاصی‌شان در دست ساخت قرار دارد. این گزاره در یک برهه زمانی برای بتمن صدق می‌کرد.

کد خبر : 104425
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
ساخت دومین اسپین‌آف The Batman در دستور کار قرار گرفته است


وب سایت Variety در جدیدترین گزارش اختصاصی خود اعلام کرد ساخت دومین اسپین‌آف The Batman در دستور کار سرویس HBO Max قرار گرفته است.

تقریبا تمامی شخصیت‌های مهم DC Extended Universe فیلم اختصاصی خود را دریافت کرده‌اند یا پروژه اختصاصی‌شان در دست ساخت قرار دارد. این گزاره در یک برهه زمانی برای بتمن صدق می‌کرد. وارنر و دی‌سی فیلمز سال‌ها پیش تصمیم گرفته بودند جدیدترین اقتباس سینمایی شوالیه تاریکی را ساخته و در آن، نسخه بن افلک (Ben Affleck) بروس وین را بیشتر از قبل مورد کندوکاو قرار دهند. همه چیز برای ساخته شدن The Batman مهیا بود که افلک دچار مشکلات روحی شد. او نخست از کارگردانی و سپس از ایفای نقش اصلی انصراف داد. در پی این اتفاق، نه تنها کارگردان و بازیگر جایگزین معرفی شدند، بلکه فیلمنامه تغییر کرد.

The Batman قرار بود بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی باشد اما شرایط پس از اضافه شدن مت ریوز (Matt Reeves) به پروژه تغییر کرد. داستان فیلم حالا در زمین شماره ۲ جریان داشته و حول محور نسخه متفاوتی از بروس وین می‌چرخد. او یک سالی است که فعالیت‌های خود به منظور مبارزه با تبهکاری و جنایت را آغاز کرده و هنوز از مهارت و تجربه کافی برخوردار نیست. با این حال، درگیر یک پرونده پیچیده می‌شود. بروس وین در جریان ماجراجویی خود نه تنها با شخصیت‌های مختلف مانند جیمز گوردون همکاری می‌کند، بلکه باید مقابل ابرشرورهای مشهوری از جمله پنگوئن بایستد.

وب سایت Variety اخیرا یک گزارش اختصاصی و جدید منتشر و در آن اعلام کرد ساخت دومین اسپین‌آف The Batman آغاز شده است. طبق آنچه در متن آمده، این اثر یک سریال بوده، قدرت گرفتن پنگوئن در گاتهام را به تصویر کشیده و از طریق سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد. نویسنده متن همچنین گفت پروژه جدید وارنر و دی‌سی هم اکنون در فاز اولین تولید قرار دارد اما دست‌اندرکاران به سراغ کالین فارل (Colin Farrell) رفته و به او پیشنهاد داده‌اند نقش پنگوئن را ایفا کند؛ نقشی که در The Batman بر عهده داشته است. در ادامه مطلب آمده هنوز قرارداد نهایی میان فارل و سازندگان سریال انعقاد نشده و لارن له فرانک (Lauren LeFranc) وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه را به دوش می‌کشد. در پرونده هنری له فرانک نام آثاری مانند Agents of S.H.I.E.L.D دیده می‌شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.