زمان فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو مشخص شد

طبق گفته‌ی هانا وادینگهام، بازیگر نقش ربکا ولتون، فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو از روز ولنتاین سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد. وادینگهام مدتی پیش برای بازی در این سریال جایزه‌ی بهترین بازیگر بازیگر مکمل زن در مجموعه تلویزیونی کمدی هفتاد و سومین مراسم امی را دریافت کرده بود. سریال Ted Lasso را می‌توان

کد خبر : 141667
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
زمان فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو مشخص شد


طبق گفته‌ی هانا وادینگهام، بازیگر نقش ربکا ولتون، فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو از روز ولنتاین سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد. وادینگهام مدتی پیش برای بازی در این سریال جایزه‌ی بهترین بازیگر بازیگر مکمل زن در مجموعه تلویزیونی کمدی هفتاد و سومین مراسم امی را دریافت کرده بود.

سریال Ted Lasso را می‌توان اولین محصول سرویس اشتراکی +Apple TV دانست که به موفقیت بسیار بزرگی رسیده است و ۷ جایزه‌ی مراسم، تنها بخشی از جوایزی است که عوامل ساخت آن دریافت کرده‌اند. این سریال توسط یکی از نویسندگان مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب Friends و خالق سریال Scrubs یعنی بیل لاورنس ساخته شده است و متاسفانه‌ی طبق گفته‌ی او به دلیل شلوغی برنامه‌ی کاری ستاره‌ی اصلی تد لاسو یعنی جیسون سودیکیس که باعث مشکلاتی در برنامه‌ریزی برای ساخت فصل‌های بعد شده، این احتمال وجود دارد که فصل سوم آخرین فصل از سریال تحسین‌شده‌ی Ted Lasso باشد.

تد لاسو با الهام از یکسری تبلیغات برای شبکه‌ی NBC Sports ساخته شده است و داستان یک مربی فوتبال آمریکایی را دنبال می‌کند که به انگلیس آمده تا هدایت یک تیم فوتبال انگلیسی را برعهده بگیرد. لاسو با وجود این که چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند، اما با فشار شدیدی از سوی مدیریت و هواداران مواجه است، اما رفتار خوشبینانه و شخصیت گرمی دارد و از این ویژگی‌ها برای کمک به تیمش برای غلبه بر مشکلات غیرممکن استفاده می‌کند. تد لاسو به خاطر لحن خوش‌بینانه و پیام‌های مثبتش مورد توجه قرار گرفته و به جز برای طرفداران فوتبال جذابیت بسیار زیادی برای افرادی که زیاد اهل این ورزش نیستند نیز داشته است.

حالا به تازگی هانا وادینگهام که نقش ربکا ولتون را در این سریال بازی می‌کند، در برنامه‌ی تلویزیونی The Late Late Show With James Cordon خبر از آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال تد لاسو در روز ولنتاین سال میلادی آینده یعنی تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) داده است. او همچنین این اتفاق را بسیار دوست‌داشتنی می‌نامد و درباره‌ی برنده شدن جایزه‌ی امی به همراه دیگر بازیگران سریال یعنی جیسون سودیکیس و برت گلدشتاین صحبت کرد. علاوه بر این او به سرعت فیلمبرداری تد لاسو اشاره کرده و گفت که بازنویسی‌ها و بداهه‌پردازی‌ها اغلب در صحنه‌ی فیلمبرداری انجام می‌شوند.

پخش فصل اول سریال تد لاسو در آگوست ۲۰۲۰ آغاز شد، زمانی که محدودیت‌های همه‌گیری ویروس کرونا در اوج بود و بسیاری از مردم در خانه‌های خود قرنطینه بودند، همین باعث شد تا Ted Lasso مخاطبان زیادی را جذب کنند و به محبوبیتی فوق‌العاده برسد. فصل اول در ۱۰ قسمت پخش شد، اما فصل دوم آن ۱۲ قسمت داشت و احتمالا فصل سوم تد لاسو نیز در ۱۲ قسمت پخش شود.

اگرچه ممکن است Ted Lasso در فصل سوم به پایان برسد، اما شاید بتواند این تصمیم را یک انتخاب درست دانست، چون که در این صورت اگر فصل سوم هم بتواند مانند دو فصل قبلی موفق عمل کند، سریال در اوج به پایان می‌رسد و مانند بسیاری دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی، از جمله Scrubs که توسط خالق همین سریال ساخته شده، بیش از اندازه طولانی نمی‌شود و به بهترین شکل به پایان می‌رسد. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.