ساخت انیمیشن The War of the Rohirrim توسط وارنر آغاز شده است

استودیو آمریکایی وارنر با ارسال یک بیانیه مطبوعاتی برای رسانه‌ها از ساخت انیمیشن The War of the Rohirrim خبر داده است. اگرچه The Lord of the Rings و جی. آر. آر. مارتین (J.R.R. Tolkien) اواخر قرن بیستم نام‌هایی محبوب بودند، نمی‌توان کتمان کرد سه‌گانه سینمایی این مجموعه به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) نقش بسزایی

کد خبر : 65004
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
ساخت انیمیشن The War of the Rohirrim توسط وارنر آغاز شده است


استودیو آمریکایی وارنر با ارسال یک بیانیه مطبوعاتی برای رسانه‌ها از ساخت انیمیشن The War of the Rohirrim خبر داده است.

اگرچه The Lord of the Rings و جی. آر. آر. مارتین (J.R.R. Tolkien) اواخر قرن بیستم نام‌هایی محبوب بودند، نمی‌توان کتمان کرد سه‌گانه سینمایی این مجموعه به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) نقش بسزایی در افزایش شهرتش داشت. محصولات وارنر نه تنها نزدیک به ۳ میلیارد دلار فروختند، بلکه تحسین کارشناسان و مخاطبان را برانگیخته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در فصل جوایز به ثبت رساندند. جکسون حدودا یک دهه بعد سعی کرد موفقیت‌های سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را با سه‌گانه The Hobbit تکرار کند اما به خواسته خود نرسید. مجموعه پیش درآمد از لحاظ فروش توانست انتظارات را برآورده کند اما عملکردش در بحث بازخوردهای دریافتی ضعیف‌تر بود.

علی‌رغم پتانسیل بالایی که ارباب حلقه‌ها و هابیت روی پرده نقره‌ای دارد، وارنر ترجیح داده طی سال‌های گذشته تلاشی در راستای احیای آن نداشته باشد. با اینحال، آمازون هم اکنون یک سریال تلویزیونی بر اساس آثار جی. آر. آر. مارتین می‌سازد که در آینده از طریق پرایم ویدیو در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اطلاعات چندانی از داستانش موجود نبوده و تنها می‌دانیم اتفاقات در دوره دوم رخ می‌دهد. شرایط پیرامون دست‌اندرکاران و تیم بازیگری بسیار بهتر بوده و می‌دانیم چه افرادی در ساخت سریال مشارکت دارند؛ برای مثال، می‌توان خوان آنتونیا بایونا (Juan Antonio Bayona) را نام برد که وظیفه کارگردانی دو قسمت را به دوش می‌کشد. بایونا فیلم‌های A Monster Calls و Jurassic World: Fallen Kingdom را در کارنامه هنری خود دارد.

وارنر در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد ساخت انیمیشن The War of the Rohirrim آغاز شده و هم اکنون در فاز اولیه قرار دارد. فیلیپیا بوینس (Philippa Boynes) که در آماده‌سازی فیلمنامه‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت به پیتر جکسون و دیگر اعضای تیم نویسندگی کمک کرده بود، به عنوان مشاور در ساخت حضور دارد. وظیفه کارگردانی روی دوش کنجی کامایاما (Kenji Kamiyama) قرار دارد که پیش از این روی Ghost in the Shell: Stand Alone Complex کار کرده بود. جفری ادیس (Jeffrey Addiss) و ویل متیوس (Will Matthews) هم باید روی فیلمنامه کار کرده و آن را آماده کنند. در ضمن، بخش انیمیشن وارنر با همکاری نیو لاین سینما (یکی از زیرمجموعه‌های وارنر) پروژه را می‌سازد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.