زیرساخت‌های نوآورانه خودروهای الکتریکی که به شمال کبک می‌آیند

[ad_1] 27 آوریل 2022 سپتامبر İles، منابع طبیعی کبک کانادا مقابله با تغییرات اقلیمی به روش‌های متفکرانه، پتانسیل فرصت‌های اقتصادی قابل توجهی را برای مشاغل، جوامع و کارگران در کانادا فراهم می‌کند. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به ساختن آینده انرژی پاک است: حفاظت از محیط زیست، تقویت اقتصاد و ایجاد مشاغل

کد خبر : 199383
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۰۳
زیرساخت‌های نوآورانه خودروهای الکتریکی که به شمال کبک می‌آیند

[ad_1]

27 آوریل 2022 سپتامبر İles، منابع طبیعی کبک کانادا

مقابله با تغییرات اقلیمی به روش‌های متفکرانه، پتانسیل فرصت‌های اقتصادی قابل توجهی را برای مشاغل، جوامع و کارگران در کانادا فراهم می‌کند. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به ساختن آینده انرژی پاک است: حفاظت از محیط زیست، تقویت اقتصاد و ایجاد مشاغل خوب.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری بیش از 2.6 میلیون دلاری را برای شرکت انرژی TUGLIQ برای رفع موانع زیرساخت خودروهای الکتریکی (EV) در شمال کبک اعلام کرد.

به طور خاص، این سرمایه‌گذاری به شرکت انرژی TUGLIQ کمک می‌کند تا استفاده از فناوری نوآورانه EV و ایستگاه‌های شارژ مرتبط با شبکه هوشمند هیبریدی تجدیدپذیر دیزل را نشان دهد و ارزیابی کند. معرفی پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های EV، به‌ویژه در جوامع روستایی و دورافتاده شمالی، نشان می‌دهد که چگونه این جوامع می‌توانند نیازهای حمل‌ونقل آینده خود را با فناوری‌های وسایل نقلیه بدون آلایندگی برآورده کنند.

انتظار می‌رود این پروژه گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و از اکوسیستم‌های شکننده محافظت کند و همچنین فرصت‌های شغلی را از طریق آموزش راه‌اندازی و نگهداری ایستگاه‌های شارژ EV برای Inuit که در آکادمی شبکه‌های انرژی از راه دور قطب شمال شرکت می‌کنند، فراهم کند.

بخش حمل و نقل 25 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. شرکت انرژی TUGLIQ مستقر در مونترال، جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه و پیشرو برای گازوئیل و نفت‌سوخت سنگین، با تمرکز بر شبکه‌های کوچک جزیره‌ای در مناطق دورافتاده، جایی که تغییرات آب و هوایی تلفات سنگین‌تری بر جوامع و محیط‌زیست وارد می‌کند، ارائه می‌کند. شرکت انرژی توگلیک نیز بیش از 1.8 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کرده است. داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق این پروژه از ادغام آینده زیرساخت‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، شغل ایجاد می‌کند و به افزایش جذب خودروهای الکتریکی کمک می‌کند.

بودجه فدرال برای این پروژه از طریق برنامه زیرساخت سبز منابع طبیعی کانادا – برنامه نمایش زیرساخت وسایل نقلیه الکتریکی، که هدف آن تسریع ورود به بازار فناوری های انرژی پاک نسل بعدی است، تامین شد.

دولت از طرح های نوآورانه انرژی حمایت می کند که انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، جوامع سالم تری ایجاد می کند و فرصت هایی را برای توسعه اقتصادی فراهم می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.