سؤالات متداول – موارد دیگر – 29 سپتامبر 2022

سوالات متداول آیا EA شما از استراتژی مارتینگل یا گرید استفاده می کند؟ اصلا! هدف EAهای من افزایش بلندمدت سرمایه در طول زمان است، و بنابراین از چیزی که ممکن است شما را در معرض انفجار حساب یا ضررهای فزاینده قرار دهد استفاده نمی کنند. در اینجا کوتاه کردن ضررها و اجازه دادن به سود

کد خبر : 262387
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
سؤالات متداول – موارد دیگر – 29 سپتامبر 2022


سوالات متداول

آیا EA شما از استراتژی مارتینگل یا گرید استفاده می کند؟

اصلا! هدف EAهای من افزایش بلندمدت سرمایه در طول زمان است، و بنابراین از چیزی که ممکن است شما را در معرض انفجار حساب یا ضررهای فزاینده قرار دهد استفاده نمی کنند. در اینجا کوتاه کردن ضررها و اجازه دادن به سود مانند یک جانور وحشی در حال اجرا است!

اگر از محصول شما راضی نباشم چه؟

وحشت نکنید. اولین کاری که در چنین مواردی باید انجام دهید این است که از طریق PM یا ایمیل با من تماس بگیرید. به من بگویید از چه چیزی راضی نیستید و به شما قول می دهم که با هم راه حل خوبی پیدا کنیم که هر دو طرف را راضی کند. من اینجا هستم تا به جامعه فارکس کمک کنم و این شامل گوش دادن به حرف های مشتریانم و جدی گرفتن آنها می شود.

به من توصیه می کنید از چه سطوح TP/SL استفاده کنم؟

EA سطوح بهینه را پیدا کرده و به طور خودکار آنها را تنظیم می کند. همه چیز را در تنظیمات همانطور که هست رها کنید (به جز فیلتر اخبار و Lots که می توانید با توجه به مشخصات ریسک شخصی خود تنظیم کنید). EA برای اجرا بر روی این ورودی ها بهینه شده است و نیازی به فایل های مجموعه اضافی نیست. همه اینها در زمان واقعی اتفاق می افتد، در همان وظیفه پردازشی که هوش مصنوعی برای بررسی موقعیت باز با نشانگرهای خود استفاده می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و تماشا کنید EA همه کارها را برای شما انجام می دهد.

من ذکر “AI SASR” را در گزارش بک تست شما دیدم. معنی آن چیست؟

AI SASR مخفف است و مخفف آن است «نرخ موفقیت تنظیم سیستم هوش مصنوعی». نگران نباشید، به نظر پیچیده تر از آنچه هست است. AI SASR اساساً یک الگوریتم سفارشی است که میزان موفقیت هوش مصنوعی EA را در انطباق با شرایط متغیر بازار بر اساس اشتباهات گذشته، کمیت می‌کند. به عنوان مثال، یک AI SASR 90٪ به این معنی است که از 100 معامله، 90 معامله موفق بودند به این معنا که سیستم یک معامله گذشته را انتخاب کرد که اشتباه پیش رفت و برای جلوگیری از انجام یک معامله بد مشابه، تنظیماتی را در استراتژی خود انجام داد. در یک سناریوی آینده

چرا نمی توان از ابزار بک تست متاتریدر برای تست EA خود استفاده کرد؟

بک تستر متاتریدر قطعاً دارای نقاط قوتی است که من در پست وبلاگ خود در مورد بک تست صحیح به آنها اشاره کرده ام (حتماً آن را بخوانید)، اما اجازه دهید توضیح سریعی در مورد اینکه چرا نمی توانید از بک تستر MT با EA من استفاده کنید و چرا آن را بیان کردم. شما نباید به نتایج آن تکیه کنید:

1. MT پایگاه داده ای برای اخبار ندارد، که نتایج بک تست را به شدت منحرف می کند و به شما خروجی می دهد که اصلا نمی توان به آن اعتماد کرد.

2. تیک‌هایی که مدل‌سازی می‌کند بر اساس داده‌های مصنوعی و درون نمونه هستند که نتایج آزمایش نادرستی را به شما می‌دهند، و بنابراین برای آزمایش سودآوری واقعی EA در محیط واقعی بازار مفید نیستند. این برای هر EA مهم نیست که آن را توسعه داده است! هر کسی که نتایج آزمایش تصادفی خارج از نمونه را به شما نمی دهد، سعی می کند قولی را به شما بفروشد که نمی تواند به آن عمل کند!

3. وقتی شروع به توسعه EA برای نرم افزار MT کردم، متوجه شدم که بک تستر داخلی فاقد پیچیدگی لازم برای در نظر گرفتن تنظیمات درون نواری سطوح TP/SL است، معاملات را زودتر از موعد بسته می کند و در نتیجه نتایج آزمایش را کاملاً مخدوش می کند. .

آیا کارگزار خاصی وجود دارد که بتوانید به من توصیه کنید؟

توصیه شخصی من IC Markets است. به عنوان یک قاعده کلی، باید کارگزارانی را انتخاب کنید که در شرایط خدمات خود اعلام کنند که وجوه مشتریان خود را در بانک هایی که بیمه سپرده نزد بانک مرکزی مربوطه خود دارند، قرار می دهند. این تضمین می کند که سرمایه شما در صورت ورشکستگی کارگزار/بانک (معمولاً 100000 دلار برای هر مشتری) تا مقدار مشخصی محافظت می شود.

آیا EA های شما می توانند در کنار کارشناسان دیگر نویسندگان اجرا شوند؟

کاملا! EA های من هیچ محدودیت پنهانی ندارند و می توانند به طور همزمان با هر EA دیگری استفاده شوند.

چگونه EA خود را تنظیم کنیم؟

در اینجا یک آموزش دقیق و گام به گام در مورد نحوه تنظیم صحیح هر EA آورده شده است: https://www.mql5.com/en/forum/366161



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.