ساتبیز به حراج مجموعه NFT 3AC، شامل زامبی پانک لارو لابز و غاز طلایی دیمیتری چرنیاک – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز چهارشنبه، ساتبیز، یکی از بزرگ‌ترین دلال‌های هنرهای زیبا و تزئینی جهان، برنامه‌های خود را برای حراج تعدادی از دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) که قبلاً متعلق به صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال منقرض شده Three Arrows Capital (3AC) بود، اعلام کرد. ). این حراج که مجموعه NFT “Grails” نام دارد، در هفته فروش

کد خبر : 348535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
ساتبیز به حراج مجموعه NFT 3AC، شامل زامبی پانک لارو لابز و غاز طلایی دیمیتری چرنیاک – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز چهارشنبه، ساتبیز، یکی از بزرگ‌ترین دلال‌های هنرهای زیبا و تزئینی جهان، برنامه‌های خود را برای حراج تعدادی از دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) که قبلاً متعلق به صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال منقرض شده Three Arrows Capital (3AC) بود، اعلام کرد. ). این حراج که مجموعه NFT “Grails” نام دارد، در هفته فروش Marquee در محل این شرکت در نیویورک برگزار خواهد شد.

Sotheby’s مجموعه NFT ‘Grails’ را معرفی کرد

در ژوئیه سال گذشته، صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital (3AC) درخواست حفاظت از ورشکستگی داد و Teneo به عنوان مدیر تصفیه شرکت برگزیده شد. در ماه فوریه، Teneo قصد خود را برای فروش مجموعه قابل توجهی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که این شرکت در حال حاضر ورشکسته جمع‌آوری کرده بود، اعلام کرد. Sotheby’s، خانه حراج لوکسی که در سال 1744 تأسیس شد، چندین NFT با تراشه آبی 3AC را با نام “Grails Collection” به حراج خواهد گذاشت.

چهارشنبه، ساتبیز توییت کرد در مورد حراج آتی که در 19 مه 2023 آغاز خواهد شد. حساب توییتر بخش متاورس خانه حراج خاطرنشان کرد که این مجموعه در درجه اول توسط 3AC در سال 2021 مدیریت شده است. یکی از NFT هایی که برای حراج گذاشته می شود، “Ringers #879” دیمیتری چرنیاک است. همچنین به عنوان “غاز طلایی” شناخته می شود. این مجموعه شامل Autoglyphs، Cryptopunk #6649، تایلر هابز در مقیاس کوچک Fidenza #725 و Snowfro با طیف کامل Chromie Squiggle #1780 خواهد بود.

ساتبیز به حراج مجموعه NFT 3AC، شامل زامبی پانک لارو لابز و غاز طلایی دیمیتری چرنیاک

Sotheby’s اعلام کرد که این مجموعه در طول سال در حراج های مختلف زنده و آنلاین و همچنین فروش خصوصی به فروش می رسد. شرکت گفت روز چهارشنبه که ۷ اثر دست‌چین شده از این مجموعه برای اولین بار در هفته فروش مارکی ساتبی در ماه می در نیویورک، یکی از موردانتظارترین لحظات تقویم حراج سالانه با پرفروش‌ترین فروش‌های معاصر و مدرن به حراج می‌آیند. هنر.”

ساتبیز برای اولین بار در پاییز 2020 پس از پیشنهاد یکی از کارمندان بخش هنرهای معاصر این شرکت، وارد بازار NFT شد. بر اساس مقاله فوربس، NFT ها به پردرآمدترین سال خانه حراج در سال 2021 کمک کردند. مایکل بوهانا، رئیس هنر دیجیتال و NFTs ساتبی، اظهار داشت که ظهور مجموعه Grails «فرصتی قابل توجه برای کلکسیونرها برای جشن گرفتن این پیشگامی است. هنرمندان مولد.»

بوهانا افزود: «این مجموعه گسترده لحظه مهمی را در ظهور هنر مولد در بلاک چین در سال 2021 نشان می‌دهد و با اخلاق 3AC برای دستیابی به برخی از با کیفیت‌ترین و کمیاب‌ترین آثار موجود در بازار هدایت می‌شود. از آن لحظه تعیین‌کننده، زمانی که هنر دیجیتال و NFT به یک پدیده واقعی فرهنگ پاپ تبدیل شد، هنر مولد همچنان توجه مخاطبان رو به رشد، از جمله از موسسات بین‌المللی بزرگ را به خود جلب کرده است.»

نظر شما در مورد محبوبیت NFT و تاثیر آن بر بازار هنر چیست؟ نظر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.