زمینه: نقشه راه راه حل های برنامه نیروی کار خارجی موقت

[ad_1] نقشه راه راه‌حل‌های نیروی کار برنامه کارگران خارجی موقت (TFW) شامل اقدامات مهمی برای کمک به رسیدگی به فرصت‌های شغلی فعلی در بسیاری از بخش‌ها و مشاغل، محافظت بهتر از کارگران موقت خارجی، و پیشبرد تلاش‌های مداوم دولت کانادا برای بازسازی برنامه TFW است. بلافاصله تاثیرگذار: دائمی کردن معافیت کلاهک فصلی معافیت سقف فصلی

کد خبر : 188036
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
زمینه: نقشه راه راه حل های برنامه نیروی کار خارجی موقت

[ad_1]

نقشه راه راه‌حل‌های نیروی کار برنامه کارگران خارجی موقت (TFW) شامل اقدامات مهمی برای کمک به رسیدگی به فرصت‌های شغلی فعلی در بسیاری از بخش‌ها و مشاغل، محافظت بهتر از کارگران موقت خارجی، و پیشبرد تلاش‌های مداوم دولت کانادا برای بازسازی برنامه TFW است.

بلافاصله تاثیرگذار:

  • دائمی کردن معافیت کلاهک فصلی

معافیت سقف فصلی در حال حاضر به کارفرمایان صنایع فصلی مانند فرآوری ماهی و غذاهای دریایی دسترسی به کارگران خارجی فراتر از سقف دستمزد پایین را برای مدت اشتغال حداکثر 180 روز تقویمی در سال برای رسیدگی به پیک های فصلی فراهم می کند. این به طور دائم تا 270 روز افزایش می یابد. این امر پیش بینی پذیری را برای کارفرمایانی که کارگران خارجی استخدام می کنند تضمین می کند و تعداد کل کارگرانی را که کارفرمایان باید تحت این برنامه استخدام کنند به حداقل می رساند.

  • اعتبار طولانی تر برای ارزیابی تاثیر بازار کار

ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) سندی است که یک کارفرما در کانادا باید قبل از اینکه تبعه خارجی بتواند از طریق برنامه TFW برای مجوز کار درخواست دهد، به دست آورد. هدف LMIA این است که اطمینان حاصل شود که ورود یک کارگر خارجی تأثیر نامطلوبی بر بازار کار کانادا نخواهد داشت و کارفرما و پیشنهاد شغلی قانونی هستند.

حداکثر اعتبار نه ماهه موجود برای LMIA به طور موقت به هجده ماه افزایش می یابد. این به کارفرمایان کمک می کند تا نیازهای منابع انسانی خود را بهتر مدیریت کنند و کارگران خارجی را به موقع وارد کنند.

  • مدت زمان استخدام برای کارگران جریان با دستمزد بالا و جریان استعدادهای جهانی

LMIA طول مدت مورد انتظار استخدام یک کارگر خارجی را مشخص می کند و حداکثر مدت زمان بر اساس جریان برنامه متفاوت است. هنگامی که یک کارگر خارجی برای مجوز کار تأیید می شود، تاریخ پایان معمولاً مطابق با مدت زمان استخدام مشخص شده در LMIA تنظیم می شود. LMIAهای تحت جریان استعدادهای با دستمزد بالا و جهانی در حال حاضر حداکثر مدت زمان اشتغال دو ساله دارند. از 4 آوریل 2022، مدت زمان استخدام برای LMIAهایی که تحت این جریانها پردازش می شوند حداکثر تا سه سال افزایش می یابد. اجازه دادن به کارفرمایان برای استخدام یک کارگر خارجی برای مدت طولانی، بار اداری آنها را کاهش می دهد و به برنامه ریزی نیروی کار کمک می کند. نکته مهم این است که این تغییر همچنین به کارگران کمک می کند تا به مسیرهایی برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم دسترسی پیدا کنند.

