زیمنس انرژی پیشنهادی 4.3 میلیارد دلاری برای باقی مانده سهام زیمنس گیمسا ارائه کرد

زیمنس انرژی گفت که پیشنهاد 18.05 یورویی به ازای هر سهم، 27.7 درصد نسبت به آخرین قیمت سهام پایانی بی‌تأثیر 14.13 یورویی سهام شرکت زیمنس گیمسا در بورس اسپانیا در 17 می، 7.8 درصد نسبت به قیمت پایانی روز جمعه، حق بیمه است. زیمنس انرژی با فشار فزاینده سهامداران برای به دست آوردن کنترل زیمنس

کد خبر : 209974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۸
زیمنس انرژی پیشنهادی 4.3 میلیارد دلاری برای باقی مانده سهام زیمنس گیمسا ارائه کرد


زیمنس انرژی گفت که پیشنهاد 18.05 یورویی به ازای هر سهم، 27.7 درصد نسبت به آخرین قیمت سهام پایانی بی‌تأثیر 14.13 یورویی سهام شرکت زیمنس گیمسا در بورس اسپانیا در 17 می، 7.8 درصد نسبت به قیمت پایانی روز جمعه، حق بیمه است.

زیمنس انرژی با فشار فزاینده سهامداران برای به دست آوردن کنترل زیمنس گیمزا (SGRE) مواجه شده است، که در آن 67 درصد مالکیت دارد، سهامی که به عنوان بخشی از اسپین آف از مادر سابق زیمنس به ارث رسیده است.

این سهم به زیمنس انرژی نفوذ کمی برای مقابله با تاخیرهای محصول و مشکلات عملیاتی در زیمنس گیمسا داده است. این گروه در کمتر از یک سال سه اخطار سود صادر کرده است.

جو کایزر، رئیس هیئت نظارت زیمنس انرژی، گفت: «این بسیار مهم است که وضعیت رو به وخامت در SGRE در اسرع وقت متوقف شود و تغییر موقعیت ارزش آفرین به سرعت آغاز شود.

امسال، منابع به رویترز گفتند که زیمنس انرژی در حال بررسی گزینه‌هایی برای به دست آوردن باقی مانده سهام زیمنس گیمسا است و ممکن است معامله تا تابستان محقق شود.

زیمنس انرژی گفت که قصد دارد تا 2.5 میلیارد یورو از تراکنش را با سهام یا ابزارهای مشابه تامین مالی کند و اضافه کرد که اولین گام می تواند افزایش سرمایه بدون حق اشتراک باشد.

زیمنس انرژی گفت که مابقی با بدهی و پول نقد تامین می شود و هدف آن حذف زیمنس گیمسا از فهرست است. مقررات بازار سهام اسپانیا اجازه می دهد که پس از رسیدن به مالکیت 75٪.

ادغام کامل زیمنس گیمسا ساختار زیمنس انرژی را ساده‌تر می‌کند و مدل کسب‌وکار منسجم‌تری را ارائه می‌کند که به دارایی‌های انرژی قدیمی مانند زغال سنگ، فناوری‌های انتقالی مانند گاز و منابع انرژی تجدیدپذیر پاسخ می‌دهد.

کریستین بروچ، مدیر اجرایی زیمنس انرژی گفت: «این معامله در زمان تغییرات عمده ای انجام می شود که بر انرژی جهانی تأثیر می گذارد. اعتقاد ما این است که تحولات ژئوپلیتیک کنونی به عقب‌نشینی در انتقال انرژی منجر نخواهد شد.

زیمنس انرژی گفت که این قرارداد منجر به هم افزایی هزینه ای بالغ بر 300 میلیون یورو در سال طی سه سال پس از ادغام کامل خواهد شد که عمدتاً به دلیل مدیریت مطلوب تر زنجیره تامین، مدیریت ترکیبی و تحقیق و توسعه مشترک است.

این گروه گفت که این معامله باید در نیمه دوم بسته شود و انتظار می‌رود تا سال 2030 به درآمدهای سه رقمی متوسط ​​دست یابد.

(1 دلار = 0.9470 یورو)

(گزارش توسط کریستوف استیتز و لودویگ برگر؛ ویرایش توسط نیک زیمینسکی، دانیل والیس و دیوید گرگوریو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.