زیرمجموعه Societe Generale یورو استیبل کوین را راه اندازی می کند، اما به دلیل مسائل مربوط به قراردادهای هوشمند با انتقاد مواجه می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته Societe Generale-Forge (SG-Forge)، یک شرکت تابعه تحت نظارت گروه Societe Generale، این شرکت یک استیبل کوین متصل به یورو و منتشر شده در بلاک چین اتریوم را راه اندازی کرده است. در طی اطلاعیه راه اندازی، مدیر عامل SG-Forge اظهار داشت که یک استیبل کوین “ساخته شده تحت یک ساختار قوی در

کد خبر : 349170
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
زیرمجموعه Societe Generale یورو استیبل کوین را راه اندازی می کند، اما به دلیل مسائل مربوط به قراردادهای هوشمند با انتقاد مواجه می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته Societe Generale-Forge (SG-Forge)، یک شرکت تابعه تحت نظارت گروه Societe Generale، این شرکت یک استیبل کوین متصل به یورو و منتشر شده در بلاک چین اتریوم را راه اندازی کرده است. در طی اطلاعیه راه اندازی، مدیر عامل SG-Forge اظهار داشت که یک استیبل کوین “ساخته شده تحت یک ساختار قوی در سطح بانکی” یک عنصر کلیدی برای افزایش اعتماد و اطمینان به اکوسیستم ارزهای دیجیتال بومی خواهد بود.

SG-Forge استیبل کوین با درجه سازمانی EURCV را نشان می دهد

یک استیبل کوین جدید با ارزش یورو در حال ورود به اکوسیستم ارزهای دیجیتال است که توسط SG-Forge، یک شرکت تابعه متمرکز بر ارز دیجیتال از بانک سرمایه گذاری چند ملیتی فرانسوی و شرکت خدمات مالی Societe Generale منتشر شده است. در حالی که صنعت ارزهای دیجیتال در حال حاضر دارای چند استیبل کوین با پشتوانه یورو است که توسط Circle Financial و Tether منتشر شده است، استیبل کوین یورو SG-Forge، EURCV، قصد دارد یک توکن با درجه سازمانی و فیات ثابت باشد. در اطلاعیه پنجشنبه SG-Forge اشاره شده است که این رویکرد شامل ایجاد اقداماتی در حوزه دارایی های دیجیتال است که هدف آن افزایش امنیت و شفافیت برای سرمایه گذاران نهادی است.

بر اساس اعلام SG-Forge، این تلاش ها با الزامات بانکی، قانونی و نظارتی به عنوان بخشی از استراتژی کلی گروه هماهنگ است. ژان مارک استنگر، مدیر عامل SG-Forge در بیانیه‌ای گفت: «دارایی‌های دیجیتال با مکانیسم‌های تثبیت‌کننده – یعنی استیبل کوین‌ها – که تحت ساختاری قوی در سطح بانکی ساخته شده‌اند، عنصر کلیدی برای افزایش اعتماد و اطمینان در اکوسیستم کریپتو بومی خواهند بود.»

استنگر افزود:

این صدور یک گام بزرگ در این زمینه است [SG-Forge’s] نقشه راه برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به مشتریان خود، موسسات و شرکت‌های دارای پول واقعی یا نهادهای صنعت کریپتو، و تسهیل ظهور زیرساخت‌های بازار جدید مبتنی بر فناوری بلاک چین.

طبق داده‌های etherscan.io، تا امروز حداکثر عرضه 10،000،000 EURCV وجود دارد که تنها یک دارنده دارد، که نشان می‌دهد SG-Forge هنوز استیبل کوین را توزیع نکرده است. تا کنون، تنها دو انتقال از زمان ایجاد آن در 14 روز پیش در 7 آوریل 2023 انجام شده است. قرارداد میزبانی شده در etherscan نشان می‌دهد که این سکه یک “استیبل کوین رسمی نهادی یورو است که توسط Societe Generale-Forge منتشر شده است.” استیبل کوین یورو Societe Generale در رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است و ادعاها نشان می دهد که مدیر قرارداد EURCV SG-Forge می تواند بودجه بگیرد از یک مالک و EURCV آنها را رایت کنید همچنین.

تحلیلگر قرارداد استارت آپ امنیتی Web3 Gopluslabs نشان می دهد که یک “مورد خطرناک” به قرارداد هوشمند اضافه شده است و سه مورد دیگر که مردم باید از آن آگاه باشند وجود دارد. ارزیابی ریسک می‌گوید: «مالک قرارداد این اختیار را دارد که موجودی توکن‌ها را در آدرس‌های دیگر تغییر دهد، که ممکن است منجر به از دست دادن دارایی‌ها شود». به گفته تحلیلگر قرارداد Gopluslabs، این قرارداد همچنین حاوی یک “عملکرد لیست سفید” است، که به این معنی است که “برخی از آدرس ها ممکن است نتوانند به طور معمول تجارت کنند.” مهندس نرم افزار Cygaar که برخی از مشکلات قرارداد EURCV SG-Forge را کشف کرد، این سوال را مطرح کرد که چرا بانک در وهله اول تصمیم به انتشار ERC20 گرفت.

ساختن این ERC20 چه فایده ای دارد؟ سیگار پرسید. آنها بهتر است از Onyx (سیستم داخلی JPM) یا سیستم داخلی استفاده کنند [database] از آنجایی که آنها به دنبال یک لایه حل متمرکز هستند. این برنامه نویس بلاک چین اضافه کرد که یک توکن ERC20 با موارد استفاده آنها مطابقت ندارد.

برچسب ها در این داستان

اکوسیستم رمزنگاری، دارایی‌های دیجیتال، ERC20، اتریوم، Fiat-Pegged، درجه سازمانی، امنیت، SG-Forge، قرارداد هوشمند، Societe Generale، Stablecoin، شفافیت

فکر می کنید آینده برای استیبل کوین های صادر شده توسط موسسات مالی سنتی چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Hadrian / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.