قابل اجرا از 30 آوریل:

  • سقف 30 درصد برای کارفرمایان کم دستمزد در بخش های خاص، سقف 20 درصد برای همه کارفرمایان با دستمزد پایین.

اکثر کارفرمایان محدود به سقف 10 درصدی نسبت کارگران موقت خارجی کم دستمزدی هستند که می توانند استخدام کنند. دولت کانادا این سقف را افزایش خواهد داد تا 20 درصد از موقعیت های معادل تمام وقت در محل کار کارفرما از طریق برنامه TFW با دستمزد پایین تا اطلاع ثانوی مجاز باشد. افزایش تا 20 درصد برای همه کارفرمایان در سراسر کشور، زمینه بازی را مساوی می کند و فرصت های شغلی فعلی را در بسیاری از بخش ها و مشاغل برطرف می کند.

برای هفت بخش با کمبود نیروی کار در مشاغل کم دستمزد – از جمله تولید مواد غذایی (NAICS 311)؛ تولید محصولات چوبی (NAICS 321); تولید مبلمان و محصولات مرتبط (NAICS 337); خدمات اسکان و غذا (NAICS 72)؛ ساخت و ساز (NAICS 23); بیمارستان ها (NAICS 622); و تسهیلات پرستاری و مراقبت های مسکونی (NAICS 623) – سقف به مدت یک سال به 30 درصد افزایش می یابد.

دولت به دقت بر اجرای آن نظارت خواهد کرد و به طور مستمر سیاست‌ها را بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها کمبود واقعی نیروی کار را بدون جابجایی یا تأثیر منفی بر کارگران یا شرایط کار کانادایی برطرف می‌کنند.

  • حذف سیاست امتناع 6 درصدی از فرآیند

در حال حاضر، برنامه TFW از پردازش درخواست های LMIA برای برخی مشاغل با دستمزد پایین در بخش های اقامت و خدمات غذایی، و تجارت خرده فروشی در مناطق اقتصادی با نرخ بیکاری 6٪ یا بالاتر خودداری می کند. دولت این سیاست را در 30 آوریل 2022 خاتمه خواهد داد. برای اطمینان از اینکه کانادایی‌ها هنوز در درجه اول برای فرصت‌های شغلی در نظر گرفته می‌شوند، LMIA باید هنوز نیاز آشکار به کارگران خارجی را نشان دهد. حذف خودکار امتناع از پردازش به کارفرمایان در مناطقی که با وجود نرخ بیکاری 6 درصد یا بالاتر، کمبود شدید نیروی کار همچنان ادامه دارد، کمک خواهد کرد.

در ژوئن 2022:

  • میزگرد مشورتی وزیران برنامه TFW

در دسامبر 2021، دولت یک میزگرد جدید وزیران را برای جلب نظر مداوم در مورد چگونگی قوی‌تر و موثرتر کردن برنامه TFW برای کارگران، کارفرمایان و جوامع آنها اعلام کرد. مجمع مشورتی وزیران برنامه TFW اولین نشست خود را در ژوئن 2022 با تمرکز بر استانداردهای مسکن برگزار خواهد کرد. وزیر کوالترو ریاست این جلسات را بر عهده خواهد داشت که دو بار در سال به مدت سه سال برگزار می شود. هر جلسه بر موضوع متفاوتی تمرکز خواهد کرد و به ذینفعان این فرصت را می‌دهد تا نظرات خود را در مورد چگونگی قوی‌تر کردن و موثرتر کردن برنامه برای کارگران، کارفرمایان و جوامعشان ارائه دهند.

حداکثر 25 عضو میزگرد شامل نمایندگانی از ذینفعان، کارفرمایان، سازمان‌های کارگری و سازمان‌های کارگران حامی مهاجر که دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های منطقه‌ای متنوعی را به همراه دارند، حضور خواهند داشت. جزئیات بیشتر در آینده نزدیک در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.