زمستان کریپتو به پایان رسید – بیت کوین ممکن است در سال آینده به 100 هزار دلار برسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] استاندارد Chartered می گوید زمستان کریپتو به پایان رسیده است و قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال آینده به 100 هزار دلار در هر سکه برسد. تحلیلگر بانک جهانی عوامل متعددی را شناسایی کرده است که در افزایش قیمت ارز دیجیتال نقش دارند، از جمله آشفتگی اخیر در بخش بانکی. بانک استاندارد

کد خبر : 350463
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
زمستان کریپتو به پایان رسید – بیت کوین ممکن است در سال آینده به 100 هزار دلار برسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

استاندارد Chartered می گوید زمستان کریپتو به پایان رسیده است و قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال آینده به 100 هزار دلار در هر سکه برسد. تحلیلگر بانک جهانی عوامل متعددی را شناسایی کرده است که در افزایش قیمت ارز دیجیتال نقش دارند، از جمله آشفتگی اخیر در بخش بانکی.

بانک استاندارد در بیت کوین به 100 هزار دلار رسید

بانک جهانی استاندارد چارترد روز دوشنبه اعلام کرد که “زمستان کریپتو” به پایان رسیده است و قیمت بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2024 به 100000 دلار برسد.

جف کندریک، رئیس تحقیقات دارایی های دیجیتال استاندارد چارترد، در یادداشتی توضیح داد که بیت کوین از عوامل مختلفی سود می برد. آنها شامل آشفتگی اخیر در بخش بانکی، تثبیت دارایی های پرخطر در حالی که فدرال رزرو ایالات متحده به چرخه افزایش نرخ بهره خود پایان می دهد، و افزایش سوددهی استخراج ارزهای دیجیتال است. این تحلیلگر نوشت:

در حالی که منابع عدم قطعیت همچنان وجود دارد، ما فکر می کنیم مسیر رسیدن به سطح 100000 دلار در حال روشن شدن است.

تعداد فزاینده ای از افراد و تحلیلگران اخیراً نسبت به چشم انداز بیت کوین و بازار کلی ارزهای دیجیتال ابراز خوش بینی کرده اند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 27464 دلار معامله می شود که از 30 هزار دلار در هفته قبل کاهش یافته است. با این حال، این ارز دیجیتال نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش یافته است.

در ماه مارس، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Vaneck گفت که “ما در آغاز چرخه ای چند ساله” در طلا و بیت کوین هستیم، در حالی که استراتژیست کالای بلومبرگ اینتلیجنس اظهار داشت که ممکن است یک ابر چرخه در BTC اتفاق بیفتد. در ماه فوریه، Pantera Capital گفت که ما در حال حاضر در چرخه بازار صعودی بعدی بیت کوین هستیم. نویسنده Rich Dad Poor Dad رابرت کیوساکی انتظار دارد بیت کوین همچنان در حال افزایش باشد و پیش بینی کرد که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال تا سال 2025 به 500 هزار دلار خواهد رسید.

نظر شما در مورد پیش بینی بیت کوین Standard Chartered چیست؟ آیا فکر می کنید قیمت بیت کوین تا پایان سال آینده به 100 هزار دلار خواهد رسید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.