زیمنس انرژی چشم انداز خود را با بروز مشکلات جدید در واحد باد کاهش می دهد

فرانکفورت (رویترز) – زیمنس انرژی روز پنجشنبه چشم انداز خود را پس از اینکه بخش باد زیمنس گیمزا نسبت به طولانی شدن مشکلات زنجیره تامین هشدار داد، کاهش داد و فشار بر شرکت آلمانی را برای تصاحب کامل واحد به منظور رسیدگی بهتر به مشکلات خود مجدداً افزایش داد. زیمنس انرژی که 67 درصد سهام

کد خبر : 158484
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۳۶
زیمنس انرژی چشم انداز خود را با بروز مشکلات جدید در واحد باد کاهش می دهد


فرانکفورت (رویترز) – زیمنس انرژی روز پنجشنبه چشم انداز خود را پس از اینکه بخش باد زیمنس گیمزا نسبت به طولانی شدن مشکلات زنجیره تامین هشدار داد، کاهش داد و فشار بر شرکت آلمانی را برای تصاحب کامل واحد به منظور رسیدگی بهتر به مشکلات خود مجدداً افزایش داد.

زیمنس انرژی که 67 درصد سهام زیمنس گیمسا را ​​در اختیار دارد، گفت که اکنون انتظار دارد حاشیه سود تعدیل شده قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITA) قبل از اقلام ویژه در محدوده 2 تا 4 درصد در سال 2022 از 3 درصد به 5 کاهش یابد. ٪ قبلا.

این اعلامیه اندکی پس از آن منتشر شد که زیمنس گیمسا چشم انداز خود را برای سومین بار در کمتر از 9 ماه کاهش داد، دردسر برای مادر آلمانی آن که تأثیر محدودی بر شرکت تابعه فهرست شده جداگانه دارد.

زیمنس گیمسا در بیانیه‌ای در https://www.siemensgamesa گفت: «عملکرد تحت تأثیر اختلالات مرتبط با زنجیره تأمین قرار گرفت، که اکنون انتظار می‌رود که بیشتر از آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌شد دوام داشته باشد و تحت تأثیر ادامه تأثیر همه‌گیری COVID-19 قرار گیرد». com/en-int/-/media/siemensgamesa/downloads/en/investors-and-shareholders/inside-information-communications/2022/20220120-ip-q1-results-fy2022-eng-v2003-final.pdf.

بخش خشکی زیمنس گیمسا مدتی است که دردسرساز شده است – همچنین به دلیل مشکلات افزایش یافته در مورد یک کلاس جدید از توربین ها – اما پیشرفت اخیر چرخش باعث شد کریستین بروچ، مدیر عامل شرکت مادرش، امیدوارتر به این تجارت باشد.

بر اساس ارقام اولیه، زیان زیمنس گیمسا قبل از بهره و مالیات قبل از تخصیص قیمت خرید و هزینه های یکپارچه سازی و بازسازی به 309 میلیون یورو (349 میلیون دلار) در سه ماهه اول رسید.

این امر به زیان تعدیل شده قبل از بهره، مالیات و استهلاک قبل از اقلام ویژه 67 میلیون یورویی برای زیمنس انرژی که همچنین توربین‌های گازی تولید می‌کند، در همان دوره تبدیل شده است.

(1 دلار = 0.8842 یورو)

(گزارش توسط کریستوف استیتز؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